TEO MOTORS
TEO MOTORS
Postanowiłem napisać kilka słów na temat działania tej i innych firm naprawiających skrzynie automatyczne, miejcie się na baczności
W dniu 28.08.2017 wstawiłem auto na naprawę asb do ww firmy, uprzednio pracownik serwisu poinformował mnie telefonicznie że koszt naprawy wynosi 5 tys zł + Vat więc 6150 zł brutto, na taką kwotę się przygotowałem.
Uzgodniliśmy ustnie termin naprawy nie później niż do 08.09.2017 roku, w tym czasie pojechałem na urlop, auto nie było mi potrzebne.
Po powrocie w dniu 07.09.2017 dzwonię z pytaniem czy auto jest gotowe i mogę jutro odebrać, pracownik serwisu informuje mnie że właśnie kończą wyciągać skrzynię, tak, tak, wyciągać
Kolejnego dnia około południa dzwoni do mnie szef i informuje że po rozebraniu koszt naprawy skrzyni wzrósł do 8300 zł brutto oraz że sprzęgło które posiadam nie nadaje się już do regeneracji bo było wcześniej regenerowane.
Kwota którą usłyszałem na tyle mnie dobiła że powiedziałem iż muszę się zastanowić i oddzwonię w ciągu pół godziny.
Rozważałem zabranie auta lawetą do innego warsztatu, kupno używki, jednak podjąłem decyzję że skoro dają rok gwarancji i auto już u nich stoi to niech robią.
Koszt zabrania auta z wyjętą i rozebraną skrzynią to 1230 zł brutto.
Oddzwoniłem więc , wynegocjowałem cenę na 8 tys zł, z zastrzeżeniem że wszystkie wymienione części chcę mieć na fakturze.
W dniu 20.09.2017 pojechałem odebrać auto, podczas jazdy próbnej auto prowadził szef warsztatu, zauważyłem jednak że jest jakiś dziwny luz przy przejściu z P na D i z D na R.
Na moje pytanie co to za stuknięcie poinformował mnie że w aucie o przebiegu 380 tkm takie luzy to norma, jakoś wcześniej nie było.
Skrzynia chodziła ok, wystąpiło jedno lekkie szarpnięcie, stwierdził jednak że skrzynia będzie się jeszcze adaptować przez 2 tkm i wszystko minie.
No więc idziemy wreszcie do biura by się rozliczyć, fakturka, kaska, spoglądam na fakturę a tam w jednej pozycji zarówno części jak i robocizna.
Pytam dlaczego nie są osobno wyszczególnione części i osobno robocizna, dlaczego jest napisane olej ale nie wiadomo jaki, dlaczego jest napisane elektrozawory ale nie wiadomo ile ?
W odpowiedzi uslyszałem że nie wystawiają takich faktur i kropka.
No tak bo po co ma klient wiedzieć ile zarobili na naprawie, jak myślicie, ile ?
Podobno naprawione lub wymienione wg faktury:
- wymiana sprzęgła hydrokinetycznego, tak naprawdę nie wiadomo czy włożył moje czy zregenerował jakieś używane z magazynu
- wymiana 4 łożysk ślizgowych tzw.panewek
- 15 tarczek ciernych
- 8 przekładek
- regeneracja sterownika hydraulicznego ( mnie to nic nie mówi, czy coś w nim wymieniono poza elektrozaworami tego nie wie nikt, możliwe że tylko wyczyszczony)
- olej ( ale jaki ?), na zadane pytanie usłyszałem 6hp ale takie oznaczenie ma zarówno ravenol jak i olej zf
- filtr
- wgrano nowe oprogramowanie, tego jednego jestem pewien
Faktem jest że skrzynia działa poprawnie poza luzami w napędzie których nie było, ale klient chciałby wiedzieć za co płaci .
W dniu 28.08.2017 wstawiłem auto na naprawę asb do ww firmy, uprzednio pracownik serwisu poinformował mnie telefonicznie że koszt naprawy wynosi 5 tys zł + Vat więc 6150 zł brutto, na taką kwotę się przygotowałem.
Uzgodniliśmy ustnie termin naprawy nie później niż do 08.09.2017 roku, w tym czasie pojechałem na urlop, auto nie było mi potrzebne.
Po powrocie w dniu 07.09.2017 dzwonię z pytaniem czy auto jest gotowe i mogę jutro odebrać, pracownik serwisu informuje mnie że właśnie kończą wyciągać skrzynię, tak, tak, wyciągać
Kolejnego dnia około południa dzwoni do mnie szef i informuje że po rozebraniu koszt naprawy skrzyni wzrósł do 8300 zł brutto oraz że sprzęgło które posiadam nie nadaje się już do regeneracji bo było wcześniej regenerowane.
Kwota którą usłyszałem na tyle mnie dobiła że powiedziałem iż muszę się zastanowić i oddzwonię w ciągu pół godziny.
Rozważałem zabranie auta lawetą do innego warsztatu, kupno używki, jednak podjąłem decyzję że skoro dają rok gwarancji i auto już u nich stoi to niech robią.
Koszt zabrania auta z wyjętą i rozebraną skrzynią to 1230 zł brutto.
Oddzwoniłem więc , wynegocjowałem cenę na 8 tys zł, z zastrzeżeniem że wszystkie wymienione części chcę mieć na fakturze.
W dniu 20.09.2017 pojechałem odebrać auto, podczas jazdy próbnej auto prowadził szef warsztatu, zauważyłem jednak że jest jakiś dziwny luz przy przejściu z P na D i z D na R.
Na moje pytanie co to za stuknięcie poinformował mnie że w aucie o przebiegu 380 tkm takie luzy to norma, jakoś wcześniej nie było.
Skrzynia chodziła ok, wystąpiło jedno lekkie szarpnięcie, stwierdził jednak że skrzynia będzie się jeszcze adaptować przez 2 tkm i wszystko minie.
No więc idziemy wreszcie do biura by się rozliczyć, fakturka, kaska, spoglądam na fakturę a tam w jednej pozycji zarówno części jak i robocizna.
Pytam dlaczego nie są osobno wyszczególnione części i osobno robocizna, dlaczego jest napisane olej ale nie wiadomo jaki, dlaczego jest napisane elektrozawory ale nie wiadomo ile ?
W odpowiedzi uslyszałem że nie wystawiają takich faktur i kropka.
No tak bo po co ma klient wiedzieć ile zarobili na naprawie, jak myślicie, ile ?
Podobno naprawione lub wymienione wg faktury:
- wymiana sprzęgła hydrokinetycznego, tak naprawdę nie wiadomo czy włożył moje czy zregenerował jakieś używane z magazynu
- wymiana 4 łożysk ślizgowych tzw.panewek
- 15 tarczek ciernych
- 8 przekładek
- regeneracja sterownika hydraulicznego ( mnie to nic nie mówi, czy coś w nim wymieniono poza elektrozaworami tego nie wie nikt, możliwe że tylko wyczyszczony)
- olej ( ale jaki ?), na zadane pytanie usłyszałem 6hp ale takie oznaczenie ma zarówno ravenol jak i olej zf
- filtr
- wgrano nowe oprogramowanie, tego jednego jestem pewien
Faktem jest że skrzynia działa poprawnie poza luzami w napędzie których nie było, ale klient chciałby wiedzieć za co płaci .
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2017, 00:45 przez pawelwoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Skąd wiesz, dał Ci butelkę ?uzlik pisze:No to firma się zepsuła. Nie powinno być żadnego kopania w biegi. Olej jaki leją to PENTOSIL.
Myślę ze chodziło Ci o PENTOSIN .
Podjadę w wolnym czasie do diagnosty i posprawdzam luzy w napędzie, jeżeli będą umiejscowione na wyjściu ze skrzyni to będę reklamował .
Jeden z kolegów zasugerował mi że przyczyną może być mocniejszy konwerter przenoszący więcej momentu na napęd .
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2017, 11:01 przez pawelwoj, łącznie zmieniany 1 raz.
oj tam, takie tam drobne 2 tys zł różnicy, na dokumencie przyjęcia auta do serwisu nie ma ani terminu zakończenia naprawy ani kwoty którą trzeba będzie później zapłacić, w momencie kiedy już wstawisz auto i rozbiorą skrzynię, jesteś ich i to oni zaczynają dyktować warunki, jak zacząłem się upominać o wydanie naprawionego auta to mi odpisano co poniżej :preston81 pisze:no jak mozna tak leciec w ch...? umawiaja sie na 5k i podnosza do 8300 niech wypowie sie tu kosmy co u nich robil asb tez nie byl zadowolony , jak dla mnie zwykle Januszowanie by sciagnac kase..wstyd
Nadmieniam, że podczas wykonywania naprawy, nie podaliśmy terminu odbioru, uzależniając go od tego co zastaniemy w śroku skrzyni, potrzebnych części i również jazdy testowej (adaptacji) po wykonanej naprawie.
podali termin ustnie i nie dotrzymali
podali cenę i zmienili
a to oznacza że mogą trzymać auto ile zechcą, w dniu odbioru jak sam szef powiedział mieli ich na placu 60 sztuk, sporo Audi
Podstawa by mieć n piśmie jaki jest i jaki ma być zakres obowiązków warsztatu.
By się nie okazało jak w moim przypadku, że zrobili tylko to co było popsute i do widzenia.
Co do ceny to, warsztaty lubią zaniżać cenę by przyciągnąć klienta. Po czym w trakcie prac informują, że cena wzrośnie. Auto i tak rozebrane, a klient zapłaci bo wierzy, że będzie zrobione dobrze i profesjonalnie.
By się nie okazało jak w moim przypadku, że zrobili tylko to co było popsute i do widzenia.
Co do ceny to, warsztaty lubią zaniżać cenę by przyciągnąć klienta. Po czym w trakcie prac informują, że cena wzrośnie. Auto i tak rozebrane, a klient zapłaci bo wierzy, że będzie zrobione dobrze i profesjonalnie.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2013, 21:07
- Lokalizacja: Mysłowice
Z tego co pamiętam właścicielem jest Teodor Myszkowski.Nie wiem jak obecnie ale jeszcze kilka lat temu ścigał się zawodowo motocyklami w MMP w różnych klasach m.in Superbike a tu kasa jest duuuża..... potem z " kolegami " brał udział w pucharze Porsche GT3 a tu kasa idzie w setki tysięcy.... więc trza płacić panowie
Czasowstrzymywacz ! Oszukać czas.............
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Teraz wg wp.pl - ściga się LAMBO HURACANEM - więc pewnie jeszcze większa kasa - ale to nie zmienia faktu że przy naprawie zostawia się furtki by klient za rok wrócił
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
no to napisz jaki był zakres naprawy i koszt, chyba to żadna tajemnica ?preston81 pisze:nie robili mi problemu jak chcialem swoj olej filtry i chcialem sobie na wszystko popatrzec fajni kolesie i nie zaplacilem za to tyle co koledzy mowia ...
[ Dodano: 2017-09-23, 00:33 ]
całkiem niedawno ktoś pisał że Wasilewski robił mu skrzynię, auto inne niż Audi i były problemy, zaraz spróbuję znaleźć posta, mam:CINEK pisze:to już chyba lepiej trzeba było do Wasilewskiego oddać przynajmniej na miejscu by było ....
jak mi będzie padać asb to albo tu oddam albo tam gdzie Preston robił w Poznaniu....już sporo zrobił i zadowolony
pawelwoj, jesli w tej firmie w kanzasie, to tam bym nawet hulajnogi nie oddal.. robili mi skrzynie w Saratodze i praktycznie po wyjezdzi od nich zaczal olej wyciekac.. oczywiscie nie ich wina i rece umywaja..
No patrz a wujek mojej zony robil u nich A6 C5 i wyjeli mu ta skrzynie, rozebrali i sprawdzili i wymienilicałkiem niedawno ktoś pisał że Wasilewski robił mu skrzynię, auto inne niż Audi i były problemy,
tylko tarczki od 4go biegu, bo ten nie działał, a reszte powiedzieli ze jest ok i sskoda pieniedzy wydawac asb jeszcze pochodzi. Bylo to 2 lata temu jakos i auto do dzis jezdzi.... Za wymiane trgo biegu, jakis uszczelniaczy no i oleju z filtrami ( 2x kazali mu wymienic) zaplacil ok 2000zl.
No i wez tu traf
to nie jest zwykły napęd...to