[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia
artekk, No ja jeszcze jestem młody i dopiero miałem 2 auta, ale każde miało dużą felgę jak na swoje wymiary i porządnie obniżone Golf 3 Cabrio miałem na felgach 16/9 i miałem 4cm od progu do ziemi, a Audi mam na felgach 20/9 i mam trochę wyżej je ale jak na gabaryty auta i tak ładnie leży
pycho, no ja nie mam dużych rąk tak na oko myślę, że zderzak od ziemi był jakieś 4cm
pycho, no ja nie mam dużych rąk tak na oko myślę, że zderzak od ziemi był jakieś 4cm
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Ja nie będę oryginalny i również zastanawiam się nad jakąś zmianą która pozwoli mi na zmniejszenie dziury nad przednimi kołami.
U mnie posiadam ori zawias od S8 łącznie z czerwonymi amorkami - nie mam pojęcia jaki mają symbol
Wszystko jest ok tylko chciałbym obniżyć przód aby wizualnie lepiej to wyglądało. Z tego co pamiętam zawias S8 obniża o -20mm, wydaje mi się że widziałem gdzieś jamexy -60mm więc obniżyło by auto o 40 mm. Co o tym myślicie?
W wolnej chwili zrobię foto auta z boku i z miarką z przodu i z tyłu dla zobrazowania sytuacji.
Co do tematu dystansów to u mnie posiadam felgi 18" wzór S8 ET20 i powiem Wam że efekt jest taki jak po zastosowaniu do felg o standartowym ET dystanów także jeśli ktoś planuje zakup felg niech rozważy taką opcję. W naturze u mnie wygląda to tak że z tyłu koła minimalnie chowają się pod nadkole.
U mnie posiadam ori zawias od S8 łącznie z czerwonymi amorkami - nie mam pojęcia jaki mają symbol
Wszystko jest ok tylko chciałbym obniżyć przód aby wizualnie lepiej to wyglądało. Z tego co pamiętam zawias S8 obniża o -20mm, wydaje mi się że widziałem gdzieś jamexy -60mm więc obniżyło by auto o 40 mm. Co o tym myślicie?
W wolnej chwili zrobię foto auta z boku i z miarką z przodu i z tyłu dla zobrazowania sytuacji.
Co do tematu dystansów to u mnie posiadam felgi 18" wzór S8 ET20 i powiem Wam że efekt jest taki jak po zastosowaniu do felg o standartowym ET dystanów także jeśli ktoś planuje zakup felg niech rozważy taką opcję. W naturze u mnie wygląda to tak że z tyłu koła minimalnie chowają się pod nadkole.
Wy koledzy zastanawiacie się nad obniżaniem swoich autek a ja po ostatnich przygodach zastanawiam się nad podniesieniem. Znowu podczas cofania prawie zostawiłem zderzak na krawężniku!!! :diabel: Cy tylko u mnie w mieście są tak wysokie krawężniki? Po prostu szlag mnie trafia bo to już trzeci raz. I znowu zderzak do spawania. Niedługo lakiernik da mi rabat na spawanie. Całe szczęście nie wyrwałem go całkowicie ale zaczem pękł i zderzak też. Jak parkuję przodem i podjeżdżam to nic nie zawadza, a jak cofam (przynajmniej tym razem) brakowało może 2 mm i kantem zawadził o kant krawężnika.
Dążenie do doskonałości.
Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin
Uwazam ze w kazdym przypadku zmiany sprezyn powinny byc zmienione amory i to nie tylko z tego wzgledu ze moga byc po prostu za dlugie i wygiac sie przy pierwszej lepszej dziurze ale chodzi glownie o trakcje auta...Creslin pisze:Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin
Kolega wymienił zawias na JAMEXY, amorki ma sachs do normalnego zawieszenia i całość spisuje się bardzo dobrze, jeżdżę tym autem od czasu do czasu i powiem, że pomimo sportowych sprężyn autko jest komfortowe ale dobrze trzyma się w zakrętach.Creslin pisze:Witam serdecznie,
mam takie małe pytanie. Planuje wymianę sprężyn w A8 98r i zastanawiam się nad dwoma opcjami albo oryginalne albo Eibacha obniżające o 25 mm. Czy w tym drugim przypadku powinienem również zmienić amortyzatory na sportowe czy mogę jeździć dalej na tych, które mam? Czy dla zawieszenia zmiana o 25 mm będzie dużą zmiana w przypadku pozostawienia oryginalnych amortyzatorów ?
Pozdrawiam
Creslin
Co prawda porównując go do mojego zawieszenia (ori S8) to mój jest o wiele twardszy.
Uważam, że z powodzeniem możesz zmienić same sprężyny chyba, że oprócz obniżenia chcesz jeździć twardo i szybko po zakrętach to w takim razie musisz zmienić komplet
Ktoś pisał, żeby zrobić foto z miarką przy błotniku dla potomnych
Przód :
Tył :
I bez miarki przód:
I bez miarki tył :
:-P Ma ktoś podobnie obniżone A8?? chciałbym po prostu usłyszeć od kogoś innego jakie są jego wrażenia z jazdy Ja mam przód zawieszenie gwintowane Weitec tył sprężyny K.A.W
pozdrawiam
Przód :
Tył :
I bez miarki przód:
I bez miarki tył :
:-P Ma ktoś podobnie obniżone A8?? chciałbym po prostu usłyszeć od kogoś innego jakie są jego wrażenia z jazdy Ja mam przód zawieszenie gwintowane Weitec tył sprężyny K.A.W
pozdrawiam
Aktualnie moje audi stoi na oryginalnych avusach z oponami 245/45/18 dlatego wynik nie jest szałowy, w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20 co da dodatkwe obniżenie w okolicach 10-15 mm.
przód
Uploaded with ImageShack.us
tył
Uploaded with ImageShack.us
Nie chce zakładać dodatkowego tematu, potrzebuje wszystkie info (najlepiej zdjęciach) związane z a8 na airride, przede wszystkim chodzi mi o auta z wyciętymi miejscami na wahacze. Wiąże się z to z przeróbką przewodów hamulcowych. W stanach na pewno ktoś to już gdzieś zrobił dlatego jakby ktoś z forumowiczy napotkał na jakiś temat to proszę o podesłanie. Jak ktoś ma możliwość zapytania o coś takiego na jakimś zagranicznym forum to również byłbym zobowiązany. Z góry dzięki.
przód
Uploaded with ImageShack.us
tył
Uploaded with ImageShack.us
Nie chce zakładać dodatkowego tematu, potrzebuje wszystkie info (najlepiej zdjęciach) związane z a8 na airride, przede wszystkim chodzi mi o auta z wyciętymi miejscami na wahacze. Wiąże się z to z przeróbką przewodów hamulcowych. W stanach na pewno ktoś to już gdzieś zrobił dlatego jakby ktoś z forumowiczy napotkał na jakiś temat to proszę o podesłanie. Jak ktoś ma możliwość zapytania o coś takiego na jakimś zagranicznym forum to również byłbym zobowiązany. Z góry dzięki.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
czy 245/30/20 dajesz na tył?Pszendza pisze:w sezonie auto będzie na 235/30/20 przód i 245/30/20
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ?
[ Dodano: 2010-12-08, 16:08 ]
aha druga sprawa bo jeżeli obniżanie to interesowało by mnie tylko takie rozwiązanie
czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań :mrgreen:
przód będzie felga 9x20 a tył 10,5x20. Ze sporego doświadczenia z felgami i oponami wiem że średnice, obwody itp można mierzyć dopiero po złożeniu kół. Po złożeniu bede mierzył, jeśli przekrocze dopuszczalną różnicę bede dopasowywał inną opone na przód. jeśli różnica w średnicy koła 3 mm coś by znaczyła to znaczy że 1,5 mm zużycia opony między przodem a tyłem powodowało by świecenie ABS, co jest niemożliwe.przemoR888 pisze: czy 245/30/20 dajesz na tył?
na średnicy różnica 3mm w obwodzie prawie 2cm.
Jak to działa na torsen? i czy ABS nie będzie wariował gdy tylne koła będą jechały wolniej jak przednie ?
to moje auto i moja produkcja :lol:przemoR888 pisze:czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań
A8- nie dla idiotów !!
Pochwal się coś więcej, jak się na tym jeździ? czy w PL są do kupienia potrzebne podzespoły czy trzeba ściągać z np USA? jakie są orientacyjne koszty? czy trzeba dużo przerabiać? czy masz jakieś foto jak to wygląda od strony technicznej (sposób zamontowania) oraz czy gra warta świeczki? :mrgreen:Pszendza pisze:to moje auto i moja produkcja :lol:przemoR888 pisze:czy to autko jest kogoś z kolegów klubowiczów?? miałbym kilka pytań