[D2 95 4.2PB ] Czujnik obrotów wału korbowego silnika
Dzięki Stary Twój post bardzo mi pomógł po vinie mechanik zamówił mi czujnik i przysłali z półokrągłą wtyką a nazajutrz miałem bardzo pilny wyjazd, używany czujnik z jakiegoś tam Opla za 3 dychy i maszyna chula jak złotogtfan pisze:Zamiast wydawania w ASO 600zł i zmieniania wtyczki we wiązce auta można kupić czujnik Bosch 0 281 002 138 z Opla i poddać go lekkiemu tuningowi.
Odkopuję, żeby przestrzec niektore osoby. Mam przedlifta ze skrzynia 5hp24 i kupilem ten czujnik z opla o numerach 0 281 002 138. Niestety ten czujnik nie pasuje akurat do mojego auta. Jest za dlugi o okolo 2cm i nie miesci się w obudowie skrzyni (zapiera się o zamach). Dodatkowo wtyczka również nie pasuje (jest kwadratowa a ja mam półokrągłą). Mam rocznik 98 i skrzynię 5hp24. Czujnik który do mnie przychodzi to 0 261 210 144.
Reasumując, jesli chcecie dac ten czujnik z opla to koniecznie sprawdzcie wtyczke (jest na górze zaraz przy czujniku polozenia walka). Jak jest prostokątna to pasuje ten z opla, jak półokrągła to ten z opla nie podejdzie.
Reasumując, jesli chcecie dac ten czujnik z opla to koniecznie sprawdzcie wtyczke (jest na górze zaraz przy czujniku polozenia walka). Jak jest prostokątna to pasuje ten z opla, jak półokrągła to ten z opla nie podejdzie.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Bugalon, miesci sie w skrzyni 5hp trzeba dorobic dystans u tokarza (koszt 30zl)i dac dluzsza srube i smiga. Też sie sparzylem na nim i nie moglem go zwrocic (juz byl przygotowany do montazu)
Wtyczke tez nie problem wyjsc z opresji nawet przez dodanie 3kabli z pinami ale to ostatecznosc i na krotka mete.
Wtyczke tez nie problem wyjsc z opresji nawet przez dodanie 3kabli z pinami ale to ostatecznosc i na krotka mete.
No tak, tylko takimi metodami to mozesz kazdy czujnik tam wlozyc ktory ma odpowiednia srednice. Akurat ciecie wtyczek przy czujniku polozenia walu czy dodatkowe przejsciowki nie sa dobrym rozwiazaniem. Ogolnie ostrzegam przed zakupem tego czujnika. Lepiej albo kupic dedykowany albo najpierw zdemontowac swoj i porównać, zeby potem niespodzianek nie bylo jak u mnie.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Ja ciebie rozumiem ale jak widać są tutaj też osoby dla których zasada CCC (Cena Czyni Cuda) jest jednak bardzo istotna i wtedy, tak jak napisałeś, można tam włożyć każdy czujnik niezależnie od długości i rodzaju wtyczkiBugalon pisze:No tak, tylko takimi metodami to mozesz kazdy czujnik tam wlozyc ktory ma odpowiednia srednice. Akurat ciecie wtyczek przy czujniku polozenia walu czy dodatkowe przejsciowki nie sa dobrym rozwiazaniem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Sam bym sie nie pchał w przerobki szczeólnie jak Wojtek wspomina kabli od tego. Ale skoro komus podpasuje zamiennik tak jak mi który działa identycznie i kosztuje 1/3 ceny to nie ma się chyba co zastanawiać.
Demontowac to jak padnie i tak trza więc jesli jest w zamienniku to brac i nie przepłacac.
Ten mniejszy G28 OE jak na ironie jest tańszy od tego z prostokatna wtyczka OE.
Demontowac to jak padnie i tak trza więc jesli jest w zamienniku to brac i nie przepłacac.
Ten mniejszy G28 OE jak na ironie jest tańszy od tego z prostokatna wtyczka OE.
Nie no Panowie, całe 2 strony jest pisane o czujniku do 4hp, wspomniane kilkukrotnie, że w nowszych jest inna wtyczka, a Wam się nie zapala lampka ostrzegawcza w głowie, żeby przed zakupem przynajmniej sprawdzić jaki u Was siedzi?
Co by nie było, w swoim poście z opisem przeróbki też dodałem stosowne ostrzeżenie, żeby się więcej osób na to nie nacięło.
Co by nie było, w swoim poście z opisem przeróbki też dodałem stosowne ostrzeżenie, żeby się więcej osób na to nie nacięło.
Four rings to rule them all
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 sty 2016, 20:38
- Lokalizacja: warszawa