Uniwersalny interfejs diagnostyczny
Uniwersalny interfejs diagnostyczny
Co polecićie do sczytywania błędów i ich kasowania, vcds mam opanowany ale to głównie grupa vag.
Szukam teraz Mini lub innego piździka dla kobiety i właśnie brakuje mi sprzętu do sczytania błędów z modułów i możliwości ich kasowania plus możliwość kasowania inspekcji itp.
Polecicie coś budżetowego ?
Marki jakie mnie interesują: Mini, Bmw, Mercedes, Alfa, Peugeot, Ford, Renault, Opel, Volvo, Nissan itp
czy wszystkie mają OBD II w teorii jest to obecnie obowiązkowe złącze dla każdego producenta od 2001 r. i diesli od 2004r.
Jest coś w miarę taniego i praktycznego do takich poszukiwań auta ? Nigdy nie zgłębiałem tego tematu. Taniego mam na myśli kilka stówek max, nie kilka tys jak najbardziej kompaktowe. Sam nie wiem czy wole wtyk i bezprzewodowa łączność ze smartfonem "posiadam IOS iPhone" czy stały kabelek plus jakaś centralka. Kabel pod lapka jest mniej praktyczny w teren no i nie wiem czy jest jakiś program uniwersalny aby do każdej marki nie wgrywać nowego. Tak jak wspomniałem zależy mi na sczytaniu błędów i ich skasowaniu, ew jakieś podstawowe adaptacje lub zajrzenie w bloki pomiarowe ale to nie jest konieczność a raczej miły dodatek.
Na alledrogo jest sporo takich fejsów ale wole coś z rekomendacją i nie szukać na ślepo.
Np.
http://allegro.pl/interfejs-wifi-obd2-s ... 6611190629
+ iPad
Szukam teraz Mini lub innego piździka dla kobiety i właśnie brakuje mi sprzętu do sczytania błędów z modułów i możliwości ich kasowania plus możliwość kasowania inspekcji itp.
Polecicie coś budżetowego ?
Marki jakie mnie interesują: Mini, Bmw, Mercedes, Alfa, Peugeot, Ford, Renault, Opel, Volvo, Nissan itp
czy wszystkie mają OBD II w teorii jest to obecnie obowiązkowe złącze dla każdego producenta od 2001 r. i diesli od 2004r.
Jest coś w miarę taniego i praktycznego do takich poszukiwań auta ? Nigdy nie zgłębiałem tego tematu. Taniego mam na myśli kilka stówek max, nie kilka tys jak najbardziej kompaktowe. Sam nie wiem czy wole wtyk i bezprzewodowa łączność ze smartfonem "posiadam IOS iPhone" czy stały kabelek plus jakaś centralka. Kabel pod lapka jest mniej praktyczny w teren no i nie wiem czy jest jakiś program uniwersalny aby do każdej marki nie wgrywać nowego. Tak jak wspomniałem zależy mi na sczytaniu błędów i ich skasowaniu, ew jakieś podstawowe adaptacje lub zajrzenie w bloki pomiarowe ale to nie jest konieczność a raczej miły dodatek.
Na alledrogo jest sporo takich fejsów ale wole coś z rekomendacją i nie szukać na ślepo.
Np.
http://allegro.pl/interfejs-wifi-obd2-s ... 6611190629
+ iPad
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2013, 21:07
- Lokalizacja: Mysłowice
Trochę poszperałem, najczęściej w testach pojawia się TAKIE urządzenie.raftor pisze:gdybyś był tak uprzejmy i podrzucił coś sprawdzonego byłbym wdzięczny
Posiada polski soft, darmowe aktualizacje i update oprogramowania na ogólnie dostępnej stronie internetowej.
Osobiście oczywiście nie testowałem ale jest dużo pozytywnych opinii na niemieckich forach ...polecany też przez DEKRA.
No niby są ale aktywacja oprogramowania .... Pytałem chińczyka, i szczerze to prościej chyba medycynę skończyć. Po zakupie wysylasz mu jakiś kod z urządzenia, on wrzuca jakiś aktywator na jakiś serwer, potem jakieś podmiany plików, znowu jakiś serwer.... itd, itd, dałem sobie z tym spokój.gonias pisze:Np przy Renault "opcje" są bardzo okrojone, a wracając do Delphi to na alliexpres są również jeszcze tańsze zamienniki jeżeli można to tak nazwaćVanDyke pisze:Delphi Autocom DS150e. Obsłużysz tym wszystko.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Odkopię se Czy posiada ktoś coś takiego https://viaken.pl/pl/skaner-vscan-vag-m ... olski.html (albo klona)? Zależy mi na porównaniu do VAG-COM dla D2 i VCDS dla D3 (czy ogarnie kodowania modułów, podpowiedzi). Generalnie szukam czegoś w cenie paczki fajek żeby wrzucić w secie do schowka i mieć pod ręką a nie ganiać z lapkiem i głowicą na kablu.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
kup pełną wesję viakena- kolega podejrzał mojego pełnego, zajrzał na stronę i skusił się na to co podałeś.
Ogólnie ma dużo problemów z tym i to wtedy kiedy potrzeba- nie łączy się etc. Kończy się na lataniu do pc i aktualizowaniu softu etc. Dodatkowo ma czasem problem połączyć się z jakimś modułem w phaetonie, gdzie pełny daje radę bez problemu.
Reasumując- problematyczny.
Btw. nie łudź się, że viaken coś Ci podpowie- łączy się, da się coś zakodować, ale trzeba wiedzieć z netu co i jak.
Ogólnie ma dużo problemów z tym i to wtedy kiedy potrzeba- nie łączy się etc. Kończy się na lataniu do pc i aktualizowaniu softu etc. Dodatkowo ma czasem problem połączyć się z jakimś modułem w phaetonie, gdzie pełny daje radę bez problemu.
Reasumując- problematyczny.
Btw. nie łudź się, że viaken coś Ci podpowie- łączy się, da się coś zakodować, ale trzeba wiedzieć z netu co i jak.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nie kalkuluje się. Jak się dobrze zakręcić to w 200zł masz jakieś zwłoki 1GHz czasem nawet z RS232, KKL i jeszcze przetwornicę żeby w baterie nie inwestować. Szkoda Myślałem że to coś warte. Czyli zostajemy przy starym, nieporęcznym ale pewnym rozwiązaniu.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.