[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?
Ja tez mam dwa alex ultra na fazie lotnej te 360 - rewelacyjne filtry odstojnikowe - zdecydowanie je polecam. Na innych filtrach węże fazy lotnej robiły się bure od wewnętrznej strony. Na tych jest super czysto.
Ja mam największy problem z filtrem fazy cieklej. To wlasnie on zawala mi się tym "piaskiem" metalowym tak szybko, ze zimą to muszę je cholera nawet co 4-5k km wymieniac bo przy takiej prężności par jaka zimą jest to mi kurde ciśnienie na reduktorze leci przy zawalonym tym filtre i zaczynają się spadki powodujące przewalenie w benzynę.
Ja mam największy problem z filtrem fazy cieklej. To wlasnie on zawala mi się tym "piaskiem" metalowym tak szybko, ze zimą to muszę je cholera nawet co 4-5k km wymieniac bo przy takiej prężności par jaka zimą jest to mi kurde ciśnienie na reduktorze leci przy zawalonym tym filtre i zaczynają się spadki powodujące przewalenie w benzynę.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Wojtek, mozesz prosze cyknąć fotke jak i gdzie te filtry FF masz u siebie zamontowane? Ciekaw jestem jakie to duze jest i czy dam rade upachć u siebie, bo ciekawa sprawa ten filtr alex ultra 360.
Obecnie mam KME z wkladami wymiennymi z wlokna szkalego + dodatkowo przed samymi listwami po jednym uniwesalnym Mimo tych 4 filtrow FF cisnienie jslest stale i przy pelnym bucie nie przerywa .
Obecnie mam KME z wkladami wymiennymi z wlokna szkalego + dodatkowo przed samymi listwami po jednym uniwesalnym Mimo tych 4 filtrow FF cisnienie jslest stale i przy pelnym bucie nie przerywa .
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Jak kupowałem auto to obudowa i tak nie była w najlepszym stanie (była pęknięta), więc to jest ten kompromis o którym pisze "Pepi". I faktycznie te listwy z wtryskami są trudne do "ładnego montażu" ale odpukać wszystko działa bez zarzutu. A BRC poszło bo kiedyś ojciec miał jeszcze w starym Carnivalu SQ 56 od BRC i przejechał blisko 150 kkm do momentu regeneracji reduktora i wymiany wtrysków. A auto jeździ na tej instlace do dziś.CINEK pisze:To co zrobili Ci pod maską:Adrenalin8 pisze:Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)
*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym.
Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.
Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma
ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.
no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę
no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę
to nie jest zwykły napęd...to
Marcin cykne ci fote jak wroce z urlopu. Dwa alexy mieszcza sie elegancko pod oslona z diesla na lewej podluznicy kolo reduktora. Zeby to sie kupy trzymalo musialem tylko kolanka obrotowe od KME zakupic.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Spoko, u mnie akurat ze strojeniem nie ma problemu. Mamy takiego magika po którym poprawiać nie trzeba. A co do części to zależy co będzie trzeba wymienić. Ojciec mnie uczulał, żeby np sprawdzić stan reduktora jak przebieg będzie dobiegać 100kkm bo wtedy jest jeszcze spora szansa na regenerację. Robiliśmy to 2 razy przy SQ 56, sporo czyszczeniea, no i trzeba pamiętać, żeby wszystko poskładać tak jak było i żeby żadna membrana się nie ostała:) Pracy było z tym trochę ale cenowo to nie wiem czy nawet 100 zł wtedy na to wydaliśmy.CINEK pisze:ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.
no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lip 2017, 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Raczej wina reduktora...
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M