kto bogatemu zabroniLechu pisze:400 za wydech czyli (plecionki i robota),
![]() |
![]() |
![]() |
Audi A8 D2 FL 4.2 - Moje cztery kółka
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Sorki wprowadziłem Was w bład w tych 400 jeszcze jest wymiana łożyska dyfra z lewej strony i wymiana oleju w dyfrze.
a sam wydech 80 PLN plecionka (ponoć jakaś lepsza) + 40 za spawanie czyli 120 za strone co daje 240 PLN.
,w szczególności kiedy jest chłodniej, poza tym sam fotel lepiej trzyma
Tylko one chyba nie są pompowane, albo nie wiem gdzie tego szukać
a sam wydech 80 PLN plecionka (ponoć jakaś lepsza) + 40 za spawanie czyli 120 za strone co daje 240 PLN.
Mi się bardzo podobadice111 pisze:Mi się welur podoba, na zlocie oglądałem, nawet macałem
Tylko one chyba nie są pompowane, albo nie wiem gdzie tego szukać
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Lecbu, po co robisz drugą wymiane statyczna? A po to aby resztki oleju jakie zostaly w konwerterze i asb wymieszaly sie z nowym olejem. Czyli po co czekac 10k km jak teoretycznie wystarczy przejechac sie jakis odcinek 50-100km i oleje sie zmieszaja. Teoretycznie. Ja druga wymiane robilem po ok tygodniu czyli jakis wlasnie 100km, bo nie chcialo mi sie na raz tylu km robicLechu pisze: taką zmianę robi się po 10k .
Ale jak chcesz to mozna i po 10K wymieniac....
to nie jest zwykły napęd...to
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Właśnie wychodzi na to, że "teoretycznie"CINEK pisze:Lecbu, po co robisz drugą wymiane statyczna? A po to aby resztki oleju jakie zostaly w konwerterze i asb wymieszaly sie z nowym olejem. Czyli po co czekac 10k km jak teoretycznie wystarczy przejechac sie jakis odcinek 50-100km i oleje sie zmieszaja. Teoretycznie.
http://www.a8team.pl/d2-all-procedura-w ... htm#218830
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
O ok. Dlatego mowie, ze jak chcesz to mozesz wymienic po 10Kkm jesli miales pelno syfu. U mnie olej przy pierwszej wymianie byl przepalony wiec II statyczna wymiane zrobilem po 1k km. Jak wymienialem olej w zeszlym roku w lutym to byl czysty, bez jakiegokolwiek syfu w misce. Dlatego wymienilem II raz statycznie po 100km.
Ztego co pokazywales miales niezle łajno wiec pewnie musisz te 10KKm przejechac choc miom zdaniem skrzynia oczysci sie sie z syfu o wiele szybciej. I przez kilka tysiecy KM bedziesz z tym syfem jezdził
Ztego co pokazywales miales niezle łajno wiec pewnie musisz te 10KKm przejechac choc miom zdaniem skrzynia oczysci sie sie z syfu o wiele szybciej. I przez kilka tysiecy KM bedziesz z tym syfem jezdził
to nie jest zwykły napęd...to
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Dzisiaj robiłem dolewkę oleju do skrzyni i weszło jeszcze dobre 0.5 L . Więc całość jaka weszła do skrzyni to 6,7 L oleju przy wymianie statycznej.
Dodatkowo wymieniłem filtr powietrza i przeciwpyłkowy oraz świece. To co było zamontowane w samochodzie, było jeszcze za niemca wymieniane , rok produkcji na filtrach to 2010
Dodatkowo wymieniłem filtr powietrza i przeciwpyłkowy oraz świece. To co było zamontowane w samochodzie, było jeszcze za niemca wymieniane , rok produkcji na filtrach to 2010
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska


















