gorajmarcin1983 pisze:Od jakiegoś czasu pojawia się na FSI bląd hamulaca postojoweg oraz piorunek. Pojawia się po przejechaniu różnych odległosci , czasami po 10 km czasi po 30 km więc nie ma reguły...
To może być problem z wiązką elektryczną - niestety nie raz już się z tym spotkałem.
gorajmarcin1983 pisze:Silniczki również bez problemu się otwierają oraz zamykają .
I tak może się dziać przy uszkodzonej wiązce.
Nie twierdzę, że tak jest na pewno bo do tego trzeba jednak dojść diagnostyką ale może tak być.
gorajmarcin1983 pisze:Odkręcałęm także silniczki od zacisków aby sprawdzić jak wyglądaja. Wewnątrz brak brudu wszystko wygląda ok jedyne co zauważyłem to na obu jest delikatnie pęknięta obudowa ale to chyba nie powinno powodować tego błędu.
Pęknięta obudowa to ryzyko wilgoci w środku a tam wilgoć nie powinna się dostawać.
I nie mówię tutaj o przelewającej się wewnątrz wodzie bo to byś od razu zobaczył ale jak nie jest hermetycznie zamknięte to wilgoć w środku może się pojawiać a jest tam niewskazana.
gorajmarcin1983 pisze:Czy waszym zdaniem to wina jakiejś elektroniki w tych silniczku i może pomoć tylko wysyłka do Pana Rafal z Tech Lab ?
W zakresie regeneracji to masz chyba zdecydowanie lepiej i bliżej bo w miejscowości Sztum.
gorajmarcin1983 pisze:Czy może to sterownik pod akumulatorem jest temu winny ?
Może. Do tego potrzebna jest diagnostyka.
gorajmarcin1983 pisze:Proszę jeszcze o potwierdzenie ze po cofnięciu VAG zacików i tak tłoczek trzeba cofnąc ręcznie aby zmienić tarcze i hamulce ?
Tak.
Pomijając temat hamulca postojowego to czy przy okazji nie zapala się również błąd ABS?
A w sterowniku ABS są jakieś błędy?
A w innych sterownikach poza hamulcem postojowym?