![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] servotronic pytanie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tak - było pare rodzajów , różniły się czułością pracy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y... 
pin przekaznika?czy podstawke pod przekaznik trzeba sprawdzic tak >? bo sam przekaznik jest ok sprawdzalem w s8
[ Dodano: 2018-05-14, 18:17 ]

pin przekaznika?czy podstawke pod przekaznik trzeba sprawdzic tak >? bo sam przekaznik jest ok sprawdzalem w s8
[ Dodano: 2018-05-14, 18:17 ]
ty masło maślane :)jak by był pin przekażnika to po zmianie na inny sprawny było by ok tak czy nie ? chyba ze chodzi o pomiar na styku podstawki pod przekaźnikCINEK pisze:Maciek zamieniał przekaźniki i nic to nie dało więc oby to był ten pin przekaźnika...
bądź sobą, wariatów też lubią
ale co może być zepsute w maglu ?Preston81 pisze:Krzysztof stawia na to ze magiel jest zj****y...
chodziło mi o wtyk pinu 4 w podstawce przekaźnika lub kabel od niego idący... choć dziwne to jest skoro na starym maglu działałoPreston81 pisze:ty masło maślane

Zawsze myślałem , ze jak jak servotronik lub przekaźnik padnie to wspomaganie jest oporne a nie zbyt lekkie

to nie jest zwykły napęd...to
kurde moze jakies wiksy z prądem , odpiąłem aku na 25 min , po tym jazda testowa nie czuc zmian niestety no i problem z licznikiem przez 1h jazdy nie zaktualizowal daty i godziny nigdy mu to nie zajmowalo tak dlugo ... 10 min i bylo zrobione a teraz nic , zobacze rano... no i kurcze jeszcze ta palaca sie poduszka pasazera przod nie daje mi spac moze to wszystko jest powiazane jakas zwarą ?
bądź sobą, wariatów też lubią
No niee. Pisal ze jest o wypieciu opornie, ciezko, a po ponownym wlozeniu innego od S8 nadal nie utwardza tylko dziala zbyt delikatnie w calym zakresie predkosci.i jeśli po wypięciu jest nadal za mocne wspomaganie to pozostaje magiel .
O zepsuty magiel moge podejrzewac swoj gdzyż mam ten sam problem, bo ja wymienilem kompletny magiel.
Na starym wszystko dzialalo Natomiast Maciek ma swoj stary magiel, tyle ze zregenerowany (uszczelniony).
A jesli kabel od pinu 4 przekaznika idzie do wtyczki zegarow to gdzie idzie 2 czesc kabla od zaworka servo na maglu?
to nie jest zwykły napęd...to
dokładnie wspomaganie chodzi ładnie na postoju , stoje autem w miejscu krece jest bajka ale podczas jazdy kreci sie rownie lekko i tu jest ból . jak stojąc na postoju wyciagne przekaznik servo to kiera traci wspomaganie calkowicie i jest ciezko w miejscu a podczas jazdy lekko (normalnie) tez nie usztywnia steru bo nie ma co go usztywnic, a z przekaznikiem wspomaganie chodzi caly czas lekko i nie usztywnia wraz ze wzrostem predkosci jak to mialo miejsce wczesniej
bądź sobą, wariatów też lubią
Ja u siebie gala milem od zawsze odcieta w rnsd. Teraz mam rnse i sporo kombinowalem z podlaczeniem, szyną can itp...ale na starym maglu wszystko dzialalo.
Wiem gdzie szukac gali ale co to da skoro i tak nie byla podpieta do radia.
Na niemieckim forum przeczytalem, ze moze miec to cos wspolnego ze sterownimiem esp, ktory tez zczytuje predkosc auta i podobno jest to wszystko polaczone na canie...
Wiem gdzie szukac gali ale co to da skoro i tak nie byla podpieta do radia.

Na niemieckim forum przeczytalem, ze moze miec to cos wspolnego ze sterownimiem esp, ktory tez zczytuje predkosc auta i podobno jest to wszystko polaczone na canie...
to nie jest zwykły napęd...to
nie rozumiem skoro w aucie to dzialalo nawet z cieknaca przekladnia a teraz nie dziala i nie bylo robione nic procz wyjecia przekladni to nie moglo sie spie****ić tak sobie , problem uwazam lezy co najwyzej w jakis sygnale od licznika co jest malo prawdopodobne , a najprawdopodobniej albo uszkodzona jest przekladnia albo montaz byl skaszaniony albo zaworek jest gdzies przycięty albo sam nie wiem co ale nie jakies gale ktorych nikt w moim aucie na oczy nie ogladal taki scenariusz moglbym podejrzewac jesli problem by powstal bez regeneracji lub demontazu / montazu jesli wypadlby przyslowiowo z kapelusza a tu bylo wyciagane robione i wkladane zaraz sie wq.... i kupie 2 przekladnie kaze zalozyc i jak bedzie ok to bedzie masakra
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
zegary mają bezpośrednio z czujnika (impulsy) a dalej własnie z zegarów wychodzi galaPreston81 pisze:maciu a mozesz mi cos wiecej o tym napisac bo ja bladego pojecia o tym nie mam
zmienne napiecie sygnal predkosci btw jak by byl uwalony to licznik by czasem nie dzialal lub obrotomierz?
między innymi odpowiada za podgłaśnianie radyjka w miarę wzrostu prędkości
kabelek biało niebieski
w starej elsie dam głowę był tego opis, na 99,9 zmienne napięcie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020