[D3 04 4.2MPI/LPG ] Regeneracja kompresora
Standardowe zestawy naprawcze. Nie wiem co zawierają ale jest tego trochę na necie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
nie ma standardu dlatego pytam... konkrety poproszędrago_o pisze:Standardowe zestawy naprawcze. Nie wiem co zawierają ale jest tego trochę na necie.
jedni sprzedają sam pierścien i oringi inni duży z tłokiem a na zamówienia można sobie
skompletować dowolny
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witam Pana tam są jakieś "specjalnie" nity czy system nitowania? I jak sprawa wygląda ze zdjęciem tłoka?grekko pisze:
Tłok wymieniałem, jest na łożysku, które lubi się zatrzeć.
Z jego wymianą jest ten problem, że jego obudowa jest zanitowana, więc jeżeli nie wiesz jak się to rozbiera to lepiej tłoka nie ruszaj, wymień na nim tylko pierścień.
Też czeka mnie regeneracja/wymiana kompresora
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
ja zregenerowałem w całości i taka opcję polecam
rozebrałem stary i stwierdziłem że trzymanie ciśnienia zależy od bardzo wielu elementów
a gwarancją jaka by nie była mamy tylko biorąc cały
830 po zdaniu starego jakby kto pytał, nie ma żadnego problemu wtedy ze zmianą
wtyczek przewodzików itp
rozebrałem stary i stwierdziłem że trzymanie ciśnienia zależy od bardzo wielu elementów
a gwarancją jaka by nie była mamy tylko biorąc cały
830 po zdaniu starego jakby kto pytał, nie ma żadnego problemu wtedy ze zmianą
wtyczek przewodzików itp
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)grekko pisze:reasumując drogi kolego, ja kupiłem taki oto zestaw: http://allegro.pl/kompresor-airmatic-au ... 48490.html
drago_o pisze:Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku
Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
dam znać za rokMarcin2013 pisze:Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)grekko pisze:reasumując drogi kolego, ja kupiłem taki oto zestaw: http://allegro.pl/kompresor-airmatic-au ... 48490.html
drago_o pisze:Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku
Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Sorka za odkop, ale mam pytanie,
wiele z was regernerowało już swoje kompresory, moje pytanie brzmi następująco,
u mnie siedzi silnik 4.0TDI i za nic nie moge znaleźć zestawu naprawczego kompresora pasującego do mojej A8.
Wiem że pierścień pasuje do każdego kompresora ale co z głowicą ? Pasuje przykładowo do każdej A8 D3 ?
Do każdego silnika jestem w stanie zneleźć ale nie do 4.0TDi ...
Chyba że nie ma to żadnego znaczenia ? Bo ogólnie jak patrze to głowice wyglądają identycznie .. Oczywiście mówie tu o zestawach tylko i wyłacznie do A8 D3.
wiele z was regernerowało już swoje kompresory, moje pytanie brzmi następująco,
u mnie siedzi silnik 4.0TDI i za nic nie moge znaleźć zestawu naprawczego kompresora pasującego do mojej A8.
Wiem że pierścień pasuje do każdego kompresora ale co z głowicą ? Pasuje przykładowo do każdej A8 D3 ?
Do każdego silnika jestem w stanie zneleźć ale nie do 4.0TDi ...
Chyba że nie ma to żadnego znaczenia ? Bo ogólnie jak patrze to głowice wyglądają identycznie .. Oczywiście mówie tu o zestawach tylko i wyłacznie do A8 D3.