LuK, INA, FAG, Ruville - grupa Schaeffler.
Obecnie oferta pod marką Ruville jest zawężona i tak:
- pompy wody, wałki rozrządu, rozrządy - INA
- łożyska - FAG
Jako Ruville zostaną tylko rolki, przeguby i zawieszenie.
Paski INA to najprawdopodobniej Dayco, a najprawdopodobniej ponieważ nie wiem kto teraz dostarcza dla grupy VAG (do końca 2013r. na pewno oni).
Pompy wody to DOLZ (jak i wiele innych pomp bardziej znanych producentów).
Rolki Litens/INA w zależności od fabryki Chiny, Kanada, Słowacja, Japonia, Korea. Rolki made in Germany bardzo rzadko pojawiają się na aftermarkecie, a jeśli już to najprawdopodobniej z przerzutów przez płot. Ale łożyska rolek mogą się również trafić od KOYO, NAICHI a swego czasu nawet nasz Kraśnik posyłał do jednej referencji (o jednej wiem, może było więcej).
Amortyzatory drgań - Stabilus.
Tarcze i dociski sprzęgła - trafia się AISIN, okładziny do RepSetów idą od Westlake.
Rolka Ruville = rolka INA.
Zestawy to nie są żadne polskie wymysły. To Niemcy są jeb**ci i podobnie jak Czesi wielbiący FEBI (gdzie w środku jest oryginał ze zdartym numerem, TRW, LEMFORDER, INA, GMB tudzież 10-krotnie przepłacony chiński szmelc) uważają, że liczy się tylko ten co teoretycznie dostarcza na OE. BTW Gates nie produkuje rolek.
Kolejna istotna rzecz to taka, że to co było zamontowane w fabryce nie jest równe temu co montujesz teraz choćby nie wiadomo kto to wyprodukował. I tak LEMFORDER czy TRW założone w fabryce w 2001r. które wytrzymało 300kkm czy do ilu tam skręcono licznik a to założone w 2017r. jeśli wytrzyma połowę tego to będzie bardzo dobry wynik.
A wracając do tematu co jest w zestawie Continentala pomijając ich pasek: INA, SKF i pompy z zatartymi bądź brakiem oznaczeń. Jako ciekawostka Conti ma też swoją budżetową markę - Roulunds.
Tak że z tymi brandami i wielbieniem pierwszomontażowców byłbym ostrożny, bo jakbyście wiedzieli kto gdzie produkuje i kto co pakuje to by się niektórym świat załamał

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.