D2->D3->D4->D5
D2->D3->D4->D5
Witam.
Wielu z Was zapewne użytkowało kilka modeli A8. Wielu przesiadało się na nowsze lub starsze A8. Celem wątku jest zebranie opinii dla potomnych, ewentualnie niezdecydowanych do zakupu auta. Ponieważ dane techniczne można znaleźć i porównać, proszę abyście pisali o odczuciach subiektywnych dotyczących "przesiadki" z danego modelu do innego (nowszego lub starszego). Proszę o opinie na temat tego, co według Was w kolejnym modelu poprawiono, a co fabryka zmieniła na gorsze. Co z wyposażenia Was pozytywnie zaskoczyło, a czego Wam np. brakuje. Wszystkie opinie się liczą, nie ma lepszych i gorszych. Zapraszam do wypowiadania się.
Wielu z Was zapewne użytkowało kilka modeli A8. Wielu przesiadało się na nowsze lub starsze A8. Celem wątku jest zebranie opinii dla potomnych, ewentualnie niezdecydowanych do zakupu auta. Ponieważ dane techniczne można znaleźć i porównać, proszę abyście pisali o odczuciach subiektywnych dotyczących "przesiadki" z danego modelu do innego (nowszego lub starszego). Proszę o opinie na temat tego, co według Was w kolejnym modelu poprawiono, a co fabryka zmieniła na gorsze. Co z wyposażenia Was pozytywnie zaskoczyło, a czego Wam np. brakuje. Wszystkie opinie się liczą, nie ma lepszych i gorszych. Zapraszam do wypowiadania się.
Bądź dobry jak chleb.
- według mnie pneumatyka też jest super (i nawet nie psuje się tak mocno, jak niektórzy straszą), zwłaszcza regulacja wysokości zawieszenia (teren, autostrada), brak nurkowania przy hamowaniu i brak bujania na boki przy wchodzeniu w zakręty - dla osoby z chorobą lokomocyjną wprost wybawienie,
- D5 nawet nie widziałem na żywo, ale może ktoś niedługo napisze coś więcej,
- D5 nawet nie widziałem na żywo, ale może ktoś niedługo napisze coś więcej,
Bądź dobry jak chleb.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
D3
wcale nie trzeba się bać
1 quattro- nie pierd.... li się !!! tylko ktoś kto całe zycie latał ośką może powiedzieć ze psuje się ten naped lub jak debil na suchym asfalnie rusza ze swiateł
2 pneumatyka - nie pierd... się !!!! tylko trzeba pamiętać o kilku rzeczach
- podnosimy zawsze w trybie podnośnika[np. zmieniając kolo]
- nie skaczemy autem jak szybcy i wciekli przez most
- nie oddajemy debilom auto do naprawy lub zmiany kol na zimowe /letnie itp.
- nie zapominamy o wymianie kompresora na nowy razem z przekaźnikiem
bardzo wygodna jest pneumatyka komfortowa ,tryb automatyczny właczasz i nie musisz pamietac o zawieszeniu
- jeżeli już rozkalibrujemy zawiechę nie placzcie to nie jest koniec swiata i w 99% spokojnie można ustawić fabrycznie i auto będzie stało jak trzeba
rzadko spotykane awarie miechów....
3 skrzynia automatyczna - cos pięknego chociaż nie jest to żadna nowej generacji ale wygodna tryb sport tryb tip tryb drive oraz manetki przy kierze w zupełności wystarczy
ma swoje minusy naprawa jest kosztowna czasami , potrafi wydawac nieraz odgłos miałczącego kota przy zmianie biegu ale traktowana z rozwaga naprawdę jest bezproblemowa
nie polecana krzynia to multi , tip jak wyżej
4 nieszczęsny szyber:
Uwaga jeżeli ktoś chce zakupić d3 to niech od razu po zakupie nie bierze się za czyszczenie odpływów szybra tylko odcięcie koncuwek upustowych pod nadkolami
w innym przypadku konczy się to zalaniem podsufitki panela mmi panela naw no i modułu dachu[ przypominam moduł klimatronic maj ochrone komponentu zatem nie wystarczy kupno trzeba jeszcze rozkodować , panel mmi jest to wydatek średnio 250 ale euro ] wiec warto uciac te odpływy a następnie z góry przeczyscic i ulewy nie straszne
5. reczny hamulec - niezwykle wygodny -elektryczny, ale lubi się psuc mieć awarie nie az tak często ale raz na 2-3 lata naszczescie regenerecja jest stosunkowo tania
-niestety klockow hamulcowych samemu się nie wymieni bez kabla
- wymiana klocków z kablem również jest troszkę problematyczna za pierwszym razem ale spokojnie sobie można z tym poradzić
6. nie dzialajace guziki kessy na klamce
czesty przypadek czasem może okazac się winny kabelek we wtyczce - urwany ale w 99% klamka padła - guzik i przycisniecie guzika nic nie daje [trzeba wymienić całaklamke na sprawna
7. wariujace klapy klimatronica
dość często zdarza się ze klapy klimatronika nie dzialaja jak należy -winne sa silniczki -czasami wystarczy je wyczyscic czasami pomaga wymiana na nowe
nie pomoze przywracanie dawanie nastaw podstawowcych , najpierw należy naprawić .
8. silnik dmuchawy czasem przestaje dzialac -zużyte szczotki silnika w 99% wypadków ale wymiana jest klopotliwa chociaż da się to zrobić pod chmurką
9 . miarcząca klapa bagażu
nagminna przypadłoscia jest niedomagajaca elektryczna klapa bagażnika
- pomaga jedynie wymiana silniczka na drugi sprawny
10 . pekajaca sprezynka dociagu bagażu
- wystarczy załozyc z powrotem i dociąg działa
11 . osprzęt typu rozrusznik alternator sprezarka nie awaryjne
12. silnik 4.2 v8 bfm bardzo trwały
13. zdarza się awaria przetwonic xenonow .
14. awaria trybiku ekranu nav/mmi
- bywa ze tyrkocze ,podskakuje ekran podczas otwierania lub opuszczania należy wymienić trybik lub wymienić mechanizm na sprawny
- wymiana nie skomplikowana
15. rozrząd - często bagatelizowane napinacze doprowadzają do awarii silnika
- silnik 4.2 bfm v8 ma nastawniki dostępne na allegro / ebay ceny sa akceprowalne
- wymiana przy rozrządzie raz baaardzo długi czas
ale uwaga!! na silnik 3.7 - nastawniki dostępne tylko w aso jak do tej pory i cena już dotkliwa
16. zalety
- skrzynia automatyczna
-dobra dynamika
-naped quattro
-pneumatyka
- wbudowana navi
- grzana kierownica, fotele ,kanapa
- kamera cofania
-line asist
- ambilight
-wentylowane fotele
i wiele innych
konkretne duże auto z bardzo ładnym dzwiekiem silnika
możliwość długodystansowej jazdy bardzo komfortowej z duzą prednkoscia bez zmartwienia o uszkodzenie silnika na co pozwala duza pojemność silnika
trzeba pamietac ze w a8 d3 NIE było PAKIETU FULL
należy sobie sprawdzić jekie było dostępne wyposażenie
następnie szukac auta z max iloscia wyposażenia
doposażenie może i jest stosunkowo drogie.
oglnie w skali awaryjności do od 1:10 daje 3 punkty
za silniczek reczengo ,szyber, klamki ,silniczek recznego-- to nie są wielkie awarie elektroniki---
wcale nie trzeba się bać
1 quattro- nie pierd.... li się !!! tylko ktoś kto całe zycie latał ośką może powiedzieć ze psuje się ten naped lub jak debil na suchym asfalnie rusza ze swiateł
2 pneumatyka - nie pierd... się !!!! tylko trzeba pamiętać o kilku rzeczach
- podnosimy zawsze w trybie podnośnika[np. zmieniając kolo]
- nie skaczemy autem jak szybcy i wciekli przez most
- nie oddajemy debilom auto do naprawy lub zmiany kol na zimowe /letnie itp.
- nie zapominamy o wymianie kompresora na nowy razem z przekaźnikiem
bardzo wygodna jest pneumatyka komfortowa ,tryb automatyczny właczasz i nie musisz pamietac o zawieszeniu
- jeżeli już rozkalibrujemy zawiechę nie placzcie to nie jest koniec swiata i w 99% spokojnie można ustawić fabrycznie i auto będzie stało jak trzeba
rzadko spotykane awarie miechów....
3 skrzynia automatyczna - cos pięknego chociaż nie jest to żadna nowej generacji ale wygodna tryb sport tryb tip tryb drive oraz manetki przy kierze w zupełności wystarczy
ma swoje minusy naprawa jest kosztowna czasami , potrafi wydawac nieraz odgłos miałczącego kota przy zmianie biegu ale traktowana z rozwaga naprawdę jest bezproblemowa
nie polecana krzynia to multi , tip jak wyżej
4 nieszczęsny szyber:
Uwaga jeżeli ktoś chce zakupić d3 to niech od razu po zakupie nie bierze się za czyszczenie odpływów szybra tylko odcięcie koncuwek upustowych pod nadkolami
w innym przypadku konczy się to zalaniem podsufitki panela mmi panela naw no i modułu dachu[ przypominam moduł klimatronic maj ochrone komponentu zatem nie wystarczy kupno trzeba jeszcze rozkodować , panel mmi jest to wydatek średnio 250 ale euro ] wiec warto uciac te odpływy a następnie z góry przeczyscic i ulewy nie straszne
5. reczny hamulec - niezwykle wygodny -elektryczny, ale lubi się psuc mieć awarie nie az tak często ale raz na 2-3 lata naszczescie regenerecja jest stosunkowo tania
-niestety klockow hamulcowych samemu się nie wymieni bez kabla
- wymiana klocków z kablem również jest troszkę problematyczna za pierwszym razem ale spokojnie sobie można z tym poradzić
6. nie dzialajace guziki kessy na klamce
czesty przypadek czasem może okazac się winny kabelek we wtyczce - urwany ale w 99% klamka padła - guzik i przycisniecie guzika nic nie daje [trzeba wymienić całaklamke na sprawna
7. wariujace klapy klimatronica
dość często zdarza się ze klapy klimatronika nie dzialaja jak należy -winne sa silniczki -czasami wystarczy je wyczyscic czasami pomaga wymiana na nowe
nie pomoze przywracanie dawanie nastaw podstawowcych , najpierw należy naprawić .
8. silnik dmuchawy czasem przestaje dzialac -zużyte szczotki silnika w 99% wypadków ale wymiana jest klopotliwa chociaż da się to zrobić pod chmurką
9 . miarcząca klapa bagażu
nagminna przypadłoscia jest niedomagajaca elektryczna klapa bagażnika
- pomaga jedynie wymiana silniczka na drugi sprawny
10 . pekajaca sprezynka dociagu bagażu
- wystarczy załozyc z powrotem i dociąg działa
11 . osprzęt typu rozrusznik alternator sprezarka nie awaryjne
12. silnik 4.2 v8 bfm bardzo trwały
13. zdarza się awaria przetwonic xenonow .
14. awaria trybiku ekranu nav/mmi
- bywa ze tyrkocze ,podskakuje ekran podczas otwierania lub opuszczania należy wymienić trybik lub wymienić mechanizm na sprawny
- wymiana nie skomplikowana
15. rozrząd - często bagatelizowane napinacze doprowadzają do awarii silnika
- silnik 4.2 bfm v8 ma nastawniki dostępne na allegro / ebay ceny sa akceprowalne
- wymiana przy rozrządzie raz baaardzo długi czas
ale uwaga!! na silnik 3.7 - nastawniki dostępne tylko w aso jak do tej pory i cena już dotkliwa
16. zalety
- skrzynia automatyczna
-dobra dynamika
-naped quattro
-pneumatyka
- wbudowana navi
- grzana kierownica, fotele ,kanapa
- kamera cofania
-line asist
- ambilight
-wentylowane fotele
i wiele innych
konkretne duże auto z bardzo ładnym dzwiekiem silnika
możliwość długodystansowej jazdy bardzo komfortowej z duzą prednkoscia bez zmartwienia o uszkodzenie silnika na co pozwala duza pojemność silnika
trzeba pamietac ze w a8 d3 NIE było PAKIETU FULL
należy sobie sprawdzić jekie było dostępne wyposażenie
następnie szukac auta z max iloscia wyposażenia
doposażenie może i jest stosunkowo drogie.
oglnie w skali awaryjności do od 1:10 daje 3 punkty
za silniczek reczengo ,szyber, klamki ,silniczek recznego-- to nie są wielkie awarie elektroniki---
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
D2 -> D3
D2
W D2 prefl widać tą dobrą jakość zastosowanych materiałów w szczególności wykończenia wnętrza:
- Miękkie, przyjemne w dotyku materiały jak deska rozdzielcza, boczki, podsufitka itp...
- Fotele "wołgi" mega wygodne, miękkie, szerokie, idealne na długie trasy.
- Skrzynie niezawodne, jeśli się dba. Ja przez 6 lat od kupna nic nie robiłem oprócz wymiany oleju, poprzedni właściciel też nic nie robił.
W D2 FL niestety już było widać "potanianie" produkcji przez np. wycierające się progi, plastiki słupków B, czy obudowę kolumny kierowniczej....
Z częściami do D2ójek robi się powoli problem, jak wtryski PB czy przepływki do PreFl.
Generalnie mimo swoich mankamentów, bo auto leciwe i zawsze będzie coś do roboty, to jest ponadczasowe, przyciągające uwagę, wygodne...Ale nie wolno oszczędzać na nim bo obróci się to przeciwko właścicielowi
D3
krótko ją mam, ale już coś mogę powiedzieć
- nowoczesny wygląd zewnątrz i wewnątrz,
- asb 6hp pracuje aksamitnej, niewyczuwalnie
- zawieszenie, nawet sportowe jak u mnie, na 20" nadal komfortowe
- o wiele bogatsze wyposażanie dla bardziej wymagających
- zmiana biegów manetkami przy kierownicy mimo lewarka w położeniu "D" - w D2 nie szło u mnie tego zakodować
- "dużo" więcej miejsca z przodu, ale w szczególności z tyłu (moja żona potwierdza )
- i jeszcze jakieś się niedługo znajdą
-
z minusów jakie zauważyłem to kolejna generacja D3 w której widać oszczędności produkcyjne:
- twarda podsufitka, decha i boczki takie...plastikowe, niepasujące do tej klasy auta
- wycierające się przyciski - dramat powinni wywalić na zbity pysk osobę, która dopuściła to takiej herezji w A8
- plastikowe trybiki MMI, jak by od razu nie mogli dać aluminiowych czy metalowych
- siedzenia ala "wołga" draaaammmaaaattttt...jprd niedosyć, że krótsze od tych w D2 to na dodatek twarde jak kamień..przy dłuższej jeździe nie idzie wysiedzieć przez ucisk na uda zewnątrz.
- mniejszy o 25L bagażnik
- wyjące tylne mosty przy odpuszczaniu gazu w przedziale 110-80km/h
- i jeszcze raz te wycierające sie ogumowane jakimś gównem przyciski...tylko te na podsufitce są "normlane"
Ogólnie...mimo swoich wad jest godne polecenia...
D4 -
D5 - abstrahując od tego, że mnie nie stać to uważam, że projektanci audi poszli w złą stronę stylistyczną...
Grill rodem z forda mondeo wnętrze jakościowo - dramat...twarde, nieprzyjemne - chiński plastik fuuuuu Wszechobecne odciski paluchów na panelach dotykowych, zacinające się kratki nawiewów czy przetarcia "skory" fotela kierowcy po 10KKM.
- z plusów to wszystkie te bajery jakie oferuje najnowsza wersja, zawieszenie idealnie tłumiące nierówności....
Ogólnie to trzeba sie do tego auta przyzwyczaić...
D2
W D2 prefl widać tą dobrą jakość zastosowanych materiałów w szczególności wykończenia wnętrza:
- Miękkie, przyjemne w dotyku materiały jak deska rozdzielcza, boczki, podsufitka itp...
- Fotele "wołgi" mega wygodne, miękkie, szerokie, idealne na długie trasy.
- Skrzynie niezawodne, jeśli się dba. Ja przez 6 lat od kupna nic nie robiłem oprócz wymiany oleju, poprzedni właściciel też nic nie robił.
W D2 FL niestety już było widać "potanianie" produkcji przez np. wycierające się progi, plastiki słupków B, czy obudowę kolumny kierowniczej....
Z częściami do D2ójek robi się powoli problem, jak wtryski PB czy przepływki do PreFl.
Generalnie mimo swoich mankamentów, bo auto leciwe i zawsze będzie coś do roboty, to jest ponadczasowe, przyciągające uwagę, wygodne...Ale nie wolno oszczędzać na nim bo obróci się to przeciwko właścicielowi
D3
krótko ją mam, ale już coś mogę powiedzieć
- nowoczesny wygląd zewnątrz i wewnątrz,
- asb 6hp pracuje aksamitnej, niewyczuwalnie
- zawieszenie, nawet sportowe jak u mnie, na 20" nadal komfortowe
- o wiele bogatsze wyposażanie dla bardziej wymagających
- zmiana biegów manetkami przy kierownicy mimo lewarka w położeniu "D" - w D2 nie szło u mnie tego zakodować
- "dużo" więcej miejsca z przodu, ale w szczególności z tyłu (moja żona potwierdza )
- i jeszcze jakieś się niedługo znajdą
-
z minusów jakie zauważyłem to kolejna generacja D3 w której widać oszczędności produkcyjne:
- twarda podsufitka, decha i boczki takie...plastikowe, niepasujące do tej klasy auta
- wycierające się przyciski - dramat powinni wywalić na zbity pysk osobę, która dopuściła to takiej herezji w A8
- plastikowe trybiki MMI, jak by od razu nie mogli dać aluminiowych czy metalowych
- siedzenia ala "wołga" draaaammmaaaattttt...jprd niedosyć, że krótsze od tych w D2 to na dodatek twarde jak kamień..przy dłuższej jeździe nie idzie wysiedzieć przez ucisk na uda zewnątrz.
- mniejszy o 25L bagażnik
- wyjące tylne mosty przy odpuszczaniu gazu w przedziale 110-80km/h
- i jeszcze raz te wycierające sie ogumowane jakimś gównem przyciski...tylko te na podsufitce są "normlane"
Ogólnie...mimo swoich wad jest godne polecenia...
D4 -
D5 - abstrahując od tego, że mnie nie stać to uważam, że projektanci audi poszli w złą stronę stylistyczną...
Grill rodem z forda mondeo wnętrze jakościowo - dramat...twarde, nieprzyjemne - chiński plastik fuuuuu Wszechobecne odciski paluchów na panelach dotykowych, zacinające się kratki nawiewów czy przetarcia "skory" fotela kierowcy po 10KKM.
- z plusów to wszystkie te bajery jakie oferuje najnowsza wersja, zawieszenie idealnie tłumiące nierówności....
Ogólnie to trzeba sie do tego auta przyzwyczaić...
to nie jest zwykły napęd...to
Jeśli te gumowe przyciski Ci przeszkadzają, to kup nowe w ASO. To się dopiero zdziwisz. Spojler - plastiki rodem z golfaCINEK pisze:z minusów jakie zauważyłem to kolejna generacja D3 w której widać oszczędności produkcyjne:
- twarda podsufitka, decha i boczki takie...plastikowe, niepasujące do tej klasy auta
- wycierające się przyciski - dramat powinni wywalić na zbity pysk osobę, która dopuściła to takiej herezji w A8
- plastikowe trybiki MMI, jak by od razu nie mogli dać aluminiowych czy metalowych
- siedzenia ala "wołga" draaaammmaaaattttt...jprd niedosyć, że krótsze od tych w D2 to na dodatek twarde jak kamień..przy dłuższej jeździe nie idzie wysiedzieć przez ucisk na uda zewnątrz.
- mniejszy o 25L bagażnik
- wyjące tylne mosty przy odpuszczaniu gazu w przedziale 110-80km/h
- i jeszcze raz te wycierające sie ogumowane jakimś gównem przyciski...tylko te na podsufitce są "normlane"
No ja ciągle czekam na te nowe silniki...Hgo pisze:Aktualna A8 D5 wraz z gamą silników jest to istna parodia i nieporozumienie w wykonaniu Audi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Moim zdaniem w D5 linia modelu A8/S8 straciła swoją tożsamość :-"(((( , rozpoznawalność zakończyła się na matrixie i tyle . Ustawiając w rzędzie A4 , A6 ,A8 modelowo 2018 z przoduHgo pisze:Aktualna A8 D5 wraz z gamą silników jest to istna parodia i nieporozumienie w wykonaniu Audi.
nie do odróżnienia na 1 rzut oka , absolutnie !!! , niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę :-(((( . Pozdrawiam
Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrapBeretti pisze:niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
D2->D3->D4->D5
Zapomniałem dodać .drago_o pisze:Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrapBeretti pisze:niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
D2 preFL
Dziadowskie plastiki wnętrza, których jedynym plusem jest to, że są nie do zdarcia i po milionie km plus do wyboru w *uj kolorów, chyba ze dwa. Fotele wołgi fatalne, recaro z esy to już lepiej na pustaku jeździć. Obicia drzwi twarde jak w żuku. Deska rozdzielcza jak dla mnie idealna, przyciski niezniszczalne. Konsola środkowa klasyk. Super wyciszenie zwłaszcza przy podwójnych szybach.
D2 FL
Plastiki jeszcze gorsze niż w preFL, bo kolorów od pyty, ale co z tego jak ten plastidip co są nim malowane można zarysować paznokciem. Zresztą ten sam motyw stosowano w przedlifcie jak ktoś chciał jakiś nietypowy kolor, tyle że plastidipa dawali więcej. Obicia drzwi w końcu jak w samochodzie klasy premium. Fotele komforty to jest po prostu ideał. Deska niestety materiałowo gorsza, ale tu mam na myśli fakturę - po prostu taka nijaka. Konsola środkowa jakaś taka za bardzo oplasticzona.
Do wad D2, do których nie mogę przywyknąć a z którymi nic zrobić nie można to promień zawracania i widoczność do tyłu przy cofaniu w wąskich miejscach.
D3
4.2 BFM i 6HP. I w sumie tyle z plusów. Może jeszcze to, że dobrze się to auto składa, bo w D2 większość elementów wnętrza ma otwory fasolki i ciężej go spasować żeby było ładnie
Innymi nie jeździłem ze względu na biedę i rozczarowanie po przesiadce na D3.
Dziadowskie plastiki wnętrza, których jedynym plusem jest to, że są nie do zdarcia i po milionie km plus do wyboru w *uj kolorów, chyba ze dwa. Fotele wołgi fatalne, recaro z esy to już lepiej na pustaku jeździć. Obicia drzwi twarde jak w żuku. Deska rozdzielcza jak dla mnie idealna, przyciski niezniszczalne. Konsola środkowa klasyk. Super wyciszenie zwłaszcza przy podwójnych szybach.
D2 FL
Plastiki jeszcze gorsze niż w preFL, bo kolorów od pyty, ale co z tego jak ten plastidip co są nim malowane można zarysować paznokciem. Zresztą ten sam motyw stosowano w przedlifcie jak ktoś chciał jakiś nietypowy kolor, tyle że plastidipa dawali więcej. Obicia drzwi w końcu jak w samochodzie klasy premium. Fotele komforty to jest po prostu ideał. Deska niestety materiałowo gorsza, ale tu mam na myśli fakturę - po prostu taka nijaka. Konsola środkowa jakaś taka za bardzo oplasticzona.
Do wad D2, do których nie mogę przywyknąć a z którymi nic zrobić nie można to promień zawracania i widoczność do tyłu przy cofaniu w wąskich miejscach.
D3
4.2 BFM i 6HP. I w sumie tyle z plusów. Może jeszcze to, że dobrze się to auto składa, bo w D2 większość elementów wnętrza ma otwory fasolki i ciężej go spasować żeby było ładnie
Innymi nie jeździłem ze względu na biedę i rozczarowanie po przesiadce na D3.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.