[D3 ALL ] Nieszczelny miech lewy przód
[D3 ALL ] Nieszczelny miech lewy przód
Witam dziś zdemontowałem amortyzator po miech się rozszczelnił ( siadł lewy przód) nr czesci 4E0616039AB zdemontowałem osłonę amortyzatora by stwierdzić na 100% nieszczelność i faktycznie przepuszcza. Mam pytanie bo robię to pierwszy raz czy da się wymienić sam miech czy muszę cały amortyzator ?Jak tak to jak to się rozkręca - od góry ta duża nakrętka?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jeśli wymieniałeś amor to teoretycznie nie, za wysokość odpowiadają czujniki. Ale na pewno nie zaszkodzi
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czujnika A właściwie zacznij od jego oprzewodowania.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
koper_ pisze:Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze
koper_ pisze:Ogarnąłem temat.
Wszystko działa jak należy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Przpraszam za offtop Panowie, ale przydarzyła mi się wczoraj dziwna przygoda, a mianowicie testując osiągi na A4 zerwało mi dolną część zderzaka, zaczął szorować o asfalt. Pomyślałem, że może to od pędu powietrza, lecz jakie było moje zdziwienie gdy wsiadałem dzisiaj rano do auta. Ósemka stała z opadniętym całkowicie przodem, obydwie kontrolki migają. Z czasem auto się podniosło. W celu diagnostyki udałem się do pracy, próbowałem pianką szukać nieszczelności, ale brak efektów. Podłączyłem tester - wywaliło tylko jeden błąd na położenie poza zakresem. Ponowna kalibracja przeprowadzona z sukcesem. Szczęśliwy wracam do domu, auto się podnosiło, opuszczało lecz po przekroczeniu prędkości ok 140km/h samochód znowu opadł. Ustawiony był tryb dynamic a na MMI pokazywał, że auto dalej schodzi w dół, aż opony trą o błotnik. I dzieje się tak w kółko, chwilę da rade pojeździć i z czasem auto nagle opada. Spotkał się ktoś może z takim przypadkiem, gdyż przetrzepałem całe forum i takiego nie znalazłem? Jakieś pomysły co do dalszej diagnostyki?
Dodam jeszcze, że wczoraj auto było podnoszone w ASB Długołęka, aczkolwiek Oni chyba maja doświadczenie w podnoszeniu takich pojazdów.
Dodam jeszcze, że wczoraj auto było podnoszone w ASB Długołęka, aczkolwiek Oni chyba maja doświadczenie w podnoszeniu takich pojazdów.
Jeden z czujników prawdopodobnie do wymiany. Podczas obniżania się przy podróży z dużą prędkością prawdopodobnie ma jakiś uszkodzony zakres pracy w który akurat wchodzi i zawias szaleje. Sprawdź na którym czujniku błąd i będziesz prawdopodobnie wiedział, który do wymiany
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jutro będę walczył, dzięki za wskazówkę
[ Dodano: 2018-08-31, 09:49 ]
W dniu dzisiejszym rano znowu zastałem opadnięty przód, po napompowaniu na postoju w czasie jazdy opadł. Zrobiłem zdjęcia błędów, dzisiaj doszedł na przegrzanie kompresora. Załączam film jak wygląda zawiecha.
Film
[ Dodano: 2018-08-31, 09:49 ]
W dniu dzisiejszym rano znowu zastałem opadnięty przód, po napompowaniu na postoju w czasie jazdy opadł. Zrobiłem zdjęcia błędów, dzisiaj doszedł na przegrzanie kompresora. Załączam film jak wygląda zawiecha.
Film
Podepnę się pod temat ,żeby nie zakładać nowego . Opada mi prawy przód zlokalizowałem nieszczelność . Ucieka powietrze z góry amortyzatora zdjęcie poniżej . Moje pytanie czy można to samemu uszczelnić w warunkach domowych wymiana jakiegoś oringu lub tym podobnego uszczelnienia jeśli tak to jakie i jak to zrobić ? Czy trzeba oddawać cały amortyzator do regeneracji bo nie da się tego samemu zrobić
ja bym tego nie robił tylko zaczął od adaptacji zawieszenia i ustawienia od nowa wysokości, bo moze sie okazać ,że przy wymianie drugiego amora nie wykonano adaptacji zawieszenia i nie skorygowano danych.Kumak666 pisze:Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.