części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 04 wrz 2017, 13:21

Ja mam dwa fazy lotnej Ultra 360 i po 10tys nie puszczają mazutu.
Na wielkość filtru fazy ciekłej się wkurzyłem i wsyawiłem OMVL Valtek typ 07 ale maggiorato - on ma wkład ze 2-3 x większy jak zwykły. Do tego też można wsadzić magnesiki.
Kot też jest Quattro

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 wrz 2017, 17:38

Ja tez mam dwa alex ultra na fazie lotnej te 360 - rewelacyjne filtry odstojnikowe - zdecydowanie je polecam. Na innych filtrach węże fazy lotnej robiły się bure od wewnętrznej strony. Na tych jest super czysto.

Ja mam największy problem z filtrem fazy cieklej. To wlasnie on zawala mi się tym "piaskiem" metalowym tak szybko, ze zimą to muszę je cholera nawet co 4-5k km wymieniac bo przy takiej prężności par jaka zimą jest to mi kurde ciśnienie na reduktorze leci przy zawalonym tym filtre i zaczynają się spadki powodujące przewalenie w benzynę.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 wrz 2017, 19:12

Wojtek, mozesz prosze cyknąć fotke jak i gdzie te filtry FF masz u siebie zamontowane? Ciekaw jestem jakie to duze jest i czy dam rade upachć u siebie, bo ciekawa sprawa ten filtr alex ultra 360.

Obecnie mam KME z wkladami wymiennymi z wlokna szkalego + dodatkowo przed samymi listwami po jednym uniwesalnym <faktycznie> Mimo tych 4 filtrow FF cisnienie jslest stale i przy pelnym bucie nie przerywa .
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 wrz 2017, 19:12

U siebie wymieniam co 30 - 40k km i wyrzucam praktycznie czyste filtry do kosza (KME - włókno szklane).
A instalację można sobie w linku "LPG" z podpisu obejrzeć ;)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 04 wrz 2017, 23:52

Pół roku tankowałem na jednej stacji aż do wymiany filtrów. Opiłki to jedna sprawa a druga to kwaśny olej w odstojniku. Jak go wlałem do popiołu to aż się zapienił. Nie pamiętam abym wcześniej miał taką przygodę. I dziwić się, że czasem wtryski padają szybko.
Kot też jest Quattro

Adrenalin8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Adrenalin8 » 05 wrz 2017, 22:04

CINEK pisze:
Adrenalin8 pisze:Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)
To co zrobili Ci pod maską:

*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić <faktycznie>
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym.

Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.

Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma ;)
Jak kupowałem auto to obudowa i tak nie była w najlepszym stanie (była pęknięta), więc to jest ten kompromis o którym pisze "Pepi". I faktycznie te listwy z wtryskami są trudne do "ładnego montażu" ale odpukać wszystko działa bez zarzutu. A BRC poszło bo kiedyś ojciec miał jeszcze w starym Carnivalu SQ 56 od BRC i przejechał blisko 150 kkm do momentu regeneracji reduktora i wymiany wtrysków. A auto jeździ na tej instlace do dziś.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 05 wrz 2017, 22:31

ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 <boisie> chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.

no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 wrz 2017, 22:47

brc to tylko dobre i trwałe wtryski i tyle dobrego

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 wrz 2017, 07:16

Marcin cykne ci fote jak wroce z urlopu. Dwa alexy mieszcza sie elegancko pod oslona z diesla na lewej podluznicy kolo reduktora. Zeby to sie kupy trzymalo musialem tylko kolanka obrotowe od KME zakupic.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Adrenalin8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Adrenalin8 » 10 wrz 2017, 18:08

CINEK pisze:ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 <boisie> chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.

no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę <cicho>
Spoko, u mnie akurat ze strojeniem nie ma problemu. Mamy takiego magika po którym poprawiać nie trzeba. A co do części to zależy co będzie trzeba wymienić. Ojciec mnie uczulał, żeby np sprawdzić stan reduktora jak przebieg będzie dobiegać 100kkm bo wtedy jest jeszcze spora szansa na regenerację. Robiliśmy to 2 razy przy SQ 56, sporo czyszczeniea, no i trzeba pamiętać, żeby wszystko poskładać tak jak było i żeby żadna membrana się nie ostała:) Pracy było z tym trochę ale cenowo to nie wiem czy nawet 100 zł wtedy na to wydaliśmy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 wrz 2017, 18:10

w cegle raczej nie zrobisz bo się utlenia aleminium
w reduktorze brc

Adrenalin8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Adrenalin8 » 14 wrz 2017, 20:02

chyba amelinum:D jak przyjdzie czas to się zobaczy

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 14 wrz 2017, 20:39

STAG 300 a jak :P Tydzien temu wymienialem butle i w środku czysto. Mamy dobre paliwo LPG. Ja dwa razy Tomasetto Artic Super i czasami pod górkę na kickdown wywali na PB. Ale żadko. Może dlatego że wielozawór w butli na węzyk 6 i przejście na 8...żal

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 14 wrz 2017, 21:38

Raczej wina reduktora...
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 wrz 2017, 21:50

6mm też nie nakarmi 300-konnej V8 ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl