części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Głośna praca głowicy.

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 17 sty 2018, 19:33

U mnie w lepszej cenie byś to dostał ;-)

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 17 sty 2018, 20:40

Dzięki za info, z Fossem jestem w kontakcie lecz najbliższy termin ma w kwietniu:/ Na dniach postaram się zmierzyć kompresję martwią mnie zawory czy się nie pogięły, Karol szkoda, że tak daleko mieszkamy od siebie, moglibyśmy zrobić najpierw jeden później drugi;)
Tylko audi.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 sty 2018, 20:49

Heh. No szkoda. Ale co zrobić. Trzeba ogarnąć temat. Ja mam nadzieję że tylko rozsypały się te popychacze. Ja na nich nie jezdzilem. No właściwie około 1km do domu zrobiłem jak zaczęło tak trzaskać głośno.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 17 sty 2018, 20:58

Życzę powodzenia ;p Przerabiałem kiedyś to wszystko i MASęęę innych żeczy niestety ;-)

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 20 sty 2018, 21:31

Właśnie jestem po mierzeniu kompresji na zdrowej głowicy wyszło okolo 21bar na wszystkich na uszkodzonej trochę ponad 17barów. Czyli potwierdziło się że glowica do zrobienia. Pomiar robilem na zimnym silniku nie mam możliwości go zagrażać, mógłby ktoś kto już to robił podzielić się swoimi wynikami?jakie powinno być cisnienie w dobrym silniku?
Tylko audi.

Driv33r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2013, 19:34
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Driv33r » 21 sty 2018, 08:14

Stopień sprężania 4.0TDI ASE

Takie Powinno Być - 17,3 - 17,5

No Chyba że Jestem w Błędzie ;-)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 sty 2018, 09:50

Mnie powiedziano, że stopień sprężania to nie ciśnienie. Dlatego też bardzo interesuje mnie odpowiedz na to pytanie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 sty 2018, 11:11

Hubert_em pisze:Właśnie jestem po mierzeniu kompresji na zdrowej głowicy wyszło okolo 21bar na wszystkich na uszkodzonej trochę ponad 17barów. Czyli potwierdziło się że glowica do zrobienia.
Na silniku w takim stanie nie podjąłbym się sprawdzania kompresji.
No chyba, że już ktoś to poskładał.

Pomiary ciśnienia sprężania wg. ELSA:
silnik nowy 28-33bar
granica zużycia 21bar
max różnica pomiędzy cylindrami 5bar

Warunki sprawdzania:
Temperatura oleju silnikowego w trakcie badania minimum 30°C
Napięcie akumulatora minimum 12,5V
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 sty 2018, 11:52

Kolego przy takich uszkodzeniach nie rób już nic z tym silnikiem bo tylko pogarszasz sprawę. Czekaj na termin, laweta i robota. Ja się absolutnie obawiam co będzie po rozebraniu całkiem mojego a przejechałem tak w granicy 500-1000m.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 21 sty 2018, 22:59

Jesli popychacze sa pourywane, krzywki popekane to oznacza to jedno - tłok wbił zawór w krzywke i popychacz. Trzeba zdjąć głowice i naprawic to porządnie. Masz 17Bar cisnienia tylko dlatego, że zawory w tym modelu są z gównianego metalu i sprezyna jest na tyle mocna że prostuje głowke zaworu dociskając ją do głowicy. Jazda z takim czymś grozi urwaniem zaworu i wymianą silnika.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 sty 2018, 23:08

szeryfisch pisze:Jazda z takim czymś grozi urwaniem zaworu i wymianą silnika.
Dlatego dziwię się że ktoś podjął się jeszcze badania kompresji.
Moim zdaniem kręcenie tym silnikiem na pewno zdrowia mu nie doda ale szkód większych można narobić w każdej chwili.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 22 sty 2018, 06:14

Jak to czytam to coraz gorzej to widzę u siebie... Mój silnik za trochę ponad tydzień wylatuje. Tak z ciekawości spytam bo naszła mnie myśl. Skoro zawór został wbity przez tłok w tą dźwigienkę to oznacza przeskoczenie rozrządu na jednej głowicy czy jak?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 26 sty 2018, 17:12

Tak jak piszesz, napinacz nie napial odpowiednio łańcucha i przeskoczył, lub zadziałał z opoznieniem co skutkuje tym samym, ja na dniach zdejmuje głowicę i będzie mozna ocenić sytuację, powiecie mi tylko jak rozprawić się z nitami/srubami zabezpieczającymi kostki od komputera silnika?
Tylko audi.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 sty 2018, 19:47

Hubert_em pisze:powiecie mi tylko jak rozprawić się z nitami/srubami zabezpieczającymi kostki od komputera silnika?
Natnij główkę śruby piłką do metalu lub delikatnie cienką tarczą przy użyciu szlifierki i odkręcisz to płaskim śrubokrętem ;)

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 26 sty 2018, 20:46

Dziekuje <okok> silnik ze skrzynią wyjety, jak je rozlaczyc?odkrecilem śruby dookoła, oraz te torxy 12kątowe jest szczelina okolo 1cm i więcej nie idzie:/
Tylko audi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl