![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
Ja dodam od siebie ze swoich doswiadczen, a siedzialem w 2och manualach, jedyny minus dla mnie tej recznej skrzynki to ciezko chodzacy pedal sprzegla
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;)](https://a8team.pl/images/smilies/oczko.gif)
![]() |
![]() |
![]() |
a ty nie miales automatu ?michalwruszak pisze:Jestem nowym posiadaczem S8 D2 Lift z ori manualemMyślę że jestem normalny
![]()
Skrzynią automatycznym mówię tak - ale tylko i wyłącznie w nowszych autach niż A8/S8 D2
5hp24 to już prehistoria - polecam wszystkim przejażdzkę autami ze skrzynami S-tronic lub 8HP
Na nowym sprzegle zapewniam jest super. Przed zakupem, na zlocie gregor044 uzyczyl na chwile swojej, 'bawilem' sie sprzeglem Grzesia i tam fakt mozna se niezle noge wyrobic, ale jazda w korku to meczarnia.robertas pisze:(...) Ja dodam od siebie ze swoich doswiadczen, a siedzialem w 2och manualach, jedyny minus dla mnie tej recznej skrzynki to ciezko chodzacy pedal sprzeglaO ile w przejazdzce po podworku w niczym to nie przeszkadzalo, to w godzinnym korku kuzwa to by byla masakra
![]()
Fakt tu się zgodzę.robertas pisze:minus dla mnie tej recznej skrzynki to ciezko chodzacy pedal sprzegla
Dziekuję za pozdrowienia.robertas pisze:Pozdrawiam właścicieli stalowych lydek
ernesto pisze:Te przekładnie mają po 20 lat i wiadomo, że ich praca nie jest tak idealna
większość tych wszystkich "złych" opinii na temat automatu i jego żywotności przewija się po sieci od ludzi, którzy kupili już padło, o które wcześniejszy właściciel nie dbał i zajeżdżał, lub też sami nie dbali i zajeżdżali aby potem znów wrócić do osoby która kupiła to zajechane padło, a następnie wypisuje bzdury jaki to automat jest beee..i tu się koło zamyka....jak dbasz tak masz, tyle w temacie...ernesto pisze:A8 czy też S8 w automacie kupuje się albo przed albo po remoncie.
A ile kosztuje nowy zestaw sprzęgła z dwumasą i wymianą?VAGowner pisze:Przykład z tematu z forum: ASB - komplet uszczelnień 1200 zł plus koszty oleju i jego wymiany = > za tę cenę miałbym dwie używane manualne skrzynie biegów.
ASB daje więcej wygody, ale za cenę wyższych kosztów (niestety).
Dwumasowe koło LUK 2770 zł, zestaw sprzęgła SACHS 835 zł, LUK 840 zł - ceny z Intercars.gtfan pisze:A ile kosztuje nowy zestaw sprzęgła z dwumasą i wymianą?VAGowner pisze:Przykład z tematu z forum: ASB - komplet uszczelnień 1200 zł plus koszty oleju i jego wymiany = > za tę cenę miałbym dwie używane manualne skrzynie biegów.
ASB daje więcej wygody, ale za cenę wyższych kosztów (niestety).
Do tego manuale też nie są wieczne, więc łożyska/synchronizatory lub druga skrzynia i wcale dużo taniej względem automatu nie jestVAGowner pisze:Dwumasowe koło LUK 2770 zł, zestaw sprzęgła SACHS 835 zł, LUK 840 zł - ceny z Intercars.gtfan pisze:A ile kosztuje nowy zestaw sprzęgła z dwumasą i wymianą?VAGowner pisze:Przykład z tematu z forum: ASB - komplet uszczelnień 1200 zł plus koszty oleju i jego wymiany = > za tę cenę miałbym dwie używane manualne skrzynie biegów.
ASB daje więcej wygody, ale za cenę wyższych kosztów (niestety).
Cały zestaw na znanym portalu aukcyjnym 2293 zł.
Wymiana - w moim przypadku 2-3 popołudnia na własnym kanale
Popieram Twoje zdanie w tej "drażliwej" dla niektórych kwestii.CINEK pisze:Nadal nie uwazam aby temat byl bez sensu gdyz obrazuje w argumenty zarowno dla jendych jak i drugich, ktore pozniej mogą sporo pomóc osobom niezdecydowanym w doborze odpowiedniej skrzyni do swojej D2.
Też mieszkam w mieście (powiatowym) i nie stanowi to dla mnie problemu. Domyślam się, że jazda w dużych miastach, gdzie czasami tworzą się dłuższe korki może być bardziej uciążliwa...CINEK pisze:Wiemy ze jesli ktos uzywa auta od weekendu badz jako 2-3 auto w trasy w szegolnosci to rozumiem. Ok. Ale przy codziennym uzytkowaniu w dodatku w miescie
Tip jest wolny, to nie DSG i dobrze slyszales, bo przy dynamicznej jezdzie i ciaglym wyprzedzaniu gdy spory ruch jedyna opcja to jazda na trybie recznym, co w D2 wygodne nie jest (durne knefle w kierownicy), za to przy D3 lopatki sa juz niebo lepsze.Michal_ST pisze:Automat skrzynia dla osób ceniących komfort i wcale nie wolna. Słyszałem opinie typu przy wyprzedaniu dobrze się zastanów i zostaw duży margines odległości.