części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 16 paź 2017, 23:22

pepi pisze:moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute
Tu co nieco wyjaśnia ten film:
[quote="CINEK"]późniejsze serie o ile dobrze kojarzę, są również pozbawione manuali jak w przypadku D3[/quote]
dlatego porównywałem modele produkowane w tym samym czasie (E38 1994-2001)

Dymian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 337
Rejestracja: 21 mar 2011, 11:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dymian » 16 paź 2017, 23:40

CINEK pisze:..
poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś? <okok>
VAGowner pisze:Tu co nieco wyjaśnia ten film:
zmowa żarówkowa- za to masz tu link do świecącej od 1895r non stop żarówce:

http://www.wykop.pl/ramka/3296709/najdl ... ream-24-7/

nawet ma swoje doroczne święto <muzyka>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 paź 2017, 10:21

Dymian pisze:poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś?
niee no .... na szczęście już powoli zaczynamy mieć podobne drogi wokół większych miast, jak to jest w DE, tak więc można testy bez problemu porobić. Ten akurat był robiony na S14 <hihi>
Dymian pisze:VAGowner napisał/a: Tu co nieco wyjaśnia ten film:



zmowa żarówkowa- za to masz tu link do świecącej od 1895r non stop żarówce:

http://www.wykop.pl/ramka...ve-stream-24-7/

nawet ma swoje doroczne święto
Panowie nie o tym temat ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Adamo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 21 gru 2014, 19:33
Lokalizacja: pabianice

Post autor: Adamo » 17 paź 2017, 11:02

pepi pisze:panowie ale to wszystko to o dupę potłuc :]
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0 <boisie>
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute .

Ja nie obrażam nikogo, ze głupie wypowiedzi wypisuje i nie oceniam nikogo w jakim samochodzie siedzi. Cytowałem właściciela forda.Proszę abyś także tego nie robił. Zgadzam się że jadąc po trasie lewy pas jest dla nas dogodniejszy i jestem zwolennikiem automatu. Na marginesie większość z nas zaczynała od aut o mniejszej pojemności.

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 17 paź 2017, 12:39

pepi pisze:panowie ale to wszystko to o dupę potłuc :]
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0 <boisie>
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute .
Bardzo dobrze powiedziane! <brawo> Polać temu Panu!

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 paź 2017, 16:49

CINEK pisze:moim zdaniem zrzucenie dwóch biegów w dół z 5 na 3 odbywa się tu tak samo a nawet może i szybciej niż można zrobić to w manualnie ;) ( widocznie w 1:20 min)
I tu dochodzimy do sedna - biegi ręcznie trzeba umieć zmieniać to raz, a dwa, TIP czasem przy wyprzedzaniu musi zrzucić nie dwa, a trzy biegi (Bugalon dobrze opisał jak przełożenia są źle skonstruowane), zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać.
Black Cars Matters

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 paź 2017, 22:15

moja skrzynia automatyczna działała inaczej nie wiem czy była popsuta czy tak ma być .
Jeśli się człowiek przemieszczał powoli i ospale to pierwsze wciśniecie gazu było takie ospałe
było czuć dość sporą zwłokę .
Ale potem budziła się już do życia i działała dość fajnie .
Tylko ze automat jest powiązany z silnikiem i jak coś tam jest nie tak to się to przekłada na pracę skrzyni .
I może tu jest pies pogrzebany .
Co do filmu dość fajnie się auto odpycha tylko na manualu jest inaczej mniej obrotów i prędkość przybywa .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 paź 2017, 22:38

dice111 pisze: zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać.
A jutro zobacze z ciekawosci jak bedzie jadac wg powyzszego ;) nagram i dam do oceny :)

Przydalo by sie tez porownanie kogos z manualem jak szybko odbywa sie zmiana biegow z 5 na 3 lub 2 i jak wzrasta wtedy predkosc ....
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 09:08

no i proszę filmik z dziś jak szybko asb zrzuca biegi z 5 na 2 i przyspiesza od 1200-1500obr

to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 paź 2017, 09:14

CINEK pisze:no i proszę filmik z dziś jak szybko asb zrzuca biegi z 5 na 2 i przyspiesza od 1200-1500obr
Film niedostępny - pewnie były jakieś treści obraźliwe <faktycznie>

Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 10:30

co za debilstwo <onie> zablokowali przez piosenkę, która w radiu leciała <faktycznie>

Obrazek


egal, po pracy nagram raz jeszcze <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 18 paź 2017, 10:59

Nagrałem coś tam lecz nie wiem czy to będzie miało porównanie. :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 19:05

Dobraaaa. Udało sie nagrać film w ciszy ;) co do Forda to wyprzedzalem go z prawej <cicho>

http://www.a8team.pl/d2-all-ktora-skrzy ... htm#305898

Fakt jest to roznica miedzy 1200-1500 a 3000obr ale mimo to szybkosc zmiany biegow i przyspieszenie moim zdaniem nienagane....

Kto sie odwazy tak w manualu nagrac? Wiem ze obie rece zajete <faktycznie> ale....moze komus sie uda <faktycznie>
Ostatnio zmieniony 21 paź 2017, 18:06 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 18 paź 2017, 19:30

Dopisz, że test robiłeś na PB ;)

Jedno zauważyłem i u mnie i u ojca.
Nie wyprzedzasz cały czas kickdownem. Przy wleczeniu się np. za tirem, gdy nie zamierzasz skakać z brotami na 6 tys (kickdown), tylko w sposób spokojny go cchesz wyprzedzić. . Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu.
W manualu redukcja na jaki bieg TY chcesz jest szybsza ;)

Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 19:57

Dopisz, że test robiłeś na PB
Tu akurat roznicy nie ma, bo na pb jak i lpg chodzi mi auto identycznie..ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej <bezradny>
Lechu pisze:Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .
Tak jesli masz lipne lpg ktore Ci szwankuje. U mnie jw. nie ma zadnej roznicy. Noooo mooooze jak sie lpg konczy to wtedy nie chce ciagnac do 6k obrotow i przy 4k przelacza n pb.
Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu.
Zobacz sobie wczesniejszy moj film, gdzie u mnie asb sie ani chwili nie zastatania ;) wcisne gaz mkcniej bez kicka i od razu zrzuca 1 bieg w dol ....
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl