Pomożcie bo zaraz wyjeżdzam na urlop i codziennie żona jak wstaje i wdzi jak locha leży przodem daje mi joby
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Opadające zawieszenie prawy przód - brak błedów
-
radziu797
[D3 ALL ] Opadające zawieszenie prawy przód - brak błedów
Witajcie! Zwracam się do Was z prośbą drodzy forumowicze w pomocy ogarnięciu zawieszenia w moim audi.W mojej okolicy nikt sie nie chce tego czepić... Od jakiegoś czasu opada mi prawa strona przód wraz z lewą ale dużo mniej. Problem w tym że nie mam żadnych błędów (jedyny błąd jaki był to 01772 Signal from Level Control Pressure Sensor (g291) 008 - Implausible Signal - Intermittent) który pewnie pojawił się gdy podniesione zostało kiedyś auto bez zablokowania zawiechy. Gdy rano zapalam audi palą mi się dwie kontrolki zawieszenia z czego jedna mruga. Dopompowywuje powietrze i wszystko jest ok. Wstępnie sprawdziłem zawór przy miechu nie widzę by puszczał powietrze. Pewnie albo mam nieszczelność albo pada kompresor któy mocno nie hałasuje - tyle udało mi się wyczytać za cały dzień. Problem w tym że nie wiem jak zdiagnozować usterkę - VCDS posiadam.
Pomożcie bo zaraz wyjeżdzam na urlop i codziennie żona jak wstaje i wdzi jak locha leży przodem daje mi joby
że padaczką nie pojedziemy i urlop pójdzie się yhm... wiecie jak to z kobietami jedynymi słowy pomocy... 
Pomożcie bo zaraz wyjeżdzam na urlop i codziennie żona jak wstaje i wdzi jak locha leży przodem daje mi joby
-
radziu797
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
cyrol
- Forum Audi A8

- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lis 2016, 09:06
- Lokalizacja: Mielec
Raczej nie powinno tak być, że mruga. zapalają się na chwile i gasną. Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje. Pewnie mruga, bo zawieszenie spadło poniżej minimum.Gdy rano zapalam audi palą mi się dwie kontrolki zawieszenia z czego jedna mrugs
Sprawdź do jakiego cisnienia bije kompresor. Na pewno znajdziesz na forum, jak to vcds sprawdzić.
Czy wstaje momentalnie po zapaleniu ? tak w 10-15 sekund ?
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Tak mają tylko niektóre D3 z samego początku produkcji.cyrol pisze:Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje.
Czasem mruga i nie koniecznie oznacza błąd a stan w jakim jest auto. Zauważyłem, że u mnie mruga po zdjęciu z podnośnika i wyłączeniu trybu podnośnika. Opuszcza się wtedy do osiągnięcia trybu lift(bo na tym zawsze włączam trym podnośnika).cyrol pisze:Raczej nie powinno tak być, że mruga.
Drugi zaobserwowany przypadek to jak wypuszczałem powietrze z układu i się pompowało i podnosiło.
Minimalne ciśnienie jakie powinien nabić kompresor to 11bar bo do tylu w trakcie jazdy musi nabić zasobnik a max to 16bar. Same amorki pracują na znacznie niższym do 3-5bar.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Raczej zawias standard:drago_o pisze:cyrol napisał/a:
Chyba, że masz na dynamic to wtedy zielona zostaje.
Tak mają tylko niektóre D3 z samego początku produkcji.
"W przypadku podwozia standardowego tryb
„dynamiczny“ (niski poziom) jest wskazywany
dodatkowo jako informacja dla kierowcy za
pomocą lampki kontrolnej w zestawie
wskaźników tablicy przyrządów."
Co do kontrolek to migajaca żółta oznacza poziom ekstramalnie wysoki natomiast migajace dwie jednocześnie oznaczają poziom ekstramalnie niski nie ma wzmianki o migającej zielonej
Z tym minimalnym to jest tak że przy sprawnym układzie jest wytwarzane ciśnienie jak wspomniałeś ponad 10 Bar ,ale mój stary kompresor pompował max.5 Bar (mierzone na stole) i przejeździłem tak ponad rok i tragedi nie było poza tym że jak trzeba było auto podnieść na Lift to trwało około 3 min. pod koniec użytkowania już niestety było ciężko jeździć przy próbach podniesienia kompresor sie przegrzewał i wleciał nowy ( w sumie tylko góra) na koniec żywota dawał 3 Barydrago_o pisze:Minimalne ciśnienie jakie powinien nabić kompresor to 11bar bo do tylu w trakcie jazdy musi nabić zasobnik a max to 16bar. Same amorki pracują na znacznie niższym do 3-5bar.
Natomiast zbiornik powietrza żeby spełniał funkcję (czyli pompował poniżej 35 km/h lub eliminował ilosc załączenia kompresora) musi mieć ciśnienie większe o 3 Bary niż w amorach czyli ok. 8 Bar
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
No nie. Tylko te z pierwszych 2-3 lat produkcji tak mają. Też mam zawias standard i nic się nie świeci. Był już o tym temat.Marcin2013 pisze:Raczej zawias standard:
Tak,jeśli chodzi o wypuszczani powietrza z zasobnika do amorków. Ale powyżej tych 35km/h kompresor ma zadanie nabić zasobnik do tych 11 Barów. Często jest tak, że w trakcie jazdy działa prawie nonstop i sie przegrzewa później.Marcin2013 pisze:Natomiast zbiornik powietrza żeby spełniał funkcję (czyli pompował poniżej 35 km/h lub eliminował ilosc załączenia kompresora) musi mieć ciśnienie większe o 3 Bary niż w amorach czyli ok. 8 Bar
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Ja mam drugą połowę 2004 czyli modelowy 2005 i się nie świeci 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG






