[D3 08 3.0TDI ] Virus łódzkie
[D3 08 3.0TDI ] Virus łódzkie
Witam,
jak w temacie potrzebuje sprawdzonych namiarów na osobę/firmę z Łodzi lub okolic która zrobi jakiegoś fajnego chipa bez usuwania dpf itp typowo softowo.
Pacjent 3.0 TDI 233KM
Rozmawiałem z kilkoma firmami ale nie znam, nie wiem jak pracują i czy są godne zostawienia tam auta dlatego pytanie do Was może ktoś coś wie 😀
Ps. Bezpiecznie ile KM/Nm można osiągnąć? Niby na 280KM i 550Nm ale chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat.
Jeśli taki temat już był to przepraszam ale w szukaczce nic nie znalazłem.
jak w temacie potrzebuje sprawdzonych namiarów na osobę/firmę z Łodzi lub okolic która zrobi jakiegoś fajnego chipa bez usuwania dpf itp typowo softowo.
Pacjent 3.0 TDI 233KM
Rozmawiałem z kilkoma firmami ale nie znam, nie wiem jak pracują i czy są godne zostawienia tam auta dlatego pytanie do Was może ktoś coś wie 😀
Ps. Bezpiecznie ile KM/Nm można osiągnąć? Niby na 280KM i 550Nm ale chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat.
Jeśli taki temat już był to przepraszam ale w szukaczce nic nie znalazłem.
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 27 paź 2016, 20:17
- Lokalizacja: katowice
Kolego Jurek22, jak rozszerzysz lekko zakres lokalizacji to polecam Masters Tuning: http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
W chip-tuningu siedzą od lat i nie takie auta ogarniają.
Mają własną hamownię więc robią pomiary przed i po chip'ie.
Ludzi znam, robiłem u nich kilka tematów i m.in. chipa w kilku takich 4.2TDI również.
Jak auto zdrowe to zrobią zdrowy program i będziesz miał ca. 380KM i 800Nm a wszelkie wątpliwości wyjaśnią od ręki, bez szukania wiedzy w internecie
W chip-tuningu siedzą od lat i nie takie auta ogarniają.
Mają własną hamownię więc robią pomiary przed i po chip'ie.
Ludzi znam, robiłem u nich kilka tematów i m.in. chipa w kilku takich 4.2TDI również.
Jak auto zdrowe to zrobią zdrowy program i będziesz miał ca. 380KM i 800Nm a wszelkie wątpliwości wyjaśnią od ręki, bez szukania wiedzy w internecie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Aaaaa, sorki, masz rację - pisałem oczywiście o 4.2tdiJurek22 pisze:Ps. Mam 3.0
Ale 3.0tdi również spokojnie zrobią
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
DPFy nie przeszkadzają przy robieniu programu... jeżeli któraś firma twierdzi inaczej to znak, że jeszcze kawał wiedzy przed nimi do zdobycianexus pisze:Ja też nie chciałem nic wycinać więc zrezygnowałem z chip'a. No czy ja wiem czy taki mały? To chyba taki optymalny ani za duży ani za mały. Też chciałem z 326 na 375 (podobny przyrost do twojego) to od razu mówili że bez wycinania to nie ma sensu robić bo będzie i tak go mulił ten dpf
Jurek22, w Łódzi nikogo sensownego nie ma.... i do Marka (Masters) z Piaseczna daleko nie masz a on w silnikach na gnojowice siedzi od wielu lat i robotę wykona poprawnie
Chciałem skorzystać z usług kogoś na miejscu ale jak to mówią jeśli coś robić to robić to raz a dobrze wiec skoro na miejscu nikogo takiego nie ma trzeba będzie jechać dalej.
Dzięki za pomoc.
Ps. Wiecie może jak to cenowo wychodzi u P. Marka z Piaseczna, na stronce brak info?
Dzięki za pomoc.
Ps. Wiecie może jak to cenowo wychodzi u P. Marka z Piaseczna, na stronce brak info?
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
Strojenie zrobione parę dni temu, jestem mega zadowolony, wszystko okej, nic nie szarpie, zero dymu itp. Seria jak widać trochę straciła ale nie dziwi mnie to w parunasto letnim aucie, zaraz pewnie parę osób pochwali się że ma moc seryjną po takim okresie, ale nie ma to dla mnie znaczenia
Program zrobiony wg moich wytycznych, nie chciałem dymu ani podniesienia mocy i momentu na max możliwy poziom.
Silniczek oczywiście 3.0Tdi ASB z 2005r.
Program zrobiony wg moich wytycznych, nie chciałem dymu ani podniesienia mocy i momentu na max możliwy poziom.
Silniczek oczywiście 3.0Tdi ASB z 2005r.
Nie mierzyłem póki co banan na gębie auto na prawdę nie do poznania Jak jadę spokojnie to nic nie czuć ale jak tylko chce kogoś wyprzedzić to się rogi pokazują tego diabła ja wiem że to nie 340KM z większych motorowni ale i tak mega uciecha:D Spalanie czy się zmieniło to się okaże w trasie i po dłuższym czasie. Lecz sądzę że z racji tego że testuję moc powoli to spalanie nie będzie mniejsze