![]() |
![]() |
[S8 D3 08 ] Problem S8 5.2fsi błąd wałka rozrządu
[S8 D3 08 ] Problem S8 5.2fsi błąd wałka rozrządu
Witam, samochód chodzi nie równo, ciężko pali i gaśnie. Błąd temu towarzyszący to:
P0368 Kod usterki OBD-II: Czujnik położenia wałka rozrządu "B" Obwód wysoki (Bank 1)
Po wymianie czujnika jak i odłączeniu ciągle się pojawia ten sam błąd a kultura pracy silnika jest całkiem rozstrojona.
Czy to przestawiony rozrząd? Wcześniej silnik chodził bardzo ładnie i bez niepokojących dźwięków. Dodam ze zauważyłem ze cisnienie w szynie wysokiego ciśnienia Paliwa rośnie po odpaleniu silnika jak dodam gazu jak puszczę szybko spada, z tego co wyczytałem wałki mają wpływ na działanie regulatorów Paliwa. Proszę o Jakąś poradę, lub pomysł z góry dziękuję.
P0368 Kod usterki OBD-II: Czujnik położenia wałka rozrządu "B" Obwód wysoki (Bank 1)
Po wymianie czujnika jak i odłączeniu ciągle się pojawia ten sam błąd a kultura pracy silnika jest całkiem rozstrojona.
Czy to przestawiony rozrząd? Wcześniej silnik chodził bardzo ładnie i bez niepokojących dźwięków. Dodam ze zauważyłem ze cisnienie w szynie wysokiego ciśnienia Paliwa rośnie po odpaleniu silnika jak dodam gazu jak puszczę szybko spada, z tego co wyczytałem wałki mają wpływ na działanie regulatorów Paliwa. Proszę o Jakąś poradę, lub pomysł z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez xdever4x, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, dziękuję za zainteresowanie tematem. Przebieg 172tys km błęd wraca po odpaleniu silnika, błąd był sprawdzany na dwóch urządzeniach i nic się nie zmienia w odczycie. Jak dłużej silnik pochodzi a ciężko go utrzymać wyskakuje wypadanie zapłonu cylinder 1 i 5 na banku 1, jak silnik chodzi słychać dziwne strzały jakby złgo ustawienia zapłonu po odlaczeniu czujnika dolotowego wałka wyskakuje błąd komunikacji z bank 1 i nic poza tym a błąd wałka wydechowego się nie pojawia i co dziwne silnik przygasa ale nie słychać strzałów mieszanki. Postaram sie sprawdzić dane z bloku synchronizacji rozrządu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Niestety tez tak mi się wydaje, najbliższy termin u mechanika doświadczonego z tymi silnikami mam pod koniec Marca. Próbowałem sam zdiagnozować z nadzieją ze to nie to. Zakupiłem kabel diagnostyczny z nadzieją ze sprawdzę bloki synchronizacji rozrządu ale nie działa prawidłowo, teraz zamierzam kupić urządzenie do pomiaru ciśnienia kompresji i sprawdzić czy ona jest. Podobno przy przstawionym rozrządzie nie trzyma cisnienia. Mam ten samochód 5 miesięcy włożyłem kupe kasy w usunięcie klap czyszczenie kolektora chip tuning itp cieszyłem sie 2 tygodnie później przez resztę czasu jeździłem po warsztatach żeby poradzić sobie z p2293 wymieniłem cały układ paliwowy krok po kroku każdy warsztar sie poddawał bezsilnie a tu jeszcze rozrządu brakowało. Znając szczęście tego samochodu to powstała kolizja. Z tego co wiem ustawienie wałka wplywa na cisnienie paliwa w szynie, może to był mały znak przed burzą.
Niestety ale odpaliłem go parę razy na chwilę na próbę po wymienie czujnika wałka i później wału itp filmik w linku
[ Dodano: 2018-01-17, 22:31 ]
Czy gdybym sam podniósł pokrywę zaworów czy w łatwy sposób można zdiagnozować poprawność ustawienia wałków?
[ Dodano: 2018-01-17, 22:31 ]
Czy gdybym sam podniósł pokrywę zaworów czy w łatwy sposób można zdiagnozować poprawność ustawienia wałków?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2018, 03:04 przez xdever4x, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Mozesz próbowac, ale musisz miec mozliwosc obracania wałem. Wiec ktos pod autem musi recznie obracac silnikiem. Po za tym same pokrywy kiepsko sie sciaga w tym modelu, wiem co mowie, rurki paliwowe potrafią człowieka zdołowac. No ale jak zdejmiesz to wałki mają takie płaskie miejsce z gwintem, oba wałki muszą byc w tej samej płaszczyźnie. Z grubsza mówiąc na godzinie 12.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Łooo matko... no tego filmu raczej mi nie wysyłałeśxdever4x pisze:Niestety ale odpaliłem go parę razy na chwilę na próbę po wymienie czujnika wałka i później wału itp filmik w linku

Może dmucham na zimne ale ja bym tego więcej nie odpalał.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dziękuję za zainteresowanie tematem, o wilku mowa właśnie u Foss czekam na termin został mi polecony na forum. W wolnej chwili zdejme pokrywę zaworów i zobaczę co się dzieje z wałkami. Mimo ze nie mam możliwości sam się tym zająć to bym wiedział na czym stoje i jakie koszta mniej wiecej mnie czekają.