[D3 06 4.2TDI ] Sterownik zawieszenia
[D3 06 4.2TDI ] Sterownik zawieszenia
Więc od początku. Po wymianie kompresora i kalibracji zawieszenia u mechanika, około 3 tygodnie po tym z dnia na dzień pojawił się taki oto błąd.
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.lbl
Oznaczenie elementu: 4E0 910 553 J HW: 4E0 907 553 F
Komponent i/lub wersja: LUFTFDR.-CDC H06 6310
Kodowanie: 0015510
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
Znaleziono 1 błąd:
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 219
Przebieg: 158203 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.03.11
Czas: 17:18:10
Sprawdziłem bezpieczniki, napięci na nich jest, w vcds włączyłem bloki pomiarowe na adresie 34 i na zacisku 30 jest napięci 0.07
Dziś dostałem się do sterownika i oto co ujrzałem. Wtyczka była trochę zaśniedziała i miała jakby kawałek plastiku ztopionego (kolo liczby 43)?
]
Pytanie brzmi co powinienem teraz zrobić?
[ Dodano: 2018-03-16, 19:55 ]
Ma ktoś może schematy elektryczne tego sterownika?
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.lbl
Oznaczenie elementu: 4E0 910 553 J HW: 4E0 907 553 F
Komponent i/lub wersja: LUFTFDR.-CDC H06 6310
Kodowanie: 0015510
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
Znaleziono 1 błąd:
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 219
Przebieg: 158203 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.03.11
Czas: 17:18:10
Sprawdziłem bezpieczniki, napięci na nich jest, w vcds włączyłem bloki pomiarowe na adresie 34 i na zacisku 30 jest napięci 0.07
Dziś dostałem się do sterownika i oto co ujrzałem. Wtyczka była trochę zaśniedziała i miała jakby kawałek plastiku ztopionego (kolo liczby 43)?
]
Pytanie brzmi co powinienem teraz zrobić?
[ Dodano: 2018-03-16, 19:55 ]
Ma ktoś może schematy elektryczne tego sterownika?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Słuchaj napisałem ci w pierwszym poście że najlepszą opcja jest zakup drugiego, nie wiem jakie forum cię informuje że sterownik zawiasu posiada CP bo na pewno NIE POSIADA zmień mechanika jak dobrze poszukasz to nawet kupisz za 30-50zł sam sprzedałem takich ok. 8szt. a te które mi zostały podarowałem jednemu koledze z forum, przy zakupie zwróć uwagę czy wersja Sport czy Normalnexus pisze:Jesteś pewien? Na forum wyczytłem ze właśnie ma i dzwoniłem do mechanika i także mówił ze ma.
np: taki
cała masa tego tutaj
Sterownik zawieszenia nie ma CP - podmieniałem takie wielokrotnie.
No chyba, że masz jakiś badziewny j.polski to wtedy z MMI nic nie odczytasz.
Ale jak będziesz miał problem z odczytaniem wersji zawieszenia to podeślij mi numer VIN to sprawdzę to bez cienia wątpliwości.
To czy wersja jest zwykła czy sport widać na ekranie MMI.nexus pisze:Z tego co mówił to mam sport adaptive wiec szukać po numerach sterownika?
No chyba, że masz jakiś badziewny j.polski to wtedy z MMI nic nie odczytasz.
Ale jak będziesz miał problem z odczytaniem wersji zawieszenia to podeślij mi numer VIN to sprawdzę to bez cienia wątpliwości.
Jest to wielce prawdopodobne - adaptacje i kodowania zapisane są w sterowniku więc jak go zmienisz to siłą rzeczy będziesz miał dane które są zapisane w nowym sterowniku.nexus pisze:Aa i czy adaptacja/kodowanie jest wymagane po zmianie ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
2MA - 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports versionnexus pisze:No właśnie nie wiem gdzie to odczytać. Jakbyś mógł mi odczytać to VIN: WAUZZZ4E97N006221
Bez wątpienia fabrycznie wyjechało to na zawieszeniu Sport.
O ile jest sprawny - tak.nexus pisze:Znalazłem też ten sterownik z takimi samymi numerami co mój, czyli wystarczy podpiąć i wszystko będzie chodzić jak należy?
Oczywiście może być wymagane kodowanie oraz kalibracja ale jak jest sprawny a usterka była w sterowniku to powinno wszystko ruszyć.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No całą instalacje przejrzałem więc już chyba zostaje tylko ten sterownik. Fakt kable przy wtyczce były lekko spuchnięte/przygrzane ale wyżej na kablu już było okej.
Kalibracja zawieszenia znaczy się?
I jak będzie potrzebne kodowanie to mogę liczyć na pomoc? Bo kalibracje to mam link z ross techu jak to robić
Kalibracja zawieszenia znaczy się?
I jak będzie potrzebne kodowanie to mogę liczyć na pomoc? Bo kalibracje to mam link z ross techu jak to robić