części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 3.0TDI ] El.reczny,pęknięta obudowa.Zamiennik?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 lut 2018, 21:59

panton Ty po protu zielonego pojęcia o rynku automotive (a szczególności rynku części samochodowych) nie masz. Nie znasz branży, nie siedzisz w niej. Szkoda słów..
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lut 2018, 22:20

Pepek Chłopie.... a gdzie wyczytałeś w moich postach, że Chiny równa się brak jakości? Jakość w Chinach też kosztuje dlatego kupując coś na Ali za ułamek ceny ori produktu nie można oczekiwać tej samej jakości. Należy rozróżnić coś wyprodukowane w Chinach przez zachodnie koncerny (czytaj technologia, materiały, kontrola jakości) od produktu wyprodukowanego przez Chińczyków (nieudolna kopia technologi, materiały gorszej jakości, kontrola jakości a dokładnie jej brak). Porównaj sobie produkowanego w Chinach iPhona - Apple do jego odpowiednika (czytaj. podróbki) wyprodukowanego w Chinach. Więc się nie podniecaj tak ryżowymi produktami (czytaj - podróbkami ori elementów). Kup ryżowe nastawniki do BFMa to zobaczysz jaką dostaniesz jakość i technologie w super cenie.

Co do kołchozu i syfu jaki mamy w UE - 100% racji.

sory za OT

dice111, jak masz coś konstruktywnego do dodania w temacie to chętnie poczytam...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 lut 2018, 06:58

Miechy mają całkiem dobre ...jeśli mogę się wtrącić. Z resztą ich wyrobów nie miałem większej styczności. :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 27 lut 2018, 13:34

Foss pisał:''Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje i zgodnie z wytycznymi producenta jeżeli płyn hamulcowy dostaje się z zacisku do silniczka do zacisk nadaje się już tylko do śmieci <faktycznie>"

No nie do końca Damianie na śmieci. Właśnie były robione jakieś 2 godz. temu moje dwa tylne zaciski. Tłoczki wymienione uszczelki (ten mały oring też). Przy mnie sprawdzana szczelność i jest ok. Na łączeniu z silniczkiem nic nie puszcza.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2018, 13:48

uzlik pisze:No nie do końca Damianie na śmieci. Właśnie były robione jakieś 2 godz. temu moje dwa tylne zaciski. Tłoczki wymienione uszczelki (ten mały oring też). Przy mnie sprawdzana szczelność i jest ok. Na łączeniu z silniczkiem nic nie puszcza.
Kto to robił?... ASO?
A skąd w ASO mieli ten mały oring znajdujący się wewnątrz zacisku skoro w katalogu AUDI nie ma tej części? <faktycznie>
Bazuję na licencjonowanym programie gdzie mam pełny dostęp do katalogu oryginalnych części także po numerze VIN, z numerami części i ich cenami - oring o którym mowa wg AUDI nie istnieje więc zgodnie z ich procedurami zacisku nie da się naprawić.

W zestawach naprawczych kupowanych poza ASO w/w oring również nie występuje co nie znaczy, że nie można go dostać.
Już kilka lat temu zgłębiałem temat i już od tych kilku lat kupuję go osobno u innego dostawcy.

A jeżeli ASO to zrobiło to ów oring pewnie też kupili poza katalogiem oryginalnych części albo dobrali coś pod wymiar z innego auta <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 27 lut 2018, 14:19

FOSS pisze:W zestawach naprawczych kupowanych poza ASO w/w oring również nie występuje co nie znaczy, że nie można go dostać.
Mówisz o tym co jest na przejściu przez zacisk osi, którą napędza silnik i wysuwa tłok? Jest zarówno w zestawie autofren jak i frenkit.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2018, 14:26

Pepek pisze:Mówisz o tym co jest na przejściu przez zacisk osi, którą napędza silnik i wysuwa tłok? Jest zarówno w zestawie autofren jak i frenkit.
Tak, ten w środku zacisku dostępny dopiero po rozebraniu zacisku.

Tylko że niedawno naprawiałem taki zacisk i go nie było.
Albo coś zmienili albo to nie ten ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 27 lut 2018, 15:56

Popek ma rację

[ Dodano: 2018-02-27, 15:52 ]
Na ASO świat się nie kończy. Ja mam zrobione na zestawie z Frenkit.

