części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual


Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 paź 2017, 19:14

preston81 pisze:a ty mowiles ze zbiera sie jak 4,2 :D
...a co, nie ?

U Cinka wychodzi 7,8 sek, u mnie też tyle i też na ogumieniu 255/35 R20 ...natomiast u ciebie wychodzi 7,5 sek na gumkach 235, czy jakie tam masz ? <hmm>

Jak założę zimówki 18" (o ile w ogóle będę zakładać) to nagram jeszcze raz <hihi>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 paź 2017, 19:56

No i właśnie tu jest roznica u Macka odczuwalna bo idąc klatkowo predkosciomierz u niego startuje w 0,634sec, co by wskazywalo ze ma do 100 ponizej 7sec <bezradny>

Obrazek

z tym ze roznica miedzy 18" a 20" jest rowniez odczuwalna.

A gała miłośnicy gały milczą <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 25 paź 2017, 22:21

CINEK pisze:No i właśnie tu jest roznica u Macka odczuwalna bo idąc klatkowo predkosciomierz u niego startuje w 0,634sec, co by wskazywalo ze ma do 100 ponizej 7sec <bezradny>

Obrazek

z tym ze roznica miedzy 18" a 20" jest rowniez odczuwalna.

A gała miłośnicy gały milczą <hmm>
Wybaczcie, ale w wyścigach czasu nie liczą od momentu ruszenia, tylko od sygnału startowego.

Stąd wniosek, że powinniśmy mierzyć od momentu wciśnięcia pedału gazu. Opóźnienie ruszenia z miejsca jest elementem jazdy z ASB.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 paź 2017, 01:01

CINEK pisze:A gała miłośnicy gały milczą <hmm>
Nie milcza tylko samochod skladaja (a w sumie to woskuja, juz ktorys dzien z kolei po polerce ;P )
Bedzie czas, nagram preFL jak obiecalem, od razu mowie, na 275/35R20. Takze cisnac Michala co by nagral FL ;p
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 paź 2017, 04:24

mi tam wyszlo 6,8 do 100 a opony byly 255/45 18 na standardzie tj 17 mam takie same wyniki
a jak liczylem u ciebie to cos grubo ponad 8 sek jesli nie 9 wiec roznica spora a czy 20 maja cos do tego raczej watpie :)

[ Dodano: 2017-10-26, 04:24 ]
dice111 pisze:Takze cisnac Michala co by nagral FL ;p
ja moge nagrac FL :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 paź 2017, 06:48

preston81 pisze:
dice111 pisze:Takze cisnac Michala co by nagral FL ;p
ja moge nagrac FL :)
Chodzilo o manual, no ale w sumie eSa mozesz, bo Cinek robil zwykla.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 26 paź 2017, 07:26

G-tech i tym podobne liczyły by czasy od momentu ruszenia (zanotowania przeciążenia).
Lag skrzyni automatycznej nie byłby brany pod uwagę.

Ale jeżeli jechalibyśmy na sygnał zielony to opóźnienie skrzyni trzeba brać pod uwagę.
Czyli pomiar od ruszenia się obrotomierza.
Tutaj nawet czasu reakcji kierowcy nie bierzemy pod uwagę.

Automatem można ruszać z ala procedurą startową.
Hamulec w podłogę, gaz tak trzymamy by obroty silnika wzrosły (coś w stylu testu konwertera).
Jak trzeba ruszyć to puszczamy hamulec, gaz w podłogę. Można na tym urwać 0.3-0.5 sek.

Oczywiście ta metoda mocno nagrzewa olej w skrzyni więc nie robimy tego non stop.

Test konwertera


S8 prelift manual na torze - widok z dwóch kamer

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 paź 2017, 10:53

preston81 pisze:a jak liczylem u ciebie to cos grubo ponad 8 sek jesli nie 9 wiec roznica spora
ale to masz mnie na myśli ? bo wg stopera wychodzi 7,7 , u Daniela natomiast 8,06 <hmm>

a sprawdze z ciekawości na 19"
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 paź 2017, 13:05

CINEK pisze:ale to masz mnie na myśli ?
nie, mam na mysli 3,7 Daniego hmm nagram na benie w lepszej jakosci moja A vs S ale to jak bedzie lepsza pogoda

dani a dlaczgo u ciebie nie widac czy jedziesz na Drive ? czy na tip ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 paź 2017, 18:28

preston81 pisze:dani a dlaczgo u ciebie nie widac czy jedziesz na Drive ? czy na tip ?
bo ma w rzeczywistości manuala <hihiwiesz> :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 paź 2017, 19:55

preston81 pisze:dani a dlaczgo u ciebie nie widac czy jedziesz na Drive ? czy na tip ?
Wymieniłem wybierak i sterownik skrzyni na takowy z trybem S i od tamtej pory na FISie pokazuje tylko jak mam na Tipie ...PRNDS nie pokazuje <bezradny>

Edit: 14.08.2018

Za brak wyświetlania biegów na FISie odpowiedzialny był oryginalny licznik z 2000 roku, który nie komunikował się ze sterownikiem skrzyni z 2002 roku.
Niedawno wymieniłem zegary i wskazanie biegów wróciło ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl