![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu
LUKAS134 w 4.0TDI robił sam u siebie i z tego co pamiętam to silnika nie zrzucał tylko trochę opuścił i wszystko na podnośniku i od tyłu robił więc ponoć się da 
Ale ja tej roboty na samochodzie nie widzę - łatwiej wyrzucić silnik na glebę i wtedy masz wszystko jak na dłoni

Ale ja tej roboty na samochodzie nie widzę - łatwiej wyrzucić silnik na glebę i wtedy masz wszystko jak na dłoni

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ciekawostka bo ASO VW nie znajduje mi tych numerków i ponoć to się pozamieniało na jakieś inne.krisker pisze:Przyzwoicie zrobiona jest blokada wałków Asta (przykładowa aukcja: http://allegro.pl/asta-blokada-paska-ro ... ule_id=201 ). Blokadę wału kupowałem w ASO za 32zł (T40237).
Update :
T40237 - V03839111CJ ok 40 PLN
T40005 - V03839111SF ok 220 PLN
Może ktoś doradzi, gdyż w trakcie robienia rozrządu mam 3 śruby które znajduję się na obudowie od koła wisko których nie idzie ruszyć, jeżeli ich nie wykręcę to nie wymienię napinacza, ewentualnie samą rolkę.
Stukanie młotkiem w śrubę, oraz wd-40 nie zdało egzaminu, poszło ze 3 nasadki 12mm śruby są jeszcze nie obrobione (bardzo twarde)
Pytanie czy te śruby są na klej, gdyż wchodzą one w obudowę silnika, najprawdopodobniej są dość długie, grzać to ustrojstwo palnikiem i próbować jakimś kluczem udarowym?
![Obrazek]()
Stukanie młotkiem w śrubę, oraz wd-40 nie zdało egzaminu, poszło ze 3 nasadki 12mm śruby są jeszcze nie obrobione (bardzo twarde)
Pytanie czy te śruby są na klej, gdyż wchodzą one w obudowę silnika, najprawdopodobniej są dość długie, grzać to ustrojstwo palnikiem i próbować jakimś kluczem udarowym?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 cze 2015, 19:15
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 26 sie 2019, 01:54
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: SJZ
Dzięki.Krzysiek-1984 pisze:5Nm+90stopni
Odnalazłem moją ELSĘ i chyba już nie będę musiał zadawać więcej pytań

[ Dodano: 2024-05-08, 03:49 ]
Wymieniłem 37 uszczelniaczy. Po zrobieniu prawej głowicy, po setkach kur.w i z bolącymi placami stwierdziłem, że nie będę się kopał z wydechem na 7 i 8 cylindrze. Ciasno, nisko i zbyt duża porcja kur.w do przetrawienia.
Przy okazji zgubiłem 3 zamki, ale wcześniej kupiłem 10 na zapas

[ Dodano: 2024-05-15, 16:51 ]
Podpowiedzcie poproszę na szybko - jakim momentem dokręcić śrubę tarczy czujnika halla?
Odpowiedź: 23Nm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 cze 2015, 19:15
- Lokalizacja: Turek