Witajcie
kolega sie zastanawia nad kupnem S4B7 z silnikiem 4.2L i stąd moje pytanie odnośnie tych jedbnostek w tych autkach, Czy to to samo co w naszych 4.2 mpi /fsi ??
![]() |
![]() |
![]() |
S4B7 czy to te same silniki co u nas 4.2 PB ?
- mkbewe
- Super Klubowicz
- Posty: 1304
- Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
- Lokalizacja: Śląsk
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
S4 4.2V8 344KM
wydawałoby się że to jest to samo co w naszych A8 ale niestety nie.
Piszę "niestety" bo w S4 siedzi silnik BBK, z rozrządem na łańcuchach który, jak jest do wymiany, należy do jednych z tych droższych.
I niestety, jak coś się z motorem stanie to kupienie drugiego w pełni sprawnego nie jest łatwe a kosztują po kilkanaście tysiaków.
Nie pamiętam jak z automatem ale w manualu biegi wydają się raczej za krótkie.
Tu porównuję oczywiście do naszych D3 - ja na 6-tym biegu przy 3000obr mam na zegarze 175km/h - w S4 można o tym zapomnieć, przy 3000obr nie ma chyba nawet 140km/h
Poza tym fajnie jeździ - do tej masy taki silnik daje frajdę.
wydawałoby się że to jest to samo co w naszych A8 ale niestety nie.
Piszę "niestety" bo w S4 siedzi silnik BBK, z rozrządem na łańcuchach który, jak jest do wymiany, należy do jednych z tych droższych.
I niestety, jak coś się z motorem stanie to kupienie drugiego w pełni sprawnego nie jest łatwe a kosztują po kilkanaście tysiaków.
Nie pamiętam jak z automatem ale w manualu biegi wydają się raczej za krótkie.
Tu porównuję oczywiście do naszych D3 - ja na 6-tym biegu przy 3000obr mam na zegarze 175km/h - w S4 można o tym zapomnieć, przy 3000obr nie ma chyba nawet 140km/h
Poza tym fajnie jeździ - do tej masy taki silnik daje frajdę.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2017, 23:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- pioter
- Moderator
- Posty: 2304
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
Damiano bbk ma 344hp ale przypyszczam ze literowka... No ogolnie temat przerabialem sam na sobie... Motor wysokiego ryzyka... Sam osobiscie teraz uzywam takiego w Allroadzie c5, bo to bylo jedyne wyjscie... Choc mocowo z dolu musze przyznac ze jedzie lepiej jak moje d2
Ogolnie super dopoki dziala ... mega drogi w naprawach 


- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No tak, oczywiścierobertas pisze:Damiano bbk ma 344hp ale przypyszczam ze literowka...


FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-