![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.7PB ] Katalizator uniwersalny, a jakość spalin
[D2 01 3.7PB ] Katalizator uniwersalny, a jakość spalin
Cześć. Może jakiś dziwny jestem, ale chciałbym, żeby na przeglądzie spaliny mieściły się w normie. Jako że zamiast katów mam rury, to jest z tym problem. Mam 4 sondy, z czego dwie oczywiście na dystansach. Mimo tego ECU wypluwa błąd za niskiej wydajności katalizatorów. Z wiadomych przyczyn nowe oryginały odpadają, a używki mogą być w złym stanie. Wymyśliłem, że wspawam nowe uniwersalne katy Bosala (do 3l, Euro 3). Robił ktoś coś podobnego? Jeśli tak, to jak spaliny po takim zabiegu?
W Olsztynie, na wojewódzkiej. Chcę to zrobić dla siebie - mam nadzieję przywrócić auto do stanu maksymalnie zbliżonego do fabrycznego.
[ Dodano: 2016-08-15, 14:49 ]
Katy wstawione, sondy dałem za nimi (czyli sondy są za dwoma katami każda). 3000km i błąd wydajności katalizatora nie powrócił. Spaliny na SKP w normie. Mission completed
[ Dodano: 2016-08-15, 14:49 ]
Katy wstawione, sondy dałem za nimi (czyli sondy są za dwoma katami każda). 3000km i błąd wydajności katalizatora nie powrócił. Spaliny na SKP w normie. Mission completed

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
jak możesz podpopwiedz mi taką rzecz.
mam 4 sondy i jak wychodzi 4 katy. gdzie umieściłeś te sondy w katach ? za dolnym katalizatorem czy za tym pre kat-em ?
Zamontowałęś kata Euro 3 ? czy Euro 4 ?
Prawdpodobnie na szybko zmontuje tłumiki przelotowe, na czas kiedy się dobrze zastnanowie co zrobić z oryginałami
. Na tą chwilę planuje wkłady im wymienić .
mam 4 sondy i jak wychodzi 4 katy. gdzie umieściłeś te sondy w katach ? za dolnym katalizatorem czy za tym pre kat-em ?
Zamontowałęś kata Euro 3 ? czy Euro 4 ?
Prawdpodobnie na szybko zmontuje tłumiki przelotowe, na czas kiedy się dobrze zastnanowie co zrobić z oryginałami
