części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?

Adrenalin8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
Lokalizacja: Lublin

[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?

Post autor: Adrenalin8 » 31 sie 2017, 22:22

Witam, chciałem się zorientować w temacie jaka instalacja LPG najczęściej jest zakładana w A8? U mnie siedzi taka jak na zdjęciach poniżej BRC P&D, z kolei u mojego szwagra składak na bazie starego Staga. A jak to wygląda u Was?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2017, 07:55 przez Adrenalin8, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2017, 15:41

http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-ja ... vt4196.htm

np
temat dość podobny jest tego dość sporo na forum

Ertoreto
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 01 wrz 2017, 17:37
Lokalizacja: Opole

Post autor: Ertoreto » 01 wrz 2017, 17:46

Jak Ci się ta instalacja sprawdza? Po zdjęciach widzę, że chyba dobrze jest zamontowana? Pytam, bo niebawem planuję gazować moją A3 i szukam coś ciekawego..

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2017, 21:40

temat rzeka
każda dobrze dobrana i dobrze zamontowana będzie działała poprawnie z każdym autem .
Panowie tutaj nie chodzi o podzespoły tylko o człeka które te podzespoły zamontuje .
Nie mylić z kowalem .
:]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 wrz 2017, 10:42

pepi pisze:Panowie tutaj nie chodzi o podzespoły tylko o człeka które te podzespoły zamontuje .
ja bym jeszcze dodał .... który będzie w umiał w ogóle taka instalkę serwisować, ustawić.

dla mnie kolego Adrenalin8, to co jest na ostatnim zdjęciu odwalone przez gazownika który Ci to montował, woła o pomstę do nieba <bezradny>

Ja miałem u siebie BRC...optycznie jest to najgorsza instalacja do zamontowania tak aby jakoś wyglądało a tym "kowalom - rzeźbiarzom" się po prostu nie chce tego ładnie montować.

BRC na początku :


Obrazek

BRC po mich modach:


Obrazek
Obrazek

BRC jest dobrą instalką do momentu kiedy zacznie się psuć. Części drogie, mało osób które potrafią ją dobrze V8 zestroić. W końcu padło na cos "normlanego" :D

Obecnie : Zenit pro obd - barracuda pojedynczo - KME Twin


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

instalacja łatwa, proste i przyjazna pod każdym względem.
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 03 wrz 2017, 07:41

Pepi podsumował wszystko najlepiej z jednym malutkim ale. Komponenty jeszcze trzeba wiedziec jakie dobrac. Bo nawet najlepszy na swiecie monter jak złoży instalację na czerwonych waldemarach i na goldzie (mowa o 4.2) to nie będzie to miało prawa działać.

Ja akurat jeżdżę na instalacji Alexa (polski producent) z wyjątkiem reduktora co oznacza:

1. Sterownik z okablowaniem włoskiego AEB (brandowany przez Alexa)
2. Wtrysk Alex Barracuda
3. Reduktor KME TWIN

Poswiecilem kilka tygodni zeby to zamontować ustawić i wyregulować porządnie. Na instalacji przejechalem w ciągu 2 lat juz prawie 70 tysięcy kilometrów. W tym czasie padła 1 barracuda. Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 03 wrz 2017, 11:56

Bugalon pisze:Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
to gdzie ty lejesz to paliwo? u mnie po 18 tysiacach filtry byly prawie jak nowe ( trzymam sie statoil / circle k)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 wrz 2017, 12:34

preston81 pisze:
Bugalon pisze:Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
to gdzie ty lejesz to paliwo? u mnie po 18 tysiacach filtry byly prawie jak nowe ( trzymam sie statoil / circle k)
ja miałem tak samo zawalone jak tankowałem na orlenie. Po 5kkm filtry były czarne od jakieś mazi, jakby zgęstniały olej <boisie>

Teraz tylko statoil lub shell... już pomijając "czystość" gazu to auto zupełnie inaczej (o wiele lepiej) jeździ niż na gazie z orelnu...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 03 wrz 2017, 13:19

Tankuje tylko shell i to jeszcze na 2 stacjach, nie mam problemu z brudnym filtrem wymieniam co 10 - 11 tys .

Adrenalin8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Adrenalin8 » 03 wrz 2017, 19:50

CINEK, dzięki za odp i zdjęcia. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie dlatego proszę o opinię. Co wg Ciebie wołą o pomstę?:) ERTORTO Jeśli chodzi o użytkowanie to jak na razie nie ma źle, bo wszystko pracuje dobrze. Przejechane mam blisko 30 tys km na razie. Co do tematu z filtrami to na razie wymieniam średnio co 15 tys km, ale też trzymam się tylko Shella przy tankowaniu. Natomiast nawiązując do wypowiedzi PEPI wiadomo, że dużo zależy od montera, tylko ja nie mam żadnych problemów z instalacją, a szwagier już trochę się bujał ze strojeniem, a monter ten sam:)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 wrz 2017, 22:29

Adrenalin8 pisze:Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)
To co zrobili Ci pod maską:

*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić <faktycznie>
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym. <cicho>

Obrazek

Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.

Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 wrz 2017, 22:58

Do paliw w naszym kraju dziwi mnie jedno jedziecie po naszym orzełku
piszecie że tam jet ok paliwo tylko że tam też orzełek wozi lpg :]
tak na marginesie
życzą sobie aby cysterny były bez napisów tylko ...
Co do instalacji estetyka jest też ważna ale nie dajmy się zwariować niekiedy trzeba iść na spory kompromis tak jest w przypadku brc .
Ja tam w swoich autach nie ma kłopotu z lpg
tylko że ja jestem człowiekiem mało wymagającym .
Trafiają się trudne przypadki np z aut które robiłem to lanos 1,6 16v
i signum 2,0 t te auta żyją swoim życiem .
Auta gazuje się dość łatwo które mają dość wysokie czasy wtedy to na byle czym pojedzie nawet na tych czerwonych .
Nasze v8 jest dość proste do zagazowania
ważne tylko jest aby dać dobry reduktor który utrzymuje ciśnienie i za bardzo nie spartolić wkrętek komp sterujący to już według uznania kto co lubi .
Obecnie na rynku to się wszystko dość wyrównało różnica jest tylko w cenie

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 04 wrz 2017, 09:48

Problem w tym, że stacje biorą gaz od innych dostawców, nie koniecznie od firm brandowanych stacją.

I dlatego czasami się tworzą sprzeczne opinie, że na orlenie czy innej stacji jest kiepski gaz.

Wybór dostawcy jest pozostawiony właścicielowi bądź ajentowi (zależnie od tego kto rządzi ;P )

Tankując na olrenie czy shellu nie masz pewności skąd ten gaz pochodzi.

U mnie jest jedyny statoil i miał najlepszy gaz mieście, ale z czasem zmienił dostawcę i już jest kicha .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 wrz 2017, 10:53

nie jest tak jak piszesz
ale to nie temat o tym :] to że leje się do baku byle co i nie znasz chwili ani godziny to fakt bo ogólnie jest słabo bo obecna norma na lpg jest poniżej ...
Co do filtrów i ich zmiany
normalne auto 4 cylindrowe spala 10 l a nasz potwory 15 a filtry te same ...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 wrz 2017, 12:44

pepi pisze:Co do filtrów i ich zmiany

normalne auto 4 cylindrowe spala 10 l a nasz potwory 15 a filtry te same ...
dlatego zaleca się (nie co jest napisane na stronie czy instrukcji) wymianę filtra w zależności od ilości przepływu gazu. Kiedyś to wyliczałem to mi wyszło żeby wymieniać filtry co ok. 6kkm... ale to jak miałem brc gdzie jeden wtrysk kosztuje ponad 200zł.

Przy barracudach za 70zł wymieniam co ok/ 10kkm
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl