[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Wybaczcie, ale w wyścigach czasu nie liczą od momentu ruszenia, tylko od sygnału startowego.CINEK pisze:No i właśnie tu jest roznica u Macka odczuwalna bo idąc klatkowo predkosciomierz u niego startuje w 0,634sec, co by wskazywalo ze ma do 100 ponizej 7sec
Obrazek
z tym ze roznica miedzy 18" a 20" jest rowniez odczuwalna.
A gała miłośnicy gały milczą
Stąd wniosek, że powinniśmy mierzyć od momentu wciśnięcia pedału gazu. Opóźnienie ruszenia z miejsca jest elementem jazdy z ASB.
mi tam wyszlo 6,8 do 100 a opony byly 255/45 18 na standardzie tj 17 mam takie same wyniki
a jak liczylem u ciebie to cos grubo ponad 8 sek jesli nie 9 wiec roznica spora a czy 20 maja cos do tego raczej watpie
[ Dodano: 2017-10-26, 04:24 ]
a jak liczylem u ciebie to cos grubo ponad 8 sek jesli nie 9 wiec roznica spora a czy 20 maja cos do tego raczej watpie
[ Dodano: 2017-10-26, 04:24 ]
ja moge nagrac FLdice111 pisze:Takze cisnac Michala co by nagral FL ;p
bądź sobą, wariatów też lubią
G-tech i tym podobne liczyły by czasy od momentu ruszenia (zanotowania przeciążenia).
Lag skrzyni automatycznej nie byłby brany pod uwagę.
Ale jeżeli jechalibyśmy na sygnał zielony to opóźnienie skrzyni trzeba brać pod uwagę.
Czyli pomiar od ruszenia się obrotomierza.
Tutaj nawet czasu reakcji kierowcy nie bierzemy pod uwagę.
Automatem można ruszać z ala procedurą startową.
Hamulec w podłogę, gaz tak trzymamy by obroty silnika wzrosły (coś w stylu testu konwertera).
Jak trzeba ruszyć to puszczamy hamulec, gaz w podłogę. Można na tym urwać 0.3-0.5 sek.
Oczywiście ta metoda mocno nagrzewa olej w skrzyni więc nie robimy tego non stop.
Test konwertera
S8 prelift manual na torze - widok z dwóch kamer
Lag skrzyni automatycznej nie byłby brany pod uwagę.
Ale jeżeli jechalibyśmy na sygnał zielony to opóźnienie skrzyni trzeba brać pod uwagę.
Czyli pomiar od ruszenia się obrotomierza.
Tutaj nawet czasu reakcji kierowcy nie bierzemy pod uwagę.
Automatem można ruszać z ala procedurą startową.
Hamulec w podłogę, gaz tak trzymamy by obroty silnika wzrosły (coś w stylu testu konwertera).
Jak trzeba ruszyć to puszczamy hamulec, gaz w podłogę. Można na tym urwać 0.3-0.5 sek.
Oczywiście ta metoda mocno nagrzewa olej w skrzyni więc nie robimy tego non stop.
Test konwertera
S8 prelift manual na torze - widok z dwóch kamer
Wymieniłem wybierak i sterownik skrzyni na takowy z trybem S i od tamtej pory na FISie pokazuje tylko jak mam na Tipie ...PRNDS nie pokazujepreston81 pisze:dani a dlaczgo u ciebie nie widac czy jedziesz na Drive ? czy na tip ?
Edit: 14.08.2018
Za brak wyświetlania biegów na FISie odpowiedzialny był oryginalny licznik z 2000 roku, który nie komunikował się ze sterownikiem skrzyni z 2002 roku.
Niedawno wymieniłem zegary i wskazanie biegów wróciło