Dzisiaj przy okazji prac przy zacisku zobaczyłem, że tarcza nie jest symetrycznie w jarzmie. Z jednej strony jest na tyle blisko, że widać na niej niewielkie ślady ocierania o jarzmo. Na próbę dałem pomiędzy jarzmo z zwrotnicę podkładki ok. 2mm (czyli wysunąłem jarzmo na zewnątrz) i jak na prowizorkę jest OK, ale jakoś mnie takie rozwiązanie nie przekonuje. Nie wiem, czy przez te podkładki połączenie ze zwrotnicą nie będzie się luzować...
Tarcze sam wymieniałem jakiś czas temu (Bosch 0-986-478-574).
Spotkał się ktoś z czymś takim?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Tył-niewłaściwe ustawienie jarzma wzg. tarcz
- krisker
- Super Klubowicz
- Posty: 653
- Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
- Lokalizacja: Olsztyn
- krisker
- Super Klubowicz
- Posty: 653
- Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
- dice111
- Moderator
- Posty: 6053
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn