![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Praca pompy paliwa po włączeniu zapłonu.
Panowie, w moim przypadku to chyba faktycznie wina malej ilosci paliwa, tzn pol zbiornika. Wczoraj dolalem 30l i dzisiaj z rana zdecydowana roznica, auto odpalilo za pierwszym razem, fakt ze troche sie dusilo ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu (od strzala) silnik pracowal jak nalezy. Zobaczymy czy jutro bedzie tak samo.
https://www.a8team.pl/d2-97-37pb-lpg-ci ... htm#328903
W tym temacie troszkę opisałem,
Ogólnie najważniejszą uszczelką jest uszczelka gumowo metalowa która uszczelnia oba kosze i przewód zasilający który idzie z pompy na listwę wtryskową. Jeśli na niej nie będzie szczelnie to paliwo będzie uciekać z niego i zaczną się problemy z paleniem.
Resztą nie ma co się przejmować za bardzo, składać tak jak powinno być, na znaki i powinno chodzić.
Nawet jeśli uszczelka gdzie kosz jest rozpołowiony będzie nieszczelna to nie ma co się obawiać ponieważ pompa i tak jest niżej osadzona, niż miejsce łączenia kosza.
Jeszce jest uszczelka na dzióbku którym musimy trafić podczas wkładania kosza. Właśnie nim jest tłoczone paliwo do, nie wiem czy dobrze nazwę... pomp strumieniowych następnie przelane do zawieszonego kosza.
W tym temacie troszkę opisałem,
Ogólnie najważniejszą uszczelką jest uszczelka gumowo metalowa która uszczelnia oba kosze i przewód zasilający który idzie z pompy na listwę wtryskową. Jeśli na niej nie będzie szczelnie to paliwo będzie uciekać z niego i zaczną się problemy z paleniem.
Resztą nie ma co się przejmować za bardzo, składać tak jak powinno być, na znaki i powinno chodzić.
Nawet jeśli uszczelka gdzie kosz jest rozpołowiony będzie nieszczelna to nie ma co się obawiać ponieważ pompa i tak jest niżej osadzona, niż miejsce łączenia kosza.
Jeszce jest uszczelka na dzióbku którym musimy trafić podczas wkładania kosza. Właśnie nim jest tłoczone paliwo do, nie wiem czy dobrze nazwę... pomp strumieniowych następnie przelane do zawieszonego kosza.