A więc tak można wymienić samą głowicę wraz z pierścieniem,ale trzeba spełnić dwa warunki:
- roznitować cztery nity zaznaczone na rysunku i dokładnie wyczyścić cały syf ze szczotek itd...
- NAJWAŻNIEJSZE trzeba udrożnić trójnik który się zapycha prawdopodobnie od syfu ze
szczotek i wysokiej temperatury powodując uszkodzenia pierścienia i cylindra dlatego że
kompresor zasysa świeże powietrze do głowicy od tyłu kompresora przez wirnik wraz ze
wszystkim syfem, a nie krótszą drogą, trójnik ciężko wyciągnąć z głowicy można go udrożnić bez wyciągania np. gwoździem i to cała tajemnica której nie zdradzą firmy regenerujące
jeszcze przed operacją trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik,sprawny powinien pobierać ok 20A
[ Dodano: 2018-02-01, 18:41 ]
Odnowę temat. Usunęłem wstępny osuszacz powietrza(bo blokował przepływ powietrza) i przeniosłem filtr z rurką do komory silnika. Po tym zabiegu i wymianie przekaźnika auto szybciej się podnosi i kompresor znacznie ciszej pracuje.
Marcin2013 dzięki za radę trójnik również wyczysciłem.