Drodzy klubowicze, jak większość pewnie zauważyła nastąpiły dość znaczne zmiany na forum, konta (nicki) które mieliście przed zmianami zostały, należy tylko użyć funkcji przypomnij hasło (kliknij) aby wygenerowało nowe hasło na email lub (kliknij)
Ps: Po zalogowaniu się trzeba ustawić własne auto. (kliknij)
A więc tak można wymienić samą głowicę wraz z pierścieniem,ale trzeba spełnić dwa warunki:
- roznitować cztery nity zaznaczone na rysunku i dokładnie wyczyścić cały syf ze szczotek itd...
- NAJWAŻNIEJSZE trzeba udrożnić trójnik który się zapycha prawdopodobnie od syfu ze
szczotek i wysokiej temperatury powodując uszkodzenia pierścienia i cylindra dlatego że
kompresor zasysa świeże powietrze do głowicy od tyłu kompresora przez wirnik wraz ze
wszystkim syfem, a nie krótszą drogą, trójnik ciężko wyciągnąć z głowicy można go udrożnić bez wyciągania np. gwoździem i to cała tajemnica której nie zdradzą firmy regenerujące
jeszcze przed operacją trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik,sprawny powinien pobierać ok 20A
[ Dodano: 2018-02-01, 18:41 ]
Odnowę temat. Usunęłem wstępny osuszacz powietrza(bo blokował przepływ powietrza) i przeniosłem filtr z rurką do komory silnika. Po tym zabiegu i wymianie przekaźnika auto szybciej się podnosi i kompresor znacznie ciszej pracuje.
Marcin2013 dzięki za radę trójnik również wyczysciłem.