części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 coupe

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
olo_gsm
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2010, 13:20
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: olo_gsm » 05 gru 2010, 09:52

No jak dla mnie takie A9 to rewelacja. Ciekawe czy wejdzie do seryjnej produkcji w tej formie :roll:
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<

Awatar użytkownika
Konrado84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 08 lis 2010, 11:49
Lokalizacja: Dąbrowa Tarn./Kraków

Post autor: Konrado84 » 07 gru 2010, 10:27

A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.

W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba.

Widziałem prototyp A8 D2 coupe już lata temu, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.
Zupełnie odmienne zdanie mam natomiast odnośnie CLki i 8ki :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2010, 11:06

Konrado84 pisze:A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.

W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba.
Poniżej kilka informacji uściślających:

Model A7 jest na przedłużonej płycie podłogowej modelu A5 Coupe (nie jak poprzednio domniemywałem A8 D3).

To najnowsze A6 będzie na płycie podłogowej modelu A7 a nie odwrotnie.

Audi A7 owszem jest teoretycznie odpowiednikiem MB CLS'a ale...
CLS'em jeździłem nie raz... A7 nie miałem jeszcze okazji jeździć ale widziałem, siedziałem i bawiłem się już nie jeden raz...
wystarczy wsiąść do środka aby przekonać się że A7 jest sporo większe... szczególnie z tyłu... CLS miejsca ma praktycznie tyle co dla małych dzieci natomiast A7 ma pełnowymiarowe siedzenia dla dorosłych pasażerów... różnica jest kolosalna na korzyść A7 :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Konrado84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 08 lis 2010, 11:49
Lokalizacja: Dąbrowa Tarn./Kraków

Post autor: Konrado84 » 07 gru 2010, 12:16

W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7?

CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) )

BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.


W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2010, 14:32

Konrado84 pisze:W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7?
Można się domyślać że nowy CLS będzie większy od poprzednika ale nie miałem jeszcze z nim styczności więc nie wiem.
Konrado84 pisze:CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) )
Tak jak piszesz.
Jedno mogę potwierdzić - A7 środkiem i wyposażeniem jest blisko A8 D4 ;-)
Konrado84 pisze:BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.
Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.
Konrado84 pisze:W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Konrado84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 08 lis 2010, 11:49
Lokalizacja: Dąbrowa Tarn./Kraków

Post autor: Konrado84 » 07 gru 2010, 15:54

FOSS pisze:
Konrado84 pisze:BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.
Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.
Moim zdaniem też (w kwestii wyglądu, nie wiem jak to jeździ ale nie podoba mi się)

FOSS pisze:
Konrado84 pisze:W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??
CL

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2010, 17:03

Konrado84 pisze:
FOSS pisze:
Konrado84 pisze:W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??
CL
Tak tylko się wydaje - wprawdzie rozstaw osi ciut większy niż w E-klasse ale mniejszy niż w S-klasse więc to nie to samo ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 07 gru 2010, 17:40

no jest od cls i a7 jakieś 10cm dłuższy i najsłabsza wersja robi 5,5s do setki i budowany na patformie s klasy. W pewnym okresie czasu nawet S coupe się nazywało.

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 07 gru 2010, 22:46

CL jest zbudowany na skroconej plycie s'ki. Zawieszenie prawie identyczne, deska rozdzielcza tez. Ja wypuscili CL'a opartego na W220 to w produkcji byl jeszcze stary okular, ktory jakoscia wnetra, komfortem itd odstaje o lata swietlne. Nawet nowsza e-klasa jest mniejsza w srodku. Wystaczy wsiasc do tuch aut, zeby sie przrkonac o roznicy klas.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl