[D3 05 4.2TDI ] Wycie pompy wspomagania ?
[D3 05 4.2TDI ] Wycie pompy wspomagania ?
Witam w mojej A8 4.2 TDI BVN 2005 r modelowo 2006r wyje na postoju przy kręceniu kierownica odglos dochodzi z tyłu silnika czy to będzie pompa wspomagania ? Jeśli tak to jak ja wymontować ? Czy może wystarczy wymienić płyn wspomagania ? Gdzie zbiorniczek ? Z góry dziękuję za pomoc
Często się zdarza, że przewody są nieszczelne bądż cieknie na krućcach zbiorniczka i wyje z powodu niskiego stanu płynu, może także pomóc wymiana na oryginał a nie jak zwykle się leje FEBI. Zbiorniczek masz w okolicach lewego filtra powietrza przy podłużnicy (str kierowcy). Pompa w D3 rzadko pada i napedzana jest paskiem wielorowkowym i tam ją znajdziesz.
Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Witam wszystkich forumowiczów,
Mam pytanie do Was. Zaczyna mi wyć pompa, stwierdziłem że oddam ja do regeneracji jednak mam problem jeżeli chodzi o płyn do wspomagania, mianowicie na zbiorniczku jest napisane G002000 zaś ASO posiada tylko już G004000M2. Problemem jest dla mnie to, że ten starszy płyn jest mineralny zaś ten nowy z tego co się dowiedziałem to już syntetyk. Jak w Waszych autach robiliście?
Mam pytanie do Was. Zaczyna mi wyć pompa, stwierdziłem że oddam ja do regeneracji jednak mam problem jeżeli chodzi o płyn do wspomagania, mianowicie na zbiorniczku jest napisane G002000 zaś ASO posiada tylko już G004000M2. Problemem jest dla mnie to, że ten starszy płyn jest mineralny zaś ten nowy z tego co się dowiedziałem to już syntetyk. Jak w Waszych autach robiliście?
FBBBT pisze: G002000 zaś ASO posiada tylko już G004000M2. Problemem jest dla mnie to, że ten starszy płyn jest mineralny zaś ten nowy z tego co się dowiedziałem to już syntetyk. Jak w Waszych autach robiliście?
...takie info otrzymałem w sobotę od serwisu AudiM2 jest zamiennikiem i może być stosowany do starszego typu aut mimo, że początkowo był lany mineralny
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dynamiczna wymiana płynu rozwiązuje ten problem - z powodzeniem można zastąpić mineralny - syntetycznym
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jak mają to się rozszczelnić to i tak się rozszczelnią - nie ma zasady , płyn syntetyczny nie przyczyni się do tego
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
https://www.a8team.pl/d2-96-42pb-plyn-d ... htm#243697CINEK pisze:no fajnie tylko pytanie czy stare, kilkunastoletnie maglownice sie po tym nie rozszczelniąmichalwruszak pisze:Dynamiczna wymiana płynu rozwiązuje ten problem - z powodzeniem można zastąpić mineralny - syntetycznym
Black Cars Matters