części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sie 2017, 19:45

panowie jak na blokadach się składa o się ustawia tylko wałki a na drugich wałkach jest czujnik który pokazuje wychylenie a w środku jest napinacz :]
Więc ja bym obaczył ten napinacz na którym jest -13

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 28 sie 2017, 21:16

Będą ściagane dekle, gdyż ustawienie na blokady daje taki a nie inny wynik,
ustawieni na 0 powoduje hałas łańcucha i kiepską pracę silnika, ciężkie odpalanie. <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sie 2017, 12:14

nie rozumiem tego
mi się raz udało ustawić na 0 -1
dlaczego miało by się coś dziać jak jest bez odchyłki ?
WTEDY TYLKO KOMP NIE KORYGUJE nastawników i tyle .
Ja miałem u siebie 20 i chodziło to i nawet prawy z lewym nastawnikiem zamienione <boisie>

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 29 sie 2017, 15:28

Załozyli jeszcze raz blokadę, i nie ma bata było -13 -7 , więc przekręcili troszkę koło i było 0 0 , ale auto nie zabardzo chciało odpalić , chód był nie równy i bardzo kiepski i było słychać łańcuch.
Dekle ściagane po to by zobaczyć czy obydwa wałki są w punktach.

Przy ustawieniu -13 -7 też ładnie chodzi, ale -13 to dużo więc chce by odchyłka była mniejsza, gazownik twierdzi, że przy przestawionym rozrządzie gazu nie ustawi (auto mu gaśnie).

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 sie 2017, 19:34

Lechu, czemu nie chcesz oddac auta w rece mechanika u ktorego robi Maciek (preston) ???? Jest to pracownik aso, ma sprzet i wiedze i jak widzialem to u Macka rozrzad jest 0:0 ....
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 29 sie 2017, 19:39

Bo jego mechanik, z tego co mi mówił już nie robi, poza tym auto mam w Koninie

btw mam pęknięty i wytarty ślizg po lewej nastawnika. jakie są numery ślizgów ??

To się nada ?

http://allegro.pl/slizg-napinacza-rozrz ... 46944.html

czy

http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nas ... ml#thumb/1

??

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 sie 2017, 20:05

Ja o tych zółtych to różne rzeczy słyszałem..

Jak kupowałem kiedyś same ślizgi czy też później nastawniki to miały takie ślizgi

http://allegro.pl/nowe-slizgi-2-szt-nap ... ml#thumb/1
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 30 sie 2017, 19:48

Slizgi zamówione,

pytanie czy da się wymienić ślizgi bez ściągania wałków ??

Tak to wygląda .

Strona prawa
Obrazek

Strona lewa
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 sie 2017, 20:07

to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 30 sie 2017, 20:22

Na lewym nastawniku to nie ma górnego ślizgu...
Jeżeli łańcuszek mocno wytarł podstawę ślizgu to do wymiany będzie nastawnik.

Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 sie 2017, 20:40

marekp750 pisze:Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.
ale tylko ssące. Wydechowych nie trzeba ruszać, tym samym nie trzeba zrzucać rozrządu...Wystarczy górny wałek wyjąć i nastawnik "wychodzi bokiem"
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 sie 2017, 20:40

ja bym wyrwał nastawniki i obaczył ich stan
bo stare ślizgi same spadną

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 30 sie 2017, 23:44

marekp750 pisze:Na lewym nastawniku to nie ma górnego ślizgu...
Jeżeli łańcuszek mocno wytarł podstawę ślizgu to do wymiany będzie nastawnik.

Do wymiany ślizgów trzeba podnosić wałki. Nie ma innej opcji.
Przy ściągnięciu dekli jeszcze był, rozpoadł się po "dotknięciu"

Wymieniam wszystkie 4.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 31 sie 2017, 07:41

To dobrze, że był. Przynajmniej nie będziesz miał załatwionego nastawnika (wytartego) przez łańcuszek.

Niestety tysiące godzin wygrzewania i pracy łańcuszka robią swoje. Ślizgi robią: pa, pa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl