Pomożcie bo zaraz wyjeżdzam na urlop i codziennie żona jak wstaje i wdzi jak locha leży przodem daje mi joby


![]() |
![]() |
![]() |
Raczej nie powinno tak być, że mruga. zapalają się na chwile i gasną. Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje. Pewnie mruga, bo zawieszenie spadło poniżej minimum.Gdy rano zapalam audi palą mi się dwie kontrolki zawieszenia z czego jedna mrugs
Tak mają tylko niektóre D3 z samego początku produkcji.cyrol pisze:Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje.
Czasem mruga i nie koniecznie oznacza błąd a stan w jakim jest auto. Zauważyłem, że u mnie mruga po zdjęciu z podnośnika i wyłączeniu trybu podnośnika. Opuszcza się wtedy do osiągnięcia trybu lift(bo na tym zawsze włączam trym podnośnika).cyrol pisze:Raczej nie powinno tak być, że mruga.
Raczej zawias standard:drago_o pisze:cyrol napisał/a:
Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje.
Tak mają tylko niektóre D3 z samego początku produkcji.
Z tym minimalnym to jest tak że przy sprawnym układzie jest wytwarzane ciśnienie jak wspomniałeś ponad 10 Bar ,ale mój stary kompresor pompował max.5 Bar (mierzone na stole) i przejeździłem tak ponad rok i tragedi nie było poza tym że jak trzeba było auto podnieść na Lift to trwało około 3 min. pod koniec użytkowania już niestety było ciężko jeździć przy próbach podniesienia kompresor sie przegrzewał i wleciał nowy ( w sumie tylko góra) na koniec żywota dawał 3 Barydrago_o pisze:Minimalne ciśnienie jakie powinien nabić kompresor to 11bar bo do tylu w trakcie jazdy musi nabić zasobnik a max to 16bar. Same amorki pracują na znacznie niższym do 3-5bar.
No nie. Tylko te z pierwszych 2-3 lat produkcji tak mają. Też mam zawias standard i nic się nie świeci. Był już o tym temat.Marcin2013 pisze:Raczej zawias standard:
Tak,jeśli chodzi o wypuszczani powietrza z zasobnika do amorków. Ale powyżej tych 35km/h kompresor ma zadanie nabić zasobnik do tych 11 Barów. Często jest tak, że w trakcie jazdy działa prawie nonstop i sie przegrzewa później.Marcin2013 pisze:Natomiast zbiornik powietrza żeby spełniał funkcję (czyli pompował poniżej 35 km/h lub eliminował ilosc załączenia kompresora) musi mieć ciśnienie większe o 3 Bary niż w amorach czyli ok. 8 Bar