Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Dlaczego D4, a nie F01?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.

Które byś wybrał?

F01
1
11%
D4
8
89%
 
Liczba głosów: 9

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Dlaczego D4, a nie F01?

Post autor: grechut » 17 kwie 2018, 00:17

Hej Panowie,
od jakiegoś czasu zbieram się do kupna albo D4 albo F01.
Wiem, że w necie jest pełno porównań itp ale chciałbym aby wypowiedzieli się ludzie, którzy stali przed podobnym dylematem i co wybrali ( a może W222 ;) ? )
W D4 silnik jaki najbardziej by mnie interesował to 4.2TDI, później 3l TDI, następnie jakiś benzyniak.
W F01 740d,730d,740i, i na saaaaaamym końcu 750i.

Dzięki za każdą odpowiedź ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 17 kwie 2018, 08:10

Dlaczego D4, a nie F01?
Bo D2 Rulez :D


:)
Zadajesz pytanie na forum samochodowym jednej z tych marek.
Wiadome to będzie, że większość będzie za A8. Ale z tych lat produkcji ja bym sie bardziej już skłaniał nad S-classe

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 kwie 2018, 11:15

Generalnie to tu jest zbyt mało posiadaczy d4 abyś miał wiarygodną opinie. Z tych dwóch badziewi , żadnego bym nie wybrał :)

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: grechut » 17 kwie 2018, 12:16

krzychu22.p1i pisze:Generalnie to tu jest zbyt mało posiadaczy d4 abyś miał wiarygodną opinie. Z tych dwóch badziewi , żadnego bym nie wybrał :)
A czemu? I co byś wybrał w podobnym budżecie?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 kwie 2018, 16:18

Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 kwie 2018, 17:00

grechut, D2. Resztę zainwestowałbym w odpicowanie auta, rodzine i wyjazd na wakacje.

Kruger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 01 lut 2018, 18:01
Lokalizacja: Bielsko-Białą

Post autor: Kruger » 17 kwie 2018, 22:17

Miałem podobny dylemat lecz z drugiej strony od zawsze tylko Bmw jak przyszedł czas na kolejną o stanołem przed wyborem f01 w gre wchodził tylko disel v 12 już mam padło na 740d i tu pojawiły się schody bo to najbardziej poszukiwana jednostka w f01 wszystkie jednostki bęzynowe mają wade fabryczną wtryskiwaczy które lały i doprowadzały do zatarcia silnika jak i turbin .
W motorach 740d kłopotliwe są również turbiny a ceny nie zajechanych egzemplarzy z potwierdzoną historią są 20 do 30 tyś wyższe niż benzyny i trzeba wydać za pierwsze roczniki ok 100/110 tyś zł a werje xdrive jeszcze więcej więc mój wybór padl na a8 z prawdziwą v8 i mocą z pojemności a nie z turbin jak w przypadku f01 740d
I wykrzesania z 3 litrów ponad 300km

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: grechut » 17 kwie 2018, 22:30

Kruger pisze:Miałem podobny dylemat lecz z drugiej strony od zawsze tylko Bmw jak przyszedł czas na kolejną o stanołem przed wyborem f01 w gre wchodził tylko disel v 12 już mam padło na 740d i tu pojawiły się schody bo to najbardziej poszukiwana jednostka w f01 wszystkie jednostki bęzynowe mają wade fabryczną wtryskiwaczy które lały i doprowadzały do zatarcia silnika jak i turbin .
W motorach 740d kłopotliwe są również turbiny a ceny nie zajechanych egzemplarzy z potwierdzoną historią są 20 do 30 tyś wyższe niż benzyny i trzeba wydać za pierwsze roczniki ok 100/110 tyś zł a werje xdrive jeszcze więcej więc mój wybór padl na a8 z prawdziwą v8 i mocą z pojemności a nie z turbin jak w przypadku f01 740d
I wykrzesania z 3 litrów ponad 300km
OK, a obiektywnie jesteś zadowolony czy nie? Chodzi mi o taką na prawdę obiektywna opinie, bo wielu ludzi nie potrafi się przyznać że wtopili kupując jakiś syf i usilnie mówią, że wszystko super i tak krąg załamania rośnie..

Kruger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 01 lut 2018, 18:01
Lokalizacja: Bielsko-Białą

Post autor: Kruger » 17 kwie 2018, 22:56

Obiektywnie na dzień wczorajszy byłem bardzo zadowolony 4.2 tdi ma naprawde ogromny zapas mocy i bardzo miłe spalanie komfort jest bardzo dobry no i quatro robi robotę dużo jeżdże na narty i bardzo mi sie przydało
Ale są też takie ,ceny części do audi w porównaniu do bmw to jakaś masakra choć mercedes jeszcze bardziej boli .Dziś szlak trafił coś z zawiszeniem i plany na Solden legły w gruzach a takich sytuacji nie znosze i jestę wściekły wiem że to bolączka audi i mam nadzieje że to szybko ogarne .Kupiłem niezajechane a8 za spore pieniądzę aby uniknąć takich awarii .
Wciąż jednak twierdze że to lepszy wybór niż f01 czy x6 bo o nim też myślałem

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 18 kwie 2018, 13:19

dice111 pisze:Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.
jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
F01 jest ładna tylko ten napęd xDrive :/
D4 lifta z 4.0TFSI lub 4.2TDI (kto co woli) brałbym jak Misiewicz medale :D

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 18 kwie 2018, 13:54

Legendarny silnik 4.2 TDI V8
Nawet pracownicy BMW go cenią jest chyba w tej chwili numerem 1 na rynku
Niezawodność i kultura pracy

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: grechut » 18 kwie 2018, 16:21

panton pisze:
dice111 pisze:Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.
jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
F01 jest ładna tylko ten napęd xDrive :/
D4 lifta z 4.0TFSI lub 4.2TDI (kto co woli) brałbym jak Misiewicz medale :D
Na lifta niestety mnie nie stać :(
Auto i tak będę kupował w DE ze względu na to, że tam się przeprowadzam i po prostu w PL mnie się nie opłaca ;)
Martwi mnie tylko jedno.. Ciekawe jak u nich z tymi serwisami olejowymi itp.. Czy robili co 10-15tys czy jak kazali co 30 :/

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 18 kwie 2018, 16:41

grechut, wedle książki... czyli LL (30kkm)

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: grechut » 18 kwie 2018, 17:22

panton, no i właśnie o to mi chodzi. Nie wiem jak to z tymi nowymi silnikami ale serwis chociażby olejowy co 30k km wydaje mi się z lekka przegięciem ( chociaż w moim S40 też był taki zalecany i tak robił właściciel od którego kupiłem auto i w sumie się nic nie działo, przy 240k km auto jeździło na fabrycznym oleju 0W ;)

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 18 kwie 2018, 18:37

krzychu22.p1i pisze:grechut, D2. Resztę zainwestowałbym w odpicowanie auta, rodzine i wyjazd na wakacje.

Nie każdy chce jeździć starym kredensem <jezyk2>

A tak poważnie , ktoś chce pomoc w wyborze a tu nagle janusz motoryzacji mówi że on za tą kasę wolałby wyjazd na wakacje a dziecku kupić zabawkę ... <boisie>
A kogo to obchodzi ? Co to wnosi do tematu ?

Inni wolą przepić tą kasę ...

Wracają do tematu , to wybrałbym W222 500 long , ewentualnie 300 diesel .
D4 jakby nie było to już stary model .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl