Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 2.5TDI ] Nie pali, powietrze w układzie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 lip 2018, 18:59

to dolej ze 20 -30 litrów

Szczepekk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 11 lip 2018, 12:56
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Szczepekk » 15 lip 2018, 10:57

A więc tak dolewam 20 litów ropy do baku. Odkręcam górę od pompy zalewam ropa i próbuje odpalić z plaka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 lip 2018, 13:22

a po co bawisz się w odkręcanie góry ?
jak i tak powietrze tam zasie

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 15 lip 2018, 16:34

nic nie odkrecaj! Widzie ze koniecznie chcesz zjebać ten samochód. Zalej 20l ropy i pal go normalnie na plaka. Jak pompa żyje to sama zaciagnie. Jedyne co mozesz zrobic to aby ułatwic jej zycie odkreć nieco nakretke przewodu na jednym z wtrysków
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 17 lip 2018, 09:02

Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 17 lip 2018, 12:10


pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 lip 2018, 21:16

pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało :]

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 18 lip 2018, 07:36

pepi pisze:pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało :]
powiem Ci , czytając ten post ,

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=56013

powątpiewam w odpowietrzające właściwości plaka :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 lip 2018, 11:47

to czytaj dalej ja zawsze tak robiłem przy traktorach i akoś było ok
a to że pompy i układ paliwowy nie lubi powietrza to fakt

Truten
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 29 kwie 2017, 18:36
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Truten » 19 lip 2018, 00:58

Teoretycznie nawet po zmianie filtra i bez zalewania go, powinno zostać się jeszcze paliwo w pompie. Czy tuż po zmianie filtra odezwał się na chwilę? Tzn. odpalił i od razu zgasł? Czy nie odezwał się już w ogóle, aż do prób z plakiem i paleniem na zaciąg?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 22 lip 2018, 22:59

Lechu pisze:Z tego co kojarzę to pompy w tych silnikach się same nie odpowietrzą. W necie jest procedura jak odpowietrzyć vp44 ;)
Uwierz mi, ze sie odpowietrzy na plaku. Miałem 2.5tdi i sam tak robiłem...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 23 lip 2018, 21:02

Procedura wymiany filtra paliwa by me:) - dzisiaj wykonana na "zetorku" w Audi 80 B4:
1) nowy filtr zalewam do pełna
Obrazek
2) demontuję stary filtr, po ściągnięciu węży doprowadzenia i powrotu paliwa (dla pewności aby grawitacyjnie paliwo nie ściekło do zbiornika) zatykam /uszczelniam końcówki węży
poniżej na przykładzie Audi B4 - jakiś bolec z rozebranej skrzyni biegów
Obrazek
a tu "kreatywny" przykład z D2
Obrazek
3) po wyjęciu starego filtra montuję nowy (zalany paliwem) i zdejmując "tymczasowe" zabezpieczenia szybko nakładam na rurki filtra, dociągam opaski zaciskowe.
4) uruchamiam silnik - "pali od strzała" :)
Robię tak do wielu lat i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzeniem układu paliwowego.

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 24 lip 2018, 09:10

VAGowner, to są inne pompy ;)

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 24 lip 2018, 23:07

Lechu pisze:VAGowner, to są inne pompy ;)
11 lipca z powodzeniem wymieniłem filtr w A8 D2 - Meyle 114 323 0000 - w podobnej procedurze - z uruchomieniem auta zero problemów.
Niestety nie zrobiłem poglądowych fotek z wymiany i po wymianie :(
Obrazek
Mogę za to pokazać jak wygląda wkład filtra
Obrazek
oraz osady po roku tankowania tylko paliwa premium (około 90% Statoil, około 10% Orlen)
Obrazek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2018, 22:34

normalnie mnie bawią takie tematy
robicie z tego taki problem że jak widać doktorat trzeba mieć :]
zakłada się zalewa ropą i się pali jak zapali i zgaśnie to się kręci chwile załapie ok jak nie załapie to wspomaganie plakowe :P
Ja tylko raz miałem problem jak auto odebrałem od pewnego mechanika któremu klucz wpadł do dolotu bita połamało i uszkodził nie dość że zawory to jeszcze tłok i łopatki turbo auta nie można było zabrać to cwel wepchał szmatę w przewód do filtra .
To był problem odpowietrzyć ale udało się przypadkiem sprężarka w bak i szmata poleciała . :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl