![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] sonda lambda
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
Jeśli dobrze kojarze to masz dwie sondy...?
Wymień dwie. ;-) Ja wymieniłem jedną a za 3 miesiące do wymiany była druga ;-)
Do A8 robi to BOSCH, więc możesz szukać zamienników - grunt, aby były identyczne z oryginalną złączką, a nie z kabelkami pt. "wiązka - zrób se sam"
Jeśli dobrze kojarze to masz dwie sondy...?
Wymień dwie. ;-) Ja wymieniłem jedną a za 3 miesiące do wymiany była druga ;-)
Do A8 robi to BOSCH, więc możesz szukać zamienników - grunt, aby były identyczne z oryginalną złączką, a nie z kabelkami pt. "wiązka - zrób se sam"
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
Kolego pix2011 widzę że "jak trwoga to do Boga" ale zrozumienia dla zasad tutaj panujących to już niestety niewiele.....
Nt. powitania zwróciłem Ci już uwagę tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5465.htm
zignorowałeś prośbę i dwa dni później zdublowałeś temat przepływomierza zakładając nowy temat tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5480.htm
Poza tym już dosyć dawno temu otrzymałeś z forum maila z prośba o poprawienie swojego profilu w polu "Rocznik"........... zamiast więc tytułem wstępu opisywać swoje auto popraw to wreszcie zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi przy każdym profilowym polu.
Podsumowując: przedstaw siebie i swoje auto w dziale powitań, popraw swój profil i nie dubluj tematów..... i dalej już będzie dobrze.
Pozdrawiam, FOSS
Nt. powitania zwróciłem Ci już uwagę tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5465.htm
zignorowałeś prośbę i dwa dni później zdublowałeś temat przepływomierza zakładając nowy temat tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5480.htm
Poza tym już dosyć dawno temu otrzymałeś z forum maila z prośba o poprawienie swojego profilu w polu "Rocznik"........... zamiast więc tytułem wstępu opisywać swoje auto popraw to wreszcie zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi przy każdym profilowym polu.
Podsumowując: przedstaw siebie i swoje auto w dziale powitań, popraw swój profil i nie dubluj tematów..... i dalej już będzie dobrze.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
SJake, znalazłem na allegro http://moto.allegro.pl/audi-a8-99-01-3- ... 96492.html takie sondy, oczywiscie uzywki, bedą pasować?
No właśnie nie zawsze... wychodziły różne wersje... ja w po-liftowej D2-ce przy motorze 4.2V8 AQF miałem tylko dwie sondy lambda czyli te przed katalizatorami - wtyczki były na długich przewodach i zamocowane były w komorze silnika na ścianie grodziowej.hipcio pisze:Koledzy w 4.2 FL są cztery sondy a nie dwie.
A jeśli u kolegi pix2011 sondy są w katalizatorach (słyszałem o takich rozwiązaniach ale w A8 nie widziałem) a kostki pod dywanikami (ŁoooŁ, tego nie widziałem) to jest to jeszcze jedno cóś innego niż rozwiązanie z 4-ema sondami (2 przed katami i 2 za katami).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jestem żywym przykładem tego rozwiązania, silnik AUW rocznik 2000, wg VIN 2001 :-| Pozostaje tylko wymiana na nowego kata.FOSS pisze: A jeśli u kolegi pix2011 sondy są w katalizatorach (słyszałem o takich rozwiązaniach ale w A8 nie widziałem) a kostki pod dywanikami (ŁoooŁ, tego nie widziałem) to jest to jeszcze jedno cóś innego niż rozwiązanie z 4-ema sondami (2 przed katami i 2 za katami).
A u mnie 4 sondy przed katami
po dwie na stronę oczywiście
Chyba ewenement... albo jakiś magik
[ Dodano: 2017-12-22, 15:19 ]
I takie pytanie panowie , po wymianie elastycznych łączeń tłumików wywaliło błędy sond
17518 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Heating Circuit Short to Plus
P1110 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2, bank 2 - zwarcie grzałki do plusa
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 2 - wysoka rezystancja grzałki
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
Jak dla mnie na pewno do wymiany sondy przy katach, spawanie, kręcenie zrobiło swoje. Ale czy jeszcze jakaś? Te za kolektorem? Jak je rozróżnić w vag-u

Chyba ewenement... albo jakiś magik

[ Dodano: 2017-12-22, 15:19 ]
I takie pytanie panowie , po wymianie elastycznych łączeń tłumików wywaliło błędy sond
17518 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Heating Circuit Short to Plus
P1110 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2, bank 2 - zwarcie grzałki do plusa
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 2 - wysoka rezystancja grzałki
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
Jak dla mnie na pewno do wymiany sondy przy katach, spawanie, kręcenie zrobiło swoje. Ale czy jeszcze jakaś? Te za kolektorem? Jak je rozróżnić w vag-u
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości