[D4 11 ] Montaż lamp Matrix
Za cenę mojego przed FL mogłem mieć po FL. Co do ACC to nie jest zbędny bajer, HUD występował przed liftem tak samo jak czytanie znaków sam mam. Polecam LEDy, matrixy są zacne, ale wolę kupić pewne przed FL za większą kasę niż dać mało za FL i płakać. Wczoraj auto sprawdzone, zero wycieków, wszystko sprawne, idealna kondycja auta.
A8 D4 Long i jak mówię, że full to full... No brakuje lodówki i kamer 360 no i lane assist ...
Srebrna Lala w Longu na 21" ... Dreams come true ..
Srebrna Lala w Longu na 21" ... Dreams come true ..
Lampy główne LED robią robotę - jeździłem, testowałem i m.in. dlatego mam je teraz w D3.
Subiektywnie lepiej oświetlają drogę a światła drogowe to przepaść w stosunku do xenonów które miałem wcześniej a u mnie lampy były po regeneracji.
A tak poza tym...
Night Vision świetne - szkoda, że w D3 nie było bo konkurencja w tych samych rocznikach już miała.
Tempomat aktywny - super.
Line Assist - podobnie jak koledzy powyżej mam mieszane odczucia.
Subiektywnie lepiej oświetlają drogę a światła drogowe to przepaść w stosunku do xenonów które miałem wcześniej a u mnie lampy były po regeneracji.
A tak poza tym...
Night Vision świetne - szkoda, że w D3 nie było bo konkurencja w tych samych rocznikach już miała.
Tempomat aktywny - super.
Line Assist - podobnie jak koledzy powyżej mam mieszane odczucia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Line Assist ma sens w momencie gdy samo koryguje trasę auta a nie tylko wibruje.
Night Vision... Oczywiście, że D3 nie miało fabrycznie ale widziałem D3 z kamerą podłączoną pod wejście AV i można w nocy było włączyć na środkowym ekranie. Oczywiście bez bajerów typu zaznaczanie obiektów na ekranie ale sam obraz
Tempomat aktywny odkąd mam to jest dla mnie absolutnie wymagany w aucie
LED widziałem już na żywo w D3 i daje radę mega. Ciekawe czy Ty FOSS masz takie samo coś. A z ciekawostek BOSMA wypuściła żarówkę LED H7 z homologacją E8 R10 czyli na długich można montować
Night Vision... Oczywiście, że D3 nie miało fabrycznie ale widziałem D3 z kamerą podłączoną pod wejście AV i można w nocy było włączyć na środkowym ekranie. Oczywiście bez bajerów typu zaznaczanie obiektów na ekranie ale sam obraz
Tempomat aktywny odkąd mam to jest dla mnie absolutnie wymagany w aucie
LED widziałem już na żywo w D3 i daje radę mega. Ciekawe czy Ty FOSS masz takie samo coś. A z ciekawostek BOSMA wypuściła żarówkę LED H7 z homologacją E8 R10 czyli na długich można montować
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Problem z zamiennikami LED jest taki, że wcześniej były robione tak by zastępować oryginalne halogenowe żarówki w reflektorach nieprzystosowanych, pod LED, a teraz nawet, te które faktycznie zastępują zwykła żarówkę dla zwykłego reflektora często... się w nim nie mieszczą, głownie ze względu na chłodzenie. Dlatego radzę przed kupnem zawsze sprawdzać, czy to co chcemy zamontować w ogóle tam wejdzie, albo czy dupa reflektora się nam zamknie.drago_o pisze:(...)A z ciekawostek BOSMA wypuściła żarówkę LED H7 z homologacją E8 R10 czyli na długich można montować
Philips i OSRAM zaczyna wprowadzać całą linię produktów LED (część ma homologacje drogowe, część nie).
Black Cars Matters
miałem ten problem w motorze, znalazłem ledy z chłodzeniam w postaci paskówdice111 pisze:Problem z zamiennikami LED jest taki, że wcześniej były robione tak by zastępować oryginalne halogenowe żarówki w reflektorach nieprzystosowanych, pod LED, a teraz nawet, te które faktycznie zastępują zwykła żarówkę dla zwykłego reflektora często... się w nim nie mieszczą, głownie ze względu na chłodzenie. Dlatego radzę przed kupnem zawsze sprawdzać, czy to co chcemy zamontować w ogóle tam wejdzie, albo czy dupa reflektora się nam zamknie.drago_o pisze:(...)A z ciekawostek BOSMA wypuściła żarówkę LED H7 z homologacją E8 R10 czyli na długich można montować
Philips i OSRAM zaczyna wprowadzać całą linię produktów LED (część ma homologacje drogowe, część nie).
plecionek ale jeszcze nie testowałem, wtedy zmiesci sie praktycznie wszędzie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Line assist w d4 skreca ci kierownica tylko....drago_o pisze:Line Assist ma sens w momencie gdy samo koryguje trasę auta a nie tylko wibruje.
Night Vision... Oczywiście, że D3 nie miało fabrycznie ale widziałem D3 z kamerą podłączoną pod wejście AV i można w nocy było włączyć na środkowym ekranie. Oczywiście bez bajerów typu zaznaczanie obiektów na ekranie ale sam obraz
1. Czasem skreci a czesem nie - wiekszy luk i przy wiekszej predkosci wylaczy ci system w "nie wiesz w ktorym momencie"
2. Zdazylo mi sie przy wiekszym zakrecie ze wykrylo linie drugiego pasa i naprowadzilo mnie na tor jazdy pod prad.
3. Jak sam skrecasz szczegolnie w duzych predkosciach to jest FUN ze dociaga ci kierownice na zakrecie zebyl ladnie zakret auto bralo. Tylko czasem tak mocno szarpnie ze jakby byla sliska nawierzchnia to poslizg i wypadek gwarantowany. Juz 2 razy mi taka akcje zrobilo ze az sie wystraszylem.
4. Szkoda opon na to. Te gwaltowne dociagnia napewno daja po dupie oponom.
5. Po tygodniu / dwoch system najzwyczajniej wkurza... nie mozesz scinac zakretow bo zara kierownica lekko szarpie, wystarczy ze zblizysz sie zabardzo do linii... no i wylacza sie nie wiadomo kiedy.
Night Vision fajny, szkoda tylko ze jak.juz wykryje czlowieka to nie wyswietla go na szybie head up. Przy jezdzie ponad (np. 70km/h) powinno wyswietlac czlowieka na szybie - tak aby nie wyswietlalu ludzi gdy bedziesz jechal w terenie zabudowanym.
Oczywiscie NV w sytuacjach awaryjnych sprawdza sie bardzo bardzo ciekawie ale trzeba sie przyzwyczaic do systemu bo nagle zaczyna ci cos migac i piszczec ty nie wiesz o co chodzi patrzysz na deske o co kaman a za ten czas mozna czlowieka rozjechac...
Watpie, jedynie co wyczytalem o d5 ze bedzie sam prowadzic przy malych predkosciach w korku. Bedzie plus jezeli line assist bedzie spiety z kamerami 360° aby nie obtarl auta z boku (w sumie to musi byc ta opcja).rafalr93 pisze:Mam nadzieję że już w D5 Line assist będzie dopracowane do perfekcji bo nie ukrywam że jest to opcja która mi się marzy w D4
Z tego co Audi pisało o nowym A8 to jest ono 4 kategorii czyli przygotowane pod pełną autonomiczność. Co sprawia, że takie systemy mają możliwości. Pytanie brzmi jak i kiedy Audi wykona soft. Narazie prowadzi się samo w korkach. Opcja może być ukryta albo po zdobyciu niezbędnych homologacji/pozwoleń, zmianie przepisów zostanie wgrana z jakąś aktualizacją. Teraz sprzedawane będą z kategorią 3.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG