części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana kompresora

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 24 gru 2017, 14:05

Kamilo143 pisze:Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień???
Ja wiem dlaczego :]

Kamilo143
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 17 gru 2017, 10:11
Lokalizacja: Jazowa

Post autor: Kamilo143 » 24 gru 2017, 15:18

Marcin2013 pisze:
Kamilo143 pisze:Ciekawi mnie dlaczego zaczynają chodzic głośno. Czy to tłok czy pierścień???
Ja wiem dlaczego :]
????

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 27 gru 2017, 21:54

A więc tak można wymienić samą głowicę wraz z pierścieniem,ale trzeba spełnić dwa warunki:

- roznitować cztery nity zaznaczone na rysunku i dokładnie wyczyścić cały syf ze szczotek itd...

- NAJWAŻNIEJSZE trzeba udrożnić trójnik który się zapycha prawdopodobnie od syfu ze
szczotek i wysokiej temperatury powodując uszkodzenia pierścienia i cylindra dlatego że
kompresor zasysa świeże powietrze do głowicy od tyłu kompresora przez wirnik wraz ze
wszystkim syfem, a nie krótszą drogą, trójnik ciężko wyciągnąć z głowicy można go udrożnić bez wyciągania np. gwoździem i to cała tajemnica której nie zdradzą firmy regenerujące :P

jeszcze przed operacją trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik,sprawny powinien pobierać ok 20A


Obrazek

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 27 gru 2017, 22:05

Głowice są też do kupienia ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 27 gru 2017, 22:07

[ Dodano: 2017-12-27, 22:07 ]
pioter pisze:Głowice są też do kupienia ?
Tak

Podejrzewam że gdyby powietrze z zawora spustowego uchodziło osobną rurką to trójnik byłby zbędny :]

Kamilo143
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 17 gru 2017, 10:11
Lokalizacja: Jazowa

Post autor: Kamilo143 » 01 lut 2018, 18:41

Dzięki za odpowiedź.

[ Dodano: 2018-02-01, 18:41 ]
Odnowę temat. Usunęłem wstępny osuszacz powietrza(bo blokował przepływ powietrza) i przeniosłem filtr z rurką do komory silnika. Po tym zabiegu i wymianie przekaźnika auto szybciej się podnosi i kompresor znacznie ciszej pracuje.

Marcin2013 dzięki za radę trójnik również wyczysciłem.

Co sądzicie o takiej zmianie???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl