[D3 05 3.0TDI ] Zawieszenie.
[D3 05 3.0TDI ] Zawieszenie.
Panowie przód siadł na glebę. Nie podnosi się praktycznie nic. Jestem w Borach Tucholskich (Tleń) ktoś ty z okolicy? Albo zna kogoś kto by był w stanie kompa podłączyć i zdiagnozować/pomóc? Może wystarczy tylko resort błędu albo adaptacja...
Nic nie syczy. Po prostu przod opadł i jak zmieniam ustawienia to coś tam się podnosi. Teraz mam wrażenie ze tyko szalał i jest podniesiony na maksa i nic nie zmienia. Pytanie czy ja mogę tak jechać?
[ Dodano: 2018-08-03, 08:37 ]
Zaczęło się od tego ze kontrolka od trybu podnośnika się zapalała. Ale wszystko niby ok działało. Potem zauważyłem ze auto jak by było Krzywe na jeden bok. A jak zacząłem sprawdzać to faktycznie przechylone było na prawo, różnią ok 2 cm. Teraz się to wyrównało jeżeli chodzi o przechylenie na bok, ale przod opadł. Jak ustawiam aby zostało podniesione na maksa to przod się podnosi powiedzmy na jakoes 5-7cm a tył stoi cały czas na jakich 15 cm. (Podaje odległość mniej więcej od opony do brzegu błotnika, nie mam przy sobie miarki a jestem na wakacjach w lesie)
[ Dodano: 2018-08-03, 09:12 ]
W między czasie jeszcze u mechanika rozładowałi mi akumulator i to potem zaczęły dziać się takie cyrki. Niby mówią ze nie podnosili auta, bo wedy mogliby niezablokowac zawieszenia, ale kto ich tam wie.
[ Dodano: 2018-08-03, 08:37 ]
Zaczęło się od tego ze kontrolka od trybu podnośnika się zapalała. Ale wszystko niby ok działało. Potem zauważyłem ze auto jak by było Krzywe na jeden bok. A jak zacząłem sprawdzać to faktycznie przechylone było na prawo, różnią ok 2 cm. Teraz się to wyrównało jeżeli chodzi o przechylenie na bok, ale przod opadł. Jak ustawiam aby zostało podniesione na maksa to przod się podnosi powiedzmy na jakoes 5-7cm a tył stoi cały czas na jakich 15 cm. (Podaje odległość mniej więcej od opony do brzegu błotnika, nie mam przy sobie miarki a jestem na wakacjach w lesie)
[ Dodano: 2018-08-03, 09:12 ]
W między czasie jeszcze u mechanika rozładowałi mi akumulator i to potem zaczęły dziać się takie cyrki. Niby mówią ze nie podnosili auta, bo wedy mogliby niezablokowac zawieszenia, ale kto ich tam wie.
GreatB, gdzie auto teraz stoi?
Pytam bo jutro będę prawdopodobnie w Toruniu.
Być może mógłbym podjechać i sprawdzić przynajmniej co ci się tam stało ale jeszcze nie wiem jaki dokładnie będzie plan dnia ani jakie możliwości.
Ale jakbym miał podjechać to i tak na koniec dnia pewnikiem więc jak to stoi gdzieś w jakimś warsztacie to raczej sensu to większego nie ma.
Pytam bo jutro będę prawdopodobnie w Toruniu.
Być może mógłbym podjechać i sprawdzić przynajmniej co ci się tam stało ale jeszcze nie wiem jaki dokładnie będzie plan dnia ani jakie możliwości.
Ale jakbym miał podjechać to i tak na koniec dnia pewnikiem więc jak to stoi gdzieś w jakimś warsztacie to raczej sensu to większego nie ma.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dzięki ale zjechałem już do siebie. Z dusza na ramieniu ale przejechaliśmy 100km.
[ Dodano: 2018-08-03, 19:35 ]
Sprawa załatwiona. Można zamknąć temat.
Winny był czujnik poziomowania nadwozia. Ześlizgnął się z prawej strony z przodu i dawał błędny pomiar. Wszystkie pokazywały jakieś tam okolice 20mm a ten jeden ponad 120mm. Nie wiem jak on spadł czy tam zeskoczył. Ale po nałożeniu i adaptacji nadwozia wyglada ze wszystko ok. Na szczęście kolega ogarnął mi to od ręki i obyło się bez odwiedzania warsztatu.
[ Dodano: 2018-08-03, 19:35 ]
Sprawa załatwiona. Można zamknąć temat.
Winny był czujnik poziomowania nadwozia. Ześlizgnął się z prawej strony z przodu i dawał błędny pomiar. Wszystkie pokazywały jakieś tam okolice 20mm a ten jeden ponad 120mm. Nie wiem jak on spadł czy tam zeskoczył. Ale po nałożeniu i adaptacji nadwozia wyglada ze wszystko ok. Na szczęście kolega ogarnął mi to od ręki i obyło się bez odwiedzania warsztatu.