Z punktu technicznego tego nie da się inaczej rozwiązać... w D5 jest ta sama zasada działania.

A w innych samochodach się da?
panton pisze:nie masz pojęcia o czym piszesz a przy tym wykazujesz braki z fizyki na poziomie 8 klasy szkoły podstawowej
No jak widać twoje pojęcie jest na bardzo wysokim poziomie i nie czytasz jeszcze ze zrozumieniem, trzeba może punkt po punkcie itd. a może napisać Drukowanymi, abyś mógł "zatrybić" sedno, czyli: dla zwykłego użytkownika rozwiązanie z kodowaniem aku jest do bani i tyle. Polecam jednak zgłębić fizykę w rozdziale zajmującym się zależnościami jak to napisałeś:
panton pisze:U" czy "I" czy "A"... co za różnica...

Tak czy inaczej nie ma co pisać w tym temacie kolejnych teorii, powielać i rozwodzić się nad tym "bublem" z pozycji użytkownika Audi powinno poprawić ten system bo jest uciążliwy i w tej formie nie użyteczny dla "kowalskiego". "ot totius philosophiae" mój masterze.

życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.