Post
autor: dice111 » 30 sie 2018, 00:56
Podatki w CZ też do niskich nie należą to fakt, a samo zakładanie, czy późniejsze prowadzenie działalności też do prostych nie należą, ale już samo to wiele mówi jaki syf jest w PL pod tym względem, skoro każdy zdrowo myślący a przede wszystkim umiejący liczyć się stąd wynosi.
Przecież nawet u Was co droższe samochody spotykam to samochody na SPZkach.
Nie wiem jak to wygląda w DE, czy FRA pod tym względem, ale nie wydaje mi się by służbowe samochody, czy pseudo służbowe były brane pod uwagę w ten sposób (ale tak jak pisałem, nie znam tych przepisów, możesz mieć rację), w każdym razie można to bardzo prosto ojeb..
Ja jestem na granicy, ten przepis dla mnie osobiście byłby martwy.
Lobby dealerów samochodowych jest tak poważne, że wątpię by to przeszło w taki sposób jaki pismaki to przedstawiają. Samochody o których wspominasz w 90% są brane w leasing, jak masz możliwość, albo znajomości choćby w głupim VAGu to popatrz sobie np ile w zeszłym roku sprzedało się D4, a ile poszło w leasing (pomijając oczywiście statystykę, która zawyżają sami dealerzy kupując i rejestrując auta na siebie).
Black Cars Matters