![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Chiński pierścień i głowica kompresora.
[D3 ALL ] Chiński pierścień i głowica kompresora.
Panowie wymieniał ktoś u siebie głowice i pierścień na te chińskie? Ja u siebie wymieniłem i kompresor dmuchal 20bar po złożeniu. Wszystko pięknie działało ale bardzo niedługo.... Po około 3 tygodniach kompresor zaczął coraz częściej się włączać aż w końcu już teraz samochód nie może się dźwignąć z trybu Dynamic. Rozebralem to i okazuje się że wszystko jest zatarte, pierścień prawie stopiony. Zmierzyłem ciśnienie i daje 5bar. Ktoś u siebie to wcześniej robił i działało? Czy tylko ja trafiłem na takie dziadostwo?
Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Pisałem i mówiłem to już wielokrotnie - nie znam przypadku kompresora który po wymianie owego pierścienia chodziłby później długo i szczęśliwie trzymając fabryczne parametry.
Tak to bywa jak za przysłowiową złotówkę chcemy naprawić auto klasy premium.
Tak to bywa jak za przysłowiową złotówkę chcemy naprawić auto klasy premium.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
maciu pisze:16-17 jest graniczne dla układu więc kompresor moze dawac wiecej
ile zaoszczedziles na pierscieniu?
Kupiłem głowice i pierścień. Kosztowało to bez paru groszy 300zł
[ Dodano: 2017-10-04, 15:25 ]
Źle mnie zrozumiałeś, w układzie nie ma absolutnie żadnych nieszczelności, nawet po tygodniu samochód nic nie opada. Jeździłem na komforcie a później przestawiłem na dynamic a teraz po prostu nie może sie podnieść bo kompresor wytwarza za niskie ciśnienie.drago_o pisze:Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać.