części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Błąd napięcia zasilania hamulca postoj

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 paź 2017, 22:11

paweldzwo pisze:
dice111 pisze:Pamietac tez o wlasciwiej adaptacji, bo malo kto pamieta by zablokowac kierownice.
Możesz rozwinąć temat, o co chodzi z tym blokowaniem kierownicy, bo nigdy nie zagłębiałem się w temacie adaptacji hamulców? czy muszę podać dokładną grubość klocków? Jeśli jeden jest grubszy a jeden cieńszy to jaką wartość podać
Wymien na nowe. http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-pr ... htm#278267
Black Cars Matters

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 23 paź 2017, 16:44

Zablokowanie kierownicy następuje po wyłączeniu zapłonu, to jak mam się skomunikować z autem celem przeprowadzenia adaptacji na wyłączonym zapłonie? Czy coś przeoczyłem ? :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2017, 11:55

Pamiętaj tylko, że trzeba wyłączyć zapłon i zablokować kierownicę aby ta adaptacja/test poprawnie się zakończył. Polecam najpierw to sprawdzić :)

Nie zawsze blokuje się z wyłączeniem zapłou. To zależy od ustawień w aucie. Niektórzy mają tak, że po przytrzymaniu przycisku stop a niektórzy po zamknięciu auta dopiero.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 24 paź 2017, 13:29

No właśnie, to jak wyłączyć zapłon i jednocześnie skomunikować się z autem aby przeprowadzić tą adaptację, przecież musi być auto co najmniej na zapłonie aby skomunikować się ze sterownikiem w aucie, chyba że w a8 jest inaczej, ale w każdym innym aucie jak cokolwiek robiłem to musiał przekręcić kluczyk na zapłon...

[ Dodano: 2017-10-24, 13:29 ]
zerknij, przecież tutaj nic nie ma o blokowaniu kierownicy

http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=10 :)

Mógłbyś mi naświetlić sytuację jak mam zrobić tą cholerną adaptację krok po kroku w takim razie :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2017, 13:37

Po jej wykonaniu aby została pomyślnie zakończona musi nastąpić wyłączenie zapłony i zablokowanie kierownicy. Jest to napisane w ELSA.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 24 paź 2017, 14:25

Teraz jasna sprawa :)

[ Dodano: 2017-10-24, 14:25 ]
podsumowując po tym co napisałeś tutaj http://www.a8team.pl/d3-all-zmiana-kloc ... kierownicy, wyłączamy zapłon, blokujemy kierownicę, czekamy kilka sekund i ponownie włączamy zapłon i to wszystko... ? :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2017, 18:50

Tak dokladnie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 25 paź 2017, 22:14

Różni się czymś info o zużytych klockach przednich i tylnych, czy jest identyczny komunikat na liczniku?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 paź 2017, 01:04

Czujniki masz z przpdu, tyl Ci sprawdza silniczek, takze jesli masz info na FISie o zuzytych klockach dotyczy przodu.
Black Cars Matters

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 26 paź 2017, 01:38

To, że czujników nie ma z tyłu to wiedziałem, ale myślałem, że to sprawdzanie grubości okładzin poprzez otwieranie i zamykanie zacisków w momencie przekroczenia minimalnej wartości powoduje wyrzucenie info, tylko najdziwniejsze, że szukałem błędu o zużyciu klocków z przodu i nigdzie ich nie znalazłem... w której grupie pojawia się błąd zużycia przednich klocków, w 03 hamulcach/ABSie z tego co pamiętam a tak błędu zużycia klocków nie ma...?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 paź 2017, 03:00

Nie ma
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 paź 2017, 03:49

Ale jak tylne wyrzucaja blad to tez jest komunikat na fis i odentyczny. Chyba ze mialem takie zrzadzenie losu, ze zawsze mi sie na raz zapalaly z przodem?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl