Mówisz może raz działać a raz sypać błędami.... Ok dzięki.dice111 pisze:Zadzialac zadziala (jak to chcesz na test), ale D3 sieje czym popadnie, dlatego zrob poprawna instalacje.
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Reflektory skrętne AFS kodowanie
Tak pamiętam.. Mam zrobione notatki od Ciebie 😊maciu pisze:jak pisałem już czas temu jakiś... możesz zaryzykować i sprawdzić
czy pójdzie... może się uda...
Auto stoi w serwisie Audi, naprawa 9470zl, jak tylko odbiorę je, zaczynam temat lamp.
[ Dodano: 2018-09-02, 17:07 ]
Czy ktoś wie gdzie znajdę takie wtyczki jak na zdjęciach poniżej?
- Ta mała biała jest od silniczka poziomowania reflektora (a4, a6, a8, pewnie i inne auta grupy VW) niestety nie mam jej nr.
- Ta druga jest od kierunkowskazów oraz świateł DRL (jej numer to 968864-1) po wpisaniu nr w Google są dostępne i opisane na jakiejś zagranicznej stronie, ale w Polsce nie mogę ich namierzyć.
[ Dodano: 2018-09-17, 20:14 ]
Okej, trochę czasu minęło ale projekt ukończony. Zeszło dłużej niż planowałem ponieważ audi stoi w serwisie już 3 tydzień i aby coś zrobić przy aucie musiałem jechać do nich. Lampy zmienione na takie z AFS do tego soczewki evox r 2.0, moduł świateł za licznikiem również oraz zmieniona instalacja według opisu kolegi Maćka i tu wielki ukłon i podziękowania za cierpliwość 👏 Jak odbiorę auto w przyszłym tygodniu mam już nadzieje, zostanie ustawienie świateł. Jeszcze mnie zastanawia jeden temat, a konkretnie to statyczne doświetlanie.... do przodu działa jak należy, ale przy wrzuceniu wstecznego niestety nie włącza się, a chyba są osoby u których przy wstecznym biegu zapalają się oba doświetlania naraz prawda? I od czego jest to zależne?
Pczester pisze:Jeszcze mnie zastanawia jeden temat, a konkretnie to statyczne doświetlanie.... do przodu działa jak należy, ale przy wrzuceniu wstecznego niestety nie włącza się, a chyba są osoby u których przy wstecznym biegu zapalają się oba doświetlania naraz prawda? I od czego jest to zależne?
maciu pisze:sprawdziłem u mnie się doswietlenie nie włącza przy jeżdzie do tyłu...
... ale jeszcze za tym pogrzebię, faktycznie byłaby to pożyteczna opcja
Tak, u mnie właśnie tak to działa - po wrzuceniu wstecznego zapala się statyczne doświetlanie zakrętów w obu lampach niezależnie od prędkości i kierunku jazdy.Pczester pisze:Ja też patrzyłem kodowania ale nic nie ma. Pamietam że chyba Damian (FOSS) pisał że u niego się zapalają przy wstecznym
Z tego co ja wiem to ta funkcjonalność została zmieniona wraz z wejściem po-lifta oraz lamp ze skrętną soczewką.
Wydaje mi się - tu nie mam pewności - że tak jest już od pierwszych lamp ze skrętną soczewką czyli od rocznika 2004/2005 dla 60W12 i od rocznika 2005/2006 dla pozostałych wersji silnikowych D3.
Zmieniłeś Kamil lampy i elektronikę na po-lifta i skrętną soczewkę więc działa to jak w po-lifcie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No tak, tak - ale doświetlania zakrętów nie miałeśPczester pisze:Mam polifta i takie też lampy włożyłem Damian 😁
No właśnie moim zdaniem tylko elektronika - sterownikiPczester pisze:ciekawe co za to odpowiada bo raczej nie same lampy i sterowniki.
Dzwoń wcześniej, w ciągu dnia, żebym nie zapomniał to się wieczorem gdzieś spotkamy - czy u mnie pod firmą czy gdzieś na mieściePczester pisze:P.S w poniedziałek będę w stolicy wiec może się spotkamy? Będziesz w firmie wieczorem czy masz jakieś plany?
Chociaż jak chcemy lampy porównywać to lepiej u mnie bo jest i ekspresówka i lokalne drogi z zakrętami oświetlone i bez oświetlenia - do wyboru do koloru
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No niestety, auto stoi już 3 tydzień w serwisie Wimar Olsztyn, o ile oni podeszli do tematu sumiennie, zamówili nowe oryginalne części (zderzak, nadkole, zaślepkę radaru i kilka innych drobiazgów) polakierowali i wysuszyli, to firma ktrora miała okleić zderzak, zje....a robotę i folia odeszła jeszcze przed montażem (całe szczęście ze przed). Próbowali zwalić winę na serwis i nieprawidłowe lakierowanie ale po rozklejeniu folii okazało się ze lakier trzyma się idealnie. Żeby było ciekawiej, okazało się że tej folii już nie ma w Polsce NIGDZIE (sam dzwoniłem przez kilka dni szukając) a importer zamówił ja z Francji od producenta i trzeba było czekać 2 tygodnie bo taka jest polityka firmy. Prosta naprawa a zaraz będę miesiąc bez auta.... Korzyść taka że serwis udostępnił mi dwa razy auto na swoim serwisie, na demontaż i montaż lamp oraz modyfikacje wiązki i modułu dzięki czemu nie musiałem zwalać zderzaka bo go nie ma 😂 Mam pakiet asistans platinium a najlepsze jest że nie mogę wziąć auta zastępczego bo serwis audi nie jest partnerem warty 😤😤😤😤 kolejny paradoks ubezpieczalni.maciu pisze:też liczyłem na porównanie ale niestety audi kolegi zostaje w warsztacie i ewentualnie my sobie porównamy (o ile dojdzie do spotkania wieczorem), zobaczymy czy bedzie widać
rok użytkowania więcej u mnie
Tak wiec jak się spotkamy to tylko pogadać chłopaki i podziękować wam odpowiednio 😊
[ Dodano: 2018-09-29, 12:41 ]
Okey, auto odebrane! Projekt zmiany lamp ukończony, wszystko hula aż miło, adaptacja i regulacja świateł zrobiona, nie ma żadnych błędów oraz problemów z komunikacją CAN którą idzie po "starych" przewodach, nie skrętką. Trochę zabawy jest ale efekt zadowalający. Dziękuję za pomoc jeszcze raz zainteresowanym.
Czyli przyjeżdżasz swoim?....Pczester pisze:Okey, auto odebrane! Projekt zmiany lamp ukończony, wszystko hula aż miło, adaptacja i regulacja świateł zrobiona, nie ma żadnych błędów oraz problemów z komunikacją CAN którą idzie po "starych" przewodach, nie skrętką. Trochę zabawy jest ale efekt zadowalający. Dziękuję za pomoc jeszcze raz zainteresowanym.
Świetnie, ale i tak jest bubel bo ja swoją postawiłem na kołki i na razie dłubię w wolnych chwilach różne tematy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wyjazd miał być w poniedziałek który minął, ale odwołany bo młody zachorował. W sobotę jadę oglądać auto w Bieszczady, ale nie wiem czy swoim autem czy znajomego. Pamiętam o was chłopaki i jak tylko będę ruszał do stolicy to dam znać na pewno 👍FOSS pisze:Czyli przyjeżdżasz swoim?....Pczester pisze:Okey, auto odebrane! Projekt zmiany lamp ukończony, wszystko hula aż miło, adaptacja i regulacja świateł zrobiona, nie ma żadnych błędów oraz problemów z komunikacją CAN którą idzie po "starych" przewodach, nie skrętką. Trochę zabawy jest ale efekt zadowalający. Dziękuję za pomoc jeszcze raz zainteresowanym.
Świetnie, ale i tak jest bubel bo ja swoją postawiłem na kołki i na razie dłubię w wolnych chwilach różne tematy
P.S
Światła skrętne + moje soczewki do tego doświetlenie statyczne PETARDA! Było widno, a teraz jeszcze obszar zasięgu świateł i jego jakość sprawia, że jazda nocą to czysta przyjemność.
Zrobię odkop.
Mam problem z moim AFS-em. Wszystko wydawało się działać perfekt do momentu próby ustawienia świateł. Góra dół ustawione i problemu nie ma. Natomiast jest problem z AFS. Obie lampy świecą za mocno w lewo. Nie jestem w stanie już śrubami regulacyjnymi bardziej odchylić soczewki w prawo. Czy da się gdzieś VCDS zmienić pozycję 0? Zmienic kąt podstawowy AFS? Nie wiem jak to nazwać. Szukałem po modułach ale nic takiego nie znalazłem. Sprawdziłem ustawienie czujnika kąta skrętu i jak kierownica ustawiona na wprost to pokazuje idealnie 0 stopni a światła dalej świecą lekko w lewo pomimo już podkręconych na maksa śrub regulacji poziomej w kierunku do prawej.
Mam problem z moim AFS-em. Wszystko wydawało się działać perfekt do momentu próby ustawienia świateł. Góra dół ustawione i problemu nie ma. Natomiast jest problem z AFS. Obie lampy świecą za mocno w lewo. Nie jestem w stanie już śrubami regulacyjnymi bardziej odchylić soczewki w prawo. Czy da się gdzieś VCDS zmienić pozycję 0? Zmienic kąt podstawowy AFS? Nie wiem jak to nazwać. Szukałem po modułach ale nic takiego nie znalazłem. Sprawdziłem ustawienie czujnika kąta skrętu i jak kierownica ustawiona na wprost to pokazuje idealnie 0 stopni a światła dalej świecą lekko w lewo pomimo już podkręconych na maksa śrub regulacji poziomej w kierunku do prawej.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/