części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Tył-niewłaściwe ustawienie jarzma wzg. tarcz

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

[D2 FL ALL ] Tył-niewłaściwe ustawienie jarzma wzg. tarcz

Post autor: krisker » 03 wrz 2018, 19:55

Dzisiaj przy okazji prac przy zacisku zobaczyłem, że tarcza nie jest symetrycznie w jarzmie. Z jednej strony jest na tyle blisko, że widać na niej niewielkie ślady ocierania o jarzmo. Na próbę dałem pomiędzy jarzmo z zwrotnicę podkładki ok. 2mm (czyli wysunąłem jarzmo na zewnątrz) i jak na prowizorkę jest OK, ale jakoś mnie takie rozwiązanie nie przekonuje. Nie wiem, czy przez te podkładki połączenie ze zwrotnicą nie będzie się luzować...

Tarcze sam wymieniałem jakiś czas temu (Bosch 0-986-478-574).

Spotkał się ktoś z czymś takim?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 03 wrz 2018, 19:59

Oba jarzma masz te same ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 03 wrz 2018, 20:12

No właśnie z drugiej strony jeszcze nie patrzyłem (na razie tylko lewa przy okazji innych prac). Za jakiś czas będę robił prawą i wtedy zobaczę. Tak czy inaczej to dosłownie 1-2mm różnicy. Były jarzma, które różnią się tak niewiele? Ogólnie hamulce są OK, tarcza zużywa się równomiernie.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 03 wrz 2018, 20:21

Ze strony, z której ociera masz najprawdopodobniej jarzmo z przedlifta.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 wrz 2018, 21:06

olej temat zrobiłeś sobie dystans podkładkami ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 04 wrz 2018, 08:01

Jarzmo z przedlifta różni się od jarzma z polifta 2mm głębokości? Bo cała reszta pasuje idealnie.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 04 wrz 2018, 09:32

Po taniości zjeżdżało się kątówką OE jarzma w preFL, bo tylne tarcze już praktycznie niedostępne.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 04 wrz 2018, 16:11

krisker pisze:Jarzmo z przedlifta różni się od jarzma z polifta 2mm głębokości? Bo cała reszta pasuje idealnie.
Tarcze w polifcie były 2mm grubsze.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl