
w 99%
Moje brc rozpadło się po 120 tys
został wymieniony reduktor komp i wtryski chyba 3 puszczały
Poprzedni posiadacz zmieniał .
Ja wolałem założyć coś normalnego które da się ustawić i bardzo nie kuje w oczy
![]() |
![]() |
![]() |
pepi pisze:zwłaszcza estetyka![]()
w 99%
No to mamy zupełnie inne doświadczeniapepi pisze:Moje brc rozpadło się po 120 tys
został wymieniony reduktor komp i wtryski chyba 3 puszczały
Chcesz powiedzieć że BRC nie da się ustawić?... - to jak to zrobiło u mnie tyle tysięcy km skoro jedzie praktycznie po całym obrotomierzu i nie sypie nic błędamipepi pisze:Ja wolałem założyć coś normalnego które da się ustawić i bardzo nie kuje w oczy
jeśli coś kiepsko koryguje się pneumatycznie - to nie licz, że skorygujesz to elektroniką. cały problem, to jak piszesz - utrzymanie ciśnienia. Tym trudniejsze , im większy silnik, że o doładowaniu już nie wspomnę. Elektronika ma pewne ograniczenia, dyktowane maksymalnym i minimalnym czasem otwarcia wtryskiwacza gazowego. Jeśli chodzi o korekcje temperatury - OK, ale bezpieczniej jest ustawić przełączanie na gaz przy odpowiedniej temp. silnika, kiedy gazik jest już odpowiednio podgrzany. Większość sterowników beznynowych steruje na bogato mieszankę zanim silnik osiągnie temperaturę roboczą. Dostrojenie gazu w tych warunkach jest trudne. Większość adaptacji wykonuje się na ciepłym silniku. Kaloryczność gazu jest inna latem i zimą ze względu na jego skład i inaczej układ pracuje na dużych mrozach. Temperatura gazu jest pośrednio związana z jego ciśnieniem (mówimy o fazie lotnej). Nawet najprostsze BRC ma czujnik ciśnienia i temperatury gazu.pepi pisze:tu raczej mało ludzi kocha brc![]()
sporo to wywaliło między nimi ja
I masz mylne zdanie na temat elektroniki głupie korekty od temperatury sporo mieszają
pnełatyka to tylko utrzymanie odpowiedniego ciśnienia i odpowiednie dawkowanie precyzyjne
a czy masz wiedzę na temat eksploatacji przez tegoż właściciela?pepi pisze:zwłaszcza estetyka![]()
....
Poprzedni posiadacz zmieniał .
...
Po pierwsze to nie są żadne "niby plusy" bo 10 lat i 350kkm mówią wystarczająco dużopepi pisze:Rozumiem wasze niby plusy ale kolego FOSS, kategorycznie wymienia się wszystkie wtryskiwacze na raz zwłaszcza po taki przebiegu bo wydatek nowych a starych to już inna bajka .
Rozumiem jak ci się jeden klocek tarcza czy amor padnie czy sprężyna to jedną wymieniasz
ooo. a tego nie wiedziałem, od 6 lat nie zakładałem nigdzie gazu..karol208 pisze:Dokładnie ludzie psy wieszają bo BRC złe, a to tylko sterownik jest BRC w większości instalacji reszta to zbiór wszystkiego.pepi pisze:n
Ja osobiście bym nie zamontował nigdy brc zwłaszcza jak teraz porobili takie fajne zestawy tylko z logiem brc .-ale polska wolny kraj .
KME TWIN - tanio i wydajnie, mam to teraz w D3 zamiast dwóch GeniusMAXLechu pisze:... na jednym GeniusMax i zastanawiam się czy oby on daje radę i czy go nie podmienić? tylko na co ?