[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
- Lokalizacja: Lublin
[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?
Witam, chciałem się zorientować w temacie jaka instalacja LPG najczęściej jest zakładana w A8? U mnie siedzi taka jak na zdjęciach poniżej BRC P&D, z kolei u mojego szwagra składak na bazie starego Staga. A jak to wygląda u Was?
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2017, 07:55 przez Adrenalin8, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-ja ... vt4196.htm
np
temat dość podobny jest tego dość sporo na forum
np
temat dość podobny jest tego dość sporo na forum
ja bym jeszcze dodał .... który będzie w umiał w ogóle taka instalkę serwisować, ustawić.pepi pisze:Panowie tutaj nie chodzi o podzespoły tylko o człeka które te podzespoły zamontuje .
dla mnie kolego Adrenalin8, to co jest na ostatnim zdjęciu odwalone przez gazownika który Ci to montował, woła o pomstę do nieba
Ja miałem u siebie BRC...optycznie jest to najgorsza instalacja do zamontowania tak aby jakoś wyglądało a tym "kowalom - rzeźbiarzom" się po prostu nie chce tego ładnie montować.
BRC na początku :
BRC po mich modach:
BRC jest dobrą instalką do momentu kiedy zacznie się psuć. Części drogie, mało osób które potrafią ją dobrze V8 zestroić. W końcu padło na cos "normlanego"
Obecnie : Zenit pro obd - barracuda pojedynczo - KME Twin
instalacja łatwa, proste i przyjazna pod każdym względem.
to nie jest zwykły napęd...to
Pepi podsumował wszystko najlepiej z jednym malutkim ale. Komponenty jeszcze trzeba wiedziec jakie dobrac. Bo nawet najlepszy na swiecie monter jak złoży instalację na czerwonych waldemarach i na goldzie (mowa o 4.2) to nie będzie to miało prawa działać.
Ja akurat jeżdżę na instalacji Alexa (polski producent) z wyjątkiem reduktora co oznacza:
1. Sterownik z okablowaniem włoskiego AEB (brandowany przez Alexa)
2. Wtrysk Alex Barracuda
3. Reduktor KME TWIN
Poswiecilem kilka tygodni zeby to zamontować ustawić i wyregulować porządnie. Na instalacji przejechalem w ciągu 2 lat juz prawie 70 tysięcy kilometrów. W tym czasie padła 1 barracuda. Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
Ja akurat jeżdżę na instalacji Alexa (polski producent) z wyjątkiem reduktora co oznacza:
1. Sterownik z okablowaniem włoskiego AEB (brandowany przez Alexa)
2. Wtrysk Alex Barracuda
3. Reduktor KME TWIN
Poswiecilem kilka tygodni zeby to zamontować ustawić i wyregulować porządnie. Na instalacji przejechalem w ciągu 2 lat juz prawie 70 tysięcy kilometrów. W tym czasie padła 1 barracuda. Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
ja miałem tak samo zawalone jak tankowałem na orlenie. Po 5kkm filtry były czarne od jakieś mazi, jakby zgęstniały olejpreston81 pisze:to gdzie ty lejesz to paliwo? u mnie po 18 tysiacach filtry byly prawie jak nowe ( trzymam sie statoil / circle k)Bugalon pisze:Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
Teraz tylko statoil lub shell... już pomijając "czystość" gazu to auto zupełnie inaczej (o wiele lepiej) jeździ niż na gazie z orelnu...
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
- Lokalizacja: Lublin
CINEK, dzięki za odp i zdjęcia. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie dlatego proszę o opinię. Co wg Ciebie wołą o pomstę?:) ERTORTO Jeśli chodzi o użytkowanie to jak na razie nie ma źle, bo wszystko pracuje dobrze. Przejechane mam blisko 30 tys km na razie. Co do tematu z filtrami to na razie wymieniam średnio co 15 tys km, ale też trzymam się tylko Shella przy tankowaniu. Natomiast nawiązując do wypowiedzi PEPI wiadomo, że dużo zależy od montera, tylko ja nie mam żadnych problemów z instalacją, a szwagier już trochę się bujał ze strojeniem, a monter ten sam:)
To co zrobili Ci pod maską:Adrenalin8 pisze:Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)
*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym.
Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.
Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma
to nie jest zwykły napęd...to
Do paliw w naszym kraju dziwi mnie jedno jedziecie po naszym orzełku
piszecie że tam jet ok paliwo tylko że tam też orzełek wozi lpg
tak na marginesie
życzą sobie aby cysterny były bez napisów tylko ...
Co do instalacji estetyka jest też ważna ale nie dajmy się zwariować niekiedy trzeba iść na spory kompromis tak jest w przypadku brc .
Ja tam w swoich autach nie ma kłopotu z lpg
tylko że ja jestem człowiekiem mało wymagającym .
Trafiają się trudne przypadki np z aut które robiłem to lanos 1,6 16v
i signum 2,0 t te auta żyją swoim życiem .
Auta gazuje się dość łatwo które mają dość wysokie czasy wtedy to na byle czym pojedzie nawet na tych czerwonych .
Nasze v8 jest dość proste do zagazowania
ważne tylko jest aby dać dobry reduktor który utrzymuje ciśnienie i za bardzo nie spartolić wkrętek komp sterujący to już według uznania kto co lubi .
Obecnie na rynku to się wszystko dość wyrównało różnica jest tylko w cenie
piszecie że tam jet ok paliwo tylko że tam też orzełek wozi lpg
tak na marginesie
życzą sobie aby cysterny były bez napisów tylko ...
Co do instalacji estetyka jest też ważna ale nie dajmy się zwariować niekiedy trzeba iść na spory kompromis tak jest w przypadku brc .
Ja tam w swoich autach nie ma kłopotu z lpg
tylko że ja jestem człowiekiem mało wymagającym .
Trafiają się trudne przypadki np z aut które robiłem to lanos 1,6 16v
i signum 2,0 t te auta żyją swoim życiem .
Auta gazuje się dość łatwo które mają dość wysokie czasy wtedy to na byle czym pojedzie nawet na tych czerwonych .
Nasze v8 jest dość proste do zagazowania
ważne tylko jest aby dać dobry reduktor który utrzymuje ciśnienie i za bardzo nie spartolić wkrętek komp sterujący to już według uznania kto co lubi .
Obecnie na rynku to się wszystko dość wyrównało różnica jest tylko w cenie
Problem w tym, że stacje biorą gaz od innych dostawców, nie koniecznie od firm brandowanych stacją.
I dlatego czasami się tworzą sprzeczne opinie, że na orlenie czy innej stacji jest kiepski gaz.
Wybór dostawcy jest pozostawiony właścicielowi bądź ajentowi (zależnie od tego kto rządzi ;P )
Tankując na olrenie czy shellu nie masz pewności skąd ten gaz pochodzi.
U mnie jest jedyny statoil i miał najlepszy gaz mieście, ale z czasem zmienił dostawcę i już jest kicha .
I dlatego czasami się tworzą sprzeczne opinie, że na orlenie czy innej stacji jest kiepski gaz.
Wybór dostawcy jest pozostawiony właścicielowi bądź ajentowi (zależnie od tego kto rządzi ;P )
Tankując na olrenie czy shellu nie masz pewności skąd ten gaz pochodzi.
U mnie jest jedyny statoil i miał najlepszy gaz mieście, ale z czasem zmienił dostawcę i już jest kicha .
dlatego zaleca się (nie co jest napisane na stronie czy instrukcji) wymianę filtra w zależności od ilości przepływu gazu. Kiedyś to wyliczałem to mi wyszło żeby wymieniać filtry co ok. 6kkm... ale to jak miałem brc gdzie jeden wtrysk kosztuje ponad 200zł.pepi pisze:Co do filtrów i ich zmiany
normalne auto 4 cylindrowe spala 10 l a nasz potwory 15 a filtry te same ...
Przy barracudach za 70zł wymieniam co ok/ 10kkm
to nie jest zwykły napęd...to