[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wyciek płynu chłodniczego
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Chłodniczka oleju - rurka między obudową filtra a blokiem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Sytuacja się skomplikowała. Wczoraj cały dzień szukałem tego wycieku i nic. Płynu nic nie ubyło. Zagrzalem samochód z 4 razy. Dziś pojechałem po nowy korek do zbiorniczka bo stary nie puszczał ciśnienia. Po powrocie ubyło płynu z 0.5l. Różnica jest taka ze podczas sprawdzania było wyłączone ogrzewanie a jak jechałem to było włączone. Nadmienię ze dość szybko parują mi szyby. Jest możliwość ze to nagrzewnica? ?
[ Dodano: 2018-01-03, 20:43 ]
Takie dwie małe niespodzianki. Ta na górze kosztuje 160 zł w ASO i jest dostępna tylko w orginale z niemiec. Czas oczekiwania 5 dni. Ale na szczęście jest aledrogo ;-)
[ Dodano: 2018-01-03, 20:43 ]
Takie dwie małe niespodzianki. Ta na górze kosztuje 160 zł w ASO i jest dostępna tylko w orginale z niemiec. Czas oczekiwania 5 dni. Ale na szczęście jest aledrogo ;-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
A wcześniej pisałeś że cieknie z okolic alternatora tam już nie cieknie, albo wyciek znalazł drugie miejsce ?karol208 pisze:[ Dodano: 2018-01-03, 22:43 ]
Kamilo143 Gazownik pomógł w ,,degradacji" tych części?
Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwaćMarcin2013, rwales przód auta. Czy od spodu demontujac poduszki silnika i ramę pomocnicza?
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Tyle dobrego że 2 roboty za 1 zamachem.Marcin2013 pisze:
Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwać
Mnie czeka też chłodniczka w D3 ale będe chyba dołem próbował
,,No u mnie w ABZ termostat to 20min roboty. (to się nazywa podejście serwisowe)"
Przy alternatorze nie pojawia się już wyciek, niewiem dlaczego. Te dwa elementy wymieniłem od góry. Ciężko było ale się udało. Opaski na wężach od ogrzewania parownika tez były luźno. Teraz pojerzdzę i sprawdzę czy nie ubywa płynu. Jak coś dalej będzie ubywać to zostały mi do sprawdzenia klima i chłodniczka oleju.
[ Dodano: 2018-01-10, 15:17 ]
Nadal jest problem. Przejechałem 70 km na ogrzewaniu 21 st. i litr płynu zniknął. Możliwe ze tyle powietrza było w układzie lpg po naprawie trójnika i odpowietrznika?????
[ Dodano: 2018-01-17, 19:32 ]
Szybkie pytanie. Jak twarde powinny być węże od płynu chłodzącego (ten idący do chłodnicy gruby) gdy samochód jest zagrzany? ?
[ Dodano: 2018-01-31, 23:03 ]
Problem rozwiązany. Po usunięciu wycieków płyn był wyrzucane przelewem zbiorniczka. Winny był korek (kupiony tydzień wczesniej). Po wymianie korka wszystko wróciło do normy.
[ Dodano: 2018-04-02, 22:27 ]
Ktoś wymieniał obejmy przy wężu nr 5?
Bo coś mi chyba tam cieknie
[ Dodano: 2018-01-10, 15:17 ]
Nadal jest problem. Przejechałem 70 km na ogrzewaniu 21 st. i litr płynu zniknął. Możliwe ze tyle powietrza było w układzie lpg po naprawie trójnika i odpowietrznika?????
[ Dodano: 2018-01-17, 19:32 ]
Szybkie pytanie. Jak twarde powinny być węże od płynu chłodzącego (ten idący do chłodnicy gruby) gdy samochód jest zagrzany? ?
[ Dodano: 2018-01-31, 23:03 ]
Problem rozwiązany. Po usunięciu wycieków płyn był wyrzucane przelewem zbiorniczka. Winny był korek (kupiony tydzień wczesniej). Po wymianie korka wszystko wróciło do normy.
[ Dodano: 2018-04-02, 22:27 ]
Ktoś wymieniał obejmy przy wężu nr 5?
Bo coś mi chyba tam cieknie