![]() |
![]() |
[D2 97 2.5TDI ] Nie pali, powietrze w układzie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
nic nie odkrecaj! Widzie ze koniecznie chcesz zjebać ten samochód. Zalej 20l ropy i pal go normalnie na plaka. Jak pompa żyje to sama zaciagnie. Jedyne co mozesz zrobic to aby ułatwic jej zycie odkreć nieco nakretke przewodu na jednym z wtrysków
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
powiem Ci , czytając ten post ,pepi pisze:pierdoły a bo to raz na plaku się odpowietrzało
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=56013
powątpiewam w odpowietrzające właściwości plaka

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Procedura wymiany filtra paliwa by me:) - dzisiaj wykonana na "zetorku" w Audi 80 B4:
1) nowy filtr zalewam do pełna
![Obrazek]()
2) demontuję stary filtr, po ściągnięciu węży doprowadzenia i powrotu paliwa (dla pewności aby grawitacyjnie paliwo nie ściekło do zbiornika) zatykam /uszczelniam końcówki węży
poniżej na przykładzie Audi B4 - jakiś bolec z rozebranej skrzyni biegów
![Obrazek]()
a tu "kreatywny" przykład z D2
![Obrazek]()
3) po wyjęciu starego filtra montuję nowy (zalany paliwem) i zdejmując "tymczasowe" zabezpieczenia szybko nakładam na rurki filtra, dociągam opaski zaciskowe.
4) uruchamiam silnik - "pali od strzała"
Robię tak do wielu lat i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzeniem układu paliwowego.
1) nowy filtr zalewam do pełna
2) demontuję stary filtr, po ściągnięciu węży doprowadzenia i powrotu paliwa (dla pewności aby grawitacyjnie paliwo nie ściekło do zbiornika) zatykam /uszczelniam końcówki węży
poniżej na przykładzie Audi B4 - jakiś bolec z rozebranej skrzyni biegów
a tu "kreatywny" przykład z D2
3) po wyjęciu starego filtra montuję nowy (zalany paliwem) i zdejmując "tymczasowe" zabezpieczenia szybko nakładam na rurki filtra, dociągam opaski zaciskowe.
4) uruchamiam silnik - "pali od strzała"

Robię tak do wielu lat i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzeniem układu paliwowego.
11 lipca z powodzeniem wymieniłem filtr w A8 D2 - Meyle 114 323 0000 - w podobnej procedurze - z uruchomieniem auta zero problemów.Lechu pisze:VAGowner, to są inne pompy
Niestety nie zrobiłem poglądowych fotek z wymiany i po wymianie

Mogę za to pokazać jak wygląda wkład filtra
oraz osady po roku tankowania tylko paliwa premium (około 90% Statoil, około 10% Orlen)
normalnie mnie bawią takie tematy
robicie z tego taki problem że jak widać doktorat trzeba mieć
zakłada się zalewa ropą i się pali jak zapali i zgaśnie to się kręci chwile załapie ok jak nie załapie to wspomaganie plakowe
Ja tylko raz miałem problem jak auto odebrałem od pewnego mechanika któremu klucz wpadł do dolotu bita połamało i uszkodził nie dość że zawory to jeszcze tłok i łopatki turbo auta nie można było zabrać to cwel wepchał szmatę w przewód do filtra .
To był problem odpowietrzyć ale udało się przypadkiem sprężarka w bak i szmata poleciała .![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
robicie z tego taki problem że jak widać doktorat trzeba mieć
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
zakłada się zalewa ropą i się pali jak zapali i zgaśnie to się kręci chwile załapie ok jak nie załapie to wspomaganie plakowe

Ja tylko raz miałem problem jak auto odebrałem od pewnego mechanika któremu klucz wpadł do dolotu bita połamało i uszkodził nie dość że zawory to jeszcze tłok i łopatki turbo auta nie można było zabrać to cwel wepchał szmatę w przewód do filtra .
To był problem odpowietrzyć ale udało się przypadkiem sprężarka w bak i szmata poleciała .
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)