[ Dodano: 2018-02-27, 15:56 ]
A co do ETKI, też przeglądałem elementy zacisku i jest tak jak pisałeś Damianie. Dlatego szukałem alternatywy, bo wywalenie zacisku na śmietnik trochę szkoda.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2018, 19:17

uzlik pisze:A co do ETKI, też przeglądałem elementy zacisku i jest tak jak pisałeś Damianie. Dlatego szukałem alternatywy, bo wywalenie zacisku na śmietnik trochę szkoda.
Ależ oczywiście.
Przecież ja nigdzie nie pisałem że zacisk jest do wyrzucenia - pisałem, że ASO tak uważa ;)
Temat tegoż oringa zgłębiałem kilka lat temu i jak najbardziej uważam, że można to spokojnie naprawić.

Dodam jednak, że miałem już przypadki kiedy wymiana tego oringu nie pomogła.
Trzpień napędowy był na tyle skorodowany, że oring już nie uszczelniał zacisku.
Ale to są przypadki jednostkowe.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 27 lut 2018, 21:28

Trzpień można przetoczyć i założyć nadwymiarową tulejkę. Chociaż nie jestem pewien czy już nie są dostępne w zamienniku. Jak se nie zapomnę to jutro sprawdzę.
EDIT
Trzpienie jak i tulejki są dostępne nowe jako część zamienna.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2018, 13:51 przez Pepek, łącznie zmieniany 1 raz.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 27 lut 2018, 21:38

FOSS pisze:Tak, ten w środku zacisku dostępny dopiero po rozebraniu zacisku.

Tylko że niedawno naprawiałem taki zacisk i go nie było.
Hmm, jak by go nie było to płyn leci do silnika ręcznego ( o tym mowa ?) wymiar chyba 12x2,5

[ Dodano: 2018-02-27, 21:38 ]
panton pisze:
Pepek pisze:Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka.
tak tak oczywiście.... 95% regeneracji różnych elementów w D3 odbywa się na ryżowych częściach (amorki, alternatory, kompresory zawiasu, itp. itd.)
Jeśli chodzi o miechy to na 100% ryżowe <jezyk2>

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 01 mar 2018, 00:03

Koledzy z trzpieniami to jest tak. Jeśli wewnętrzne frezy są ok. a zewnętrzna strona jest beee, to wtedy napawa się dokoła trzpienia i na tokarkę do przetoczenia na odpowiedni wymiar. Ale w spawarce nie wolno przesadzić z amperami, bo przetopi materiał i od środka zrobi się zgrubienie między frezami. To dlatego później nie można spasować na styk silniczka z zaciskiem. Frezy się zgrają ale do pewnego momentu (przetopionego materiału, o którym wspomniałem). A jak ktoś nie luknie i skręca te dwa torksy z myslą, że dociągnie to pojawia się pęknięcie.

[ Dodano: 2018-03-01, 00:03 ]
Miałem na myśli trzpienie regenerowane.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 mar 2018, 09:09

ja nadal czekam az ktos pokaże foty z adaptacji motorka z VW do naszych....

albo chociaz z samego wudłubania tej zywicy i czujnika halla który tam siedzi...

tyle gadania ile to mozna i co nie jest dostepne... powinien ktos to juz miec
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 04 mar 2018, 20:05

Halla nie przełożysz z VW, bo go tam nie ma. Sam silnik podmienisz. Nawet przekładnię wahliwą 6 frezów na planetarną 12 można zamienić przy odrobinie chęci i spawarce do plastików. Robiłem już coś takiego i o ile wiem nadal to działa. Gdzieś w śmieciach mam nawet działający prototyp. Jak mi się będzie chciało to poszukam. Ale nie widzę za bardzo sensu, gdyż zapewne zacznie się tradycyjne pierdololo ekspertów że hurr tylko OE durr. Poza tym jak już wyżej napisałem za 200 pln z ali, w chwili obecnej nie opłaca żadna zabawa. Chyba że ktoś nie ma nic lepszego do roboty.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 mar 2018, 20:21

kurrrrrr gdzie ja piszę o przekładaniu halla z vw....

chce zobaczyć renegerację o której wszyscy tyle piszą albo motorek z hallem za te 200pln

na razie to same mity

znajdę jakiś silniczek w stanie agonalnym to sam się za to zabiorę
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